Pages

20 Temmuz 2012 Cuma

O O DATÇA MI?O:)) 4

Datça'nın eski adı Dadyaymış.Bir günümüzü de eski Datça ya ayırdık.Asıl buraya gitmemin nedeni Can Yücelin evini görmekti.Merkez ede çok yakın.Datça ya giden herkesin eski Datça yı görmelerini tavsiye ederim.O zaman anlayacaksınız,Can Yücel e nasıl ilham geldiğini.Ben Eski Datça da otursam,ben bile şakırım:)) Minibüsten indiğinizde bu taş evle karşılaşıyorsunuz.Datçanın evleri taştan.
Kafamı uzatıp içeriyi de görüntülemeyi ihmal etmedim.
Bizim gibi el becerileri olan bir butik.Taş boyama,taş giydirme:)Çok güzel ürünler vardı içeride.Ben bu kadar görüntüledim.
Keçe çalışılmış bereket evler:)
Can Yücel'in kapısına dayandım:))Aslında Can Yücelin eşi evi gezdiriyormuş.Bizim şansımıza yurt dışına çıkmıştı.Bizde kenarından köşesinden baktık.
Amin......
Evinin yandan görünüşü.
Evinin yandan görünüşü.
Buraya bir sanat atölyesi açılacakmış.Görüntülemek isteğince sağ olsunlar beni kırmadılar.Bu kadarına izin verdiler:)
Sanat atölyesi.
Buda bodur dilek ağacı:)))
Bu çiçekde benden size:)Lütfen kabul edin...

DEVAMI YAZILACAK:)az kaldı:)))

Hayırlı Ramazanlar:)
Bu sıcak günlerde oruç tutan herkese Allah sabır versin inşallah.
Sevgiler:)

14 yorum:

  1. ✿彡✿⊱╮¸.•°
    Feliz Ramadan!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿彡

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Gönül Çelen,

    Datça ile ilgili paylaştığınız fotoğraf ve bilgiler çok güzeldi. Ben de burasını ölmeden dünya gözü ile görmek istiyorum.

    Bereket, rahmet ve mağfiret sofrasını bir ay boyunca inananların kalplerine kuracak olan Ramazan-ı Şerif, incecik bir hilal halinde doğdu dünyamıza, şehrimize ve evlerimize...

    Karanlıklar içinde kalan ruhmuzu aydınlatacak, yaralı kalplerimizi sarıp sarmalayacak, ruhumuzda iftarlar yapacak Ramazan Hoş Geldi!

    Rahmeti, bereketi ve mağfireti kuşanacağımız dolu dolu bir Ramazan geçirmenizi dileğimle birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Mutlaka görün derim.Kafa dinlenecek bir yer.Allah nasip etsin inşallah.
      Yorumunuz ve dualarınız için çok teşekkür ederim.
      Hayırlı Ramazanlar.
      Saygılar,selamlar:)

      Sil
  3. Fotoğraflar için ellerine sağlık Gönülcüm.
    Hele o güzel çiçek, çok zarifsin:)
    Hayırlı ramazanlar canım.
    Şanslı'yı kocaman öptük:)
    Aşkım ve Külkedisi der ki; Şanslı'nın blogunu ihmal etti Gönül ablamız maaaooovvv, bırrrrr!!! mırkkk mırkkkk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgilendiğin için teşekkür ederim canım.Sanada hayırlı Ramazanlar.
      Şanslıda sizi öptü.

      Valla ne deseler haklılar.Ben bu ara her şeyi ihmal ettim:(Kendimi affettirmeye çalışacağım o şirinlere:)Bizdende mawwwww,hık mırk:)))Mırk:)))

      Sil
  4. Sayende Datçayı özledim arkadaşım, zaten demişlerdi bir kere gelirsen hep gelmek istersin Datçamıza :D Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda tekrar gidersin:)Çok haklısın.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. harika karaler Can babadan görüntüler çok güzeş.
    hele o çiçeğe bayıldım ne çiçeğiymiş merak ettim.
    blog sahibesi canıma ve karadenizin yakışıklı patisine kucak dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yorum spama düşmüş.O nedenle geç cevaplıyorum,kusura bakma.Beğendiğine sevindim.Küçük bir çiçek değil bu gördüğün.Ağaç şeklinde.Benimde çok hoşuma gitti.O anda etrafta kimsede yoktu.Kimseye soramadım.Eski Datçayı saat 17:00 gibi geziyorlarmış.Biz erken gittiğimiz için in cin top oynuyordu.İnşallan bu yoruları okuyup bizi aydınlatan biri çıkar.Bizde böylelikle öğreniriz.Bende çok sevdim.Çok muntazam açmış ve rengide süper.
      Canım çok incesin.Bizdende sana ve yakışıklıya kucak dolusu sevgiler:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Selam,
      Bloguma hoş geldiniz.
      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ben yeni geldiğim halde burnumda tüttü:))En kısa zamanda tekrarını dilerim.
      Sevgiyle:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)