Pages

7 Kasım 2012 Çarşamba

EN ZOR AYRILIK,ÖLÜM AYRILIĞI:(


 Sevgili blog arkadaşlarım.Benim bu zor günlerimde yorumlarınızla bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim.Yorumlarınıza tek tek cevap yazmaya güç bulamadım.Elim kolum tutmuyor.Bir yazı yazayım,blog arkadaşlarım yorumlarına karşılık bulsun istedim.Biliyorum Şanslıyı sizlerde çok seviyordunuz.Bu yazıyı size yazmayı borç bildim.Beni ancak hayvan sever dostlarım anlayabilir.İnanın babamı kaybettiğim aynı acıyı hissettim Şanslıyı kaybettiğimde.Kendimi toparlamak istiyorum.Korkuyorum çünkü kendimden.Allahım aklımı koru diyorum.Bu fotoğrafları seçerken yüreğim daraldı.
Uzun zamandır sağlık problemlerim yüzünden blogumda yazamıyordum.Verdiğim aradan sonra bu şekilde başlamak aklımın ucundan bile geçmemişti.1 kasım günü kendim için doktora gittim.Geri geldiğimde kapıyı açtım.Şanslı beni kapıda karşıladı.Fırıl fırıl dönerek sevgi gösterileri yaptı önümde.Bende ay ay diyerek coşturdum onu.Sonra yemek yedik.Şanslıda köfte istedi,ona da verdim.Hiç bir şeyi yoktu.Sonra ablamla çay demleyelim dedik.Ben salona geçtim.Kucağıma çıkmak istedi.İtiştik kakıştık.Oyun babında.Hedefine mutlaka ulaşır Şanslı.Sonunda çıktı kucağıma.Gülerek aldım kucağıma.Sevdim.Sonra ablam koltuktan kalktı.Şanslıda kulakları dikti hemen.Ablamın nereye gittiğini merek etti.Hemen atladı kucağımdan.Ablamın peşine koştu.Sonra bağırtısını duydum.Masanın altındaydı.Kusacak sandım.Olduğun yere kus yavrum korkma dedim.Bu bağırtı başka bir bağırtı diye konuştuk ablamla.Şanslı mutfağa doru gitmeye başladı ama arka patileri sürüklüyordu.O zaman korkunç bir şey yaşadığımızı anladım.Hemen veterineri aradım.Gelene kadar çabuk olun diye kaç kere aradım.Geldi felç olduğunu söyledi.Ben çağırdığım veterinere aşı yaptırıyordum,aslında Şanslının veterineri İstanbul da.Hemen onu aradım.Hemen gel Gönül.Bekleyeceğiz seni dedi.Saat 20:30 du.Hemen vakit kaybetmemek için taksi çağırdım.Şanslı  taşıma çantasını hiç sevmez.Zorla sokarız onu taşıma çantasının içine.Genelde veterinere giderken kullanırız taşıma kabını.Yavrum önüne koyduğumuzda,ayaklarını sürükleye sürükleye kendi girdi içine.İstanbul a gidene kadar gözlerimin içine baktı yavrum.Hemde bağırdı.Veterinere gittiğimizde hemen muayene masasına alındı.Felç olduğu deyid edildi.Filim çekildi.Fıtık ise düzelir dediler.Beyinde tümör varsa işler değişir denildi.Tümör olsa önceden belirtisi olur dediler.Hiç bir belirti olmamıştı.4-5 gün tedavi edelim.Tedavi cevap vermezse emar çekeriz dediler.Gece saat 1 e kadar başındaydık.Serum ile beraber kortizon verildi.Ön patilerden altı tutmuyordu.Saat 1 de çıktık veterinerden.Sabah erkenden tekrar gittim yanına.Üç saat başında kaldım.Yüzüme bile bakmıyordu.Küstü yavrum dünyaya.Yemek tekif ettim,başını çevirdi.Onu uyurken bıraktım.Ertesi gün sabah evden çıkmadan telefon çaldı.Güzel bir haber düşüncesiyle açtım telefonu.Ölmüştü Kıymetlim.Bağıra bağıra ağladım.Hemen çıktık.Veterinere girdiğimde Oya hanım yani veteriner ağlamaktan şişmişti.Yattığı yere gittim yoktu.Ayaklarımın bağı çözüldü.Muayene masasının üzerine uzatmışlardı yavrumu.Üzerini açtım.Daha sıcacıktı.Sevdim sevdim yavrumu.Patiler pembiş pembiş duruyordu.Ölüm nedeni kalp krizi.Tedaviyi kabul etmedi.Hastalığını kabullenmedi.Orada bir tane daha felçli hasta vardı.O sürekli uyurken,Şanslı bağırıyordu.Oradan oraya attı kendini yavrum.Yordu kedini iyice.Tabiki bu ölüm nedeni.Vadesi doldu çocuğumun.Şanslıyı Kemerburgazda bir yere gömdük.Ebedi hayata,kendi ellerimle yerleştirdim onu.Allahım dedim senden geldi sana teslim ediyorum.Ben şaşırırsam sen şaşırtma.Ben isyan edersem sen engel ol bana dedim.Çok zorlanıyorum çok.Çok yorgunum:(

 Şanslı 3.11.2012 sabah vefat etmiştir.

Yazı kontrolü yapamadım.Kusura bakmayın.

Sevgiyle...

40 yorum:

  1. Cok uzuldum, basiniz sagolsun.

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm çok:(((böyle birdenbire ve genç yaşında neden felç olmuş yavrucuk? yazdığınız gibi tümör mü varmış? (sorduğum için ne olur kusura bakmayın benim de kedim var o yüzden tedbirli olup,mazallah aynı şeyleri yaşamamak için soruyorum)

    Güzelim melek oldu, o artık sizin ve ailenizin koruyucu meleği:((((

    çok sabırlar diliyorum:((((size de çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne dersek diyelim,vadesi doldu yavrumun.Ölüm sebebi tümör olsaydı,önceden mutlaka belirtileri olurmuş.Şanslıda hiç bir belirti yoktu.Fıtıktan şüpheleniliyordu.Şanslı asla durumu kabullenmedi.Şoka girdi.Bu durum onun kalbini yordu.Kalp krizinden gitti yavrum.Tedbirli olmak istiyorsanız,kilo aldırmayın kedinize.Buda elde değil ama ben söylemek zorundayım.Kendimi toparlayayım bununla ilgili bir yazı yazacağım.
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
    2. :(((vah yavrucuk yaaa:((((o artık ailenizin meleği sizi görecek yukarıdan:((
      sevgiler

      Sil
  3. :(((( Çok üzüldümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :(((((((((((((((((((((((((((((((((

    Seni çok iyi anlıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. canım daha az önce konuştuk ama yazını da boş geçmek istemedim.şanslı seninle harika bir 8 yıl yaşadı.onu hiçbir zaman unutmayacaksın.ama acın inan hafifleyecek.kendine dikkat et.en kısa zamanda geleceğim sana.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Yazini aglayarak okudum...senin neler hissetigini cok iyi anliya biliyorum!

    YanıtlaSil
  6. :((((( çok üzüldümm çokkk, seninle canım yandı okurken:(( diyebilecek hiç birşey yok, güzl hatırla çünkü Şanslı sana acı vermemek için kendi fişini çekmiş:(( Çakıl'ım da böyle gitti, hastalandı ve alakasız şekilde kalp krizi geçirdi.. Güzel an onu; birbirinizi beraber oldugunuz süre boyunca çok mutlu ettiğinize eminim.. Rahat uyusun çocuk inşallah..:( başın sağolsun

    YanıtlaSil
  7. Canım Gönül'üm; bir gün seni, Şanslı'yla ilgili bir şeyi okurken ağlayacağımı hiç düşünmezdim :(( O kadar üzüldüm ki, o kadar üzgünüm ki :(
    Elinden gelenin fazlasını yaptığını biliyorum tıpkı her ikisi de birbirine yakın zamanda kucağımda kaybettiğim kedilerim KIZIM ve kör kedim Cingöz için benim yaptığım gibi :( Üçüne birden ağladım ben bu yazıyı okuyunca.
    Ne olur sakin olmaya, bunun hayatın akışının en temel gerçeği olduğunu kabullenmeye çalış. Tamam mı canım benim.
    Öpüyorum ıslak gözlerinden..

    YanıtlaSil
  8. Çok ağladım, biran da niye olur böyle birşey çok üzgünüm. Kedisi olan hatta bir böceğe bile kıyamayan biri olarak acınıza ortağım. Huzurla uyusun. Eminim onu çok mutlu ettiniz, çok iyi baktınız, öbür dünyada şahidiniz olur inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar Gönül Çelen,

    Acınızı hissediyor ve paylaşarak azaltmak istiyoruz. Çünkü acılar paylaşıldıkça azalır ve hafifler, sevinçler de çoğalırmış. Elbette onu yaratan tekrar geri aldı. Bu hepimiz için zamanı geldiği zaman karşılaşacağımız kaçınılmaz bir sonuçtur. Çünkü, her nefis ölümü tadıcıdır. Cenab-ı Hakk, tüm canlılar için ölümün de ömrün de hayırlısını versin efendim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten ağlayarak okudum, biz hayvanseverler biliriz bu acıyı,Üzülme vs diyip teselli edemem, Allah sabır versin,başka acılar yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  11. sabırlar diliyorum tatlım her iki posta da yazmak istedim sakın bizlere ara verme hep birlikte daha güçlü olursun

    YanıtlaSil
  12. sizi anlayabiliyorum desem de az acınızın ucundan bucağından yaşayamam yazınızı okurken ne sanki ben yaşadım Allah sabır versin Allah bu dünyada herkesin gönlüne hayvan sevgisi versin

    YanıtlaSil
  13. Okurken ağladım.. Ne demek olduğunu biliyorum ben de sevgili köpeğim Ivy yi aynı şekilde ama ne yazık ki veteriner hatası yüzünden kaybettim. Biz günlerce değil ailecek haftalarca kendimize gelememiştik... Allah sabır ihsan eylesin. Ne demek olduğunu biliyorum. İnsan olsa konuşarak son birkaç birşeyler söyleyebiliyorsun. Ama bunlar dilsiz canlar olunca daha bir gücüne gidiyor insanın.. Emir Allahın arkadaşım.. Allah cidden sabır versin...

    YanıtlaSil
  14. Gönül mahvettin beni!Ne olur üzülme....İlk günler yanarsın sonra bir şekil alışacaksın ama aklına gelince burnun hep sızlayacak....Biz mavişimizi kaybedince aynen senin gibi ciğerimiz yandı dedik....Sana tekrar sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Canım , elimizden bir şey gelsede üzüntünü hafifletebilsek. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. inanmıyorumm şok içerisinde okudum yazıyı :( ne diyeceğimi bilemiyorum ama şanslı benim sevdiğim nadir kedilerdendi, canım sabır diliyorum, bende birkaç kez evcil hayvanlarımı kaybettim acını biraz da olsa anlayabiliyorum :(

    YanıtlaSil
  17. Canım çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  18. başınınız sağ olsun.. profilinizdeki insanım sözü acınızı anlatmaya yetiyor.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. çooook üzüldüm bizim de kedimizdi O.Bizim Şanslımız. başımız sağolsun:((

    YanıtlaSil
  20. Gönül'cüğüm bu gün nasılsın diye sormaya geldim.İyi olmanı yürekten diliyorum,öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel'im iyi olmaya çalışıyorum.8 senedir elimde ayağımaydı.Çok seviyordum onu.Sevgimin derecesini ben bile bilmiyormuşum.Çok zorlanıyorum gerçekten.Canım benim,ilgin alakan için çok teşekkür ederim.İnan bende iyi olmaya çalışıyorum.Bu kadar üzüntü bana iyi gelmeyecektir.Bir yerlerden çıkar diye bende korkuyorum ama elimde değil.İnşallah en kısa zamanda toparlarım.İyi dileklerin için ayrıca teşekkürler.İyiki varsın.Bende seni çok öpüyorum.

      Sil
  21. Sibel den geldim sana Gönülcüm
    şanslıyı da tanıyordum senin gibi bir can yoldaşı olduğu için gerçekten çok şanslıydı sürekli blogunu şanlı güzelliğiyle beziyordu canım yaaa
    çak güzeldi
    gerçekten çok üzüldüm
    sabırlı ol arkadaşım kolay değil biliyorum ama ne gelir elden bu şekilde birden ani olması ??? ne oldu bu güzelliğe nazar mı değdi ne
    ne diyeceğimi bilemiyorum çok üzgünüm :((

    YanıtlaSil
  22. Canım ne desem hafiflemeyecek acın biliyorum. Bil ki içim yandı seninle beraber :( Allah dayanma gücü versin sana.

    YanıtlaSil
  23. Gönülcüm umarım biraz daha toparlanmışsındır..biliyorum yeniden hayata dönmek senin için biraz zor olacak:( başka söyleyecek bir şey bulamıyorum,tekrardan sabır diliyorum..Sevgiler kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,toparlanmaya çalışıyorum.Çok fazla düşünmemeye çalışıyorum.Kafama takınca her şey daha çok zorlaşıyor.İlgin alakan için çok teşekkür edrim.İyiki varsın canım.
      Sevgiler....

      Sil
  24. Of ya, of ya, offff... Geçmez bunun acısı. Bilmez miyim?:((

    YanıtlaSil
  25. ♡¸.•°
    Olá, amiga!
    Deixo minha amizade e um abraço solidário.

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    YanıtlaSil
  26. Tatlım seni merak ediyorum daha iyi olduğun temennisiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,iyi olmaya çalışıyorum.Yazmak istiyorum bir türlü elim varmıyor:(Yazacak hiç bir şeyim kalmamış gibi hissediyorum kendimi:(İyiki varsın.Bende seni ve yakışıklımı öptüm.
      Sevgiler....

      Sil
  27. Merhabalar Gönül Çelen,

    Hiçbir yazımı kaçırmadan ziyaret ederek paylaşan siz değerli blogger dostumun kaybettiği Şanslı'sından dolayı çok üzgün olduğunu biliyorum. Bizler de çok üzüldük Şanslı'ya ama elden ne gelir, hüküm Allah'ındır.

    Size Cenab-ı Allah'tan güzel sabırlar diliyorum.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Tahmin ettiğiniz gibi çok üzgünüm:(Sizlerinde benimle beraber üzüldüğünüzü biliyorum.Dediğiniz gibi elden hiç bir şey gelmiyor.Biraz zamana bırakmak lazım.Benim için araştırıp bulduğunuz 38.ayet beni sevindirdi.Allah iki cihanda yüzünüzü güldürsün.Toparlayıp en kısa zamanda aranıza dönmek istiyorum.Güzel anlatımlarınızı kaçırmak istemiyorum...
      Saygılar,selamlar...

      Sil
  28. Öncelikle başınız sağolsun biliyoruz bu sizi teselli etmiyor ama en azından dert paylaşımı yapmamız insanlık namına önemli bunları kendi küçüklerimizede aşılamamız lazım tabi.

    Ve bide keşke herkes böyle küçük kedilere köpeklere v.s bütün hayvanlara insan sevgisi ile bakabilse sizi tebrik ediyorum gönülçelen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kampet,
      Bu blog alemi böyle birşey işte.Hiç tanımadığınız kişiler yüreğinize su serpebiliyor.Ne yazıkki Şanslı'nın ölümüyle bloga ara verdim.Bana verdiğiniz teselli için yürekten teşekkür ederim.
      Sağlıkla kalın...

      Sil
  29. kıyamamyaa içim parçalandı okurken..
    Allah sabır versn
    üzmemeye çalş kendini
    dünyanın düzeni böyle herşeyn bir vadesi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıma ortak olduğun için çok teşekkür ederim.Mantığını biliyorum ama çok etkilendim:(Elde değil,ayrılık çok zor:(
      Sevgiyle...

      Sil
  30. Çok üzüldüm canım,sabır diliyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)