Pages

29 Haziran 2012 Cuma

O O DATÇA MI?O:)) 2

 Üç silahşörler.
Düşman ayağa bakarmış ama ben dostum:))DOST.Ayak fotoğrafaları çekmeyi çok severim.Bebeklerin ellerinide çekerim.Her gittiğimiz yere ait ayak fotoğrafları vardır.Köyde çektiğim ayak fotoğraflarını görmelisiniz.Keneden korunmak için,ayakların aldığı pozusyonu görmelisiniz:))Çoraplar dize kadar çekilmiş.Haydi bakalım bloger arkadaşınızı ayağından tanıyın:))
Seyir anı:)
 Özleneceksin:)
Bu martı tek başına 12 gün boyunca yüzüp durdu.Tek başına demek haksızlık olur.Beraber yüzdükde diyebilirim:))
Ben martının yüzüşünü seyrederken.Çocuklu bir aile geldi.Çocuk aaaaa bak kuş dedi.Çocuk  10-11 yaşlarında.Hemen eline bir taş aldı.Başladı martıya atmaya.Taşı martıya isabet ettiremedi ama bu ne biçim çocuk yetiştirme diye düşündüm.Annesi atma oğlum bile demedi.Ben engel oldum.Onun bir can olduğu,canının acıdığı anlatılmamış çocuğa.Sen ne istiyorsun martıdan.Taş geldi diyelim.Kuşun canı acıyınca,ya da öldürünce sevinecekmisin.Yok,çocuğa hayvan sevgisini aşılamak ayrı bir eğitim.
 Garantili dedik:))
Datça'nın içinde cumartesi pazarı var.Meyve almak için gittik ama pazarın tamamını gezmesekde biraz dolaşmış olduk.Her pazar gibi sebze,çamaşır,takı,giyim,zücaciye vs.tezgahları var.Sebze bölümü çok pahallı.Gelen sebzelerde civar köylerden geliyormuş.Biz oradayken kiraz 12 tl idi.Bu şımarıklık ama:(
 Büyük emek
Bu bandanayı pazardan aldım.Boncuklu iğne oyası.Bu sene fındık bahçelerinde takarım diye aldım ama gitmekten vazgeçtim.İğne oyası yapanlara örnek olması adına paylaşıyorum.
 Elinize sağlık.
15 sene önce Datçaya gittiğimizde çok güzel ev yemekleri yapan bir yer vardı.Öğretmen bir çift işletiyordu.Hem de yemekleri kendileri yapıyordu.Bu işi yaparak iki çocuğunu okutuyorlardı.Gözüm hep onları aradı.Devir etmiş olabilirler.Dedim ya çok değişmiş.Gözümle ararken sanki aradığım yer,Zekeriya Sofrası olduğunu tespit ettim.İçim ısındı.Bir sürü yemek çeşiti var.İçeri girip yemeğinizi seçiyorsunuz.Süper yemek yapıyorlar.Yalnız yemek yeyip kalkıyorsunuz.Öyle saatlerce keyif yapacağınız yer değil.Çok severek yedim yemeklerimi.Ağır yemekler değil.Zekeriya Sofrasını lezzet avcısı ziyaret etmiş.Köşesinde çok olumlu yazı yazmış.Öylede olmalıydı.Yaptıkları sütlaça limon rendelemişler süper olmuş.Bende denemek istiyorum.Sayelerinde katı yiyeceklere talim etmedik.Fiyatlar ise gayet normal.Çalışanlar ise çok candan.Datça ya yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim.
Süperdi ama:)
Bir günümüzüde tekne turuna ayırdık.Teknedeyken çevreyi fotoğrafladım.

DEVAMI YAZILACAK:)

Sevgiler:)

14 yorum:

  1. ohhh ne güzel,kendim gitmiş gibi oldum.sevgiler..ama şanslı napmış siz yokken onuda merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Şanslı da yazılacak:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. kıskandımmmmmmmmmmmmmmmmm:))

    YanıtlaSil
  3. devamı bekleniyor senin kelimelerinde seyahat ediyoruz ne güzel:)

    öpüldünüzzz

    YanıtlaSil
  4. Datca ya hep gitmek isterim,insallah birgün diyxelim,sizlere iyi tatiller dilerim,ayaklarinizi cikarmadim ama olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip olur inşallah.Bu sene tatil bitti.Gerçi yeni bir yolcuk var.ORDU.Gitmeyecektim ama ev halkı ne yaptı etti beni yine kandırdı:))Olmadı ama!Bloger arkadaşınızın ayağını nasıl tanımazsınız?:))
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Valla haklisiniz tanimaya firsatim olmadi diyelim aslinda:))ama ben Ordu`yada cok gitmek isterim nolcak simdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Mutlaka gitmelisiniz.Ordu da ayrı bir dünya:)
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Ne güzel gezi olmuş canım,tatil de gerekliydi..Senin sayende biz de oraları gezdik:)terlikli ayak senin olmasın :)
    Sevgiyle kal canım:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeldi gerçekten.Her insan için tatil gerekli.Sağlık diyebilirim.Cevap sandaletti.Terliğide kabul ediyorum.Dostluğumu kazandın canım:)Tebrikler:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Kararmış gönüllerimizi gözyaşlarıyla yıkayıp bembeyaz bir yaprak gibi olabilmek ve Allah-u Teala'dan, Beraat Belgemizi alabilmek umuduyla...Beraat Gecemiz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice'cim.Seninde Beraat kandilin mubarek duaların kabul olsun.
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)