Pages

14 Haziran 2013 Cuma

MUDANYA SENSİZ KARANLIK...

Merhaba arkadaşlar,
Burası Ordunun Şenyurt köyü.Dolayısıyla size köyümden yazıyorum.Buraya Haziran ayının 8 inde geldik.Orduya geçen sene ben gelmemiştim.Bu sene erken geldik ama biraz zorunlu geliş oldu.Beni takip eden arkadaşlarım Mudanya maceralarımı bilirler.Maceramızın asıl kahramanı olan teyzemi kaybettik.Akrabalarımızla beraber çok üzgünüz.Son 13 senedir teyzem kanserle mücadele ediyor.İlk kansere babamla beraber yakalanmıştı.Aynı hastanede bile yatmışlardı.Göğüs kanseriydi.Başarılı bir ameliyattan sonra hayatına sağlıklı olarak devam etti.Yaklaşık bundan 4 sene önce rahim kanserine yakalandı.Biz o zamanlar Eyüp de oturuyorduk.Tedavi için İstanbul a geldi ve 6 ay yanımızda kaldı.Bu dönemde kanserle beraber mücadele ettik.Aramızdaki bağ kuvvet kazandı.Ameliyat oldu.Ameliyatı patladı.Kemoterapi aldı.Büyük uğraşlardan sonra kanser denilen illet tekrar teyzeme yenik düştü.3 cü olarak geçen sene kolon kanserine yakalandı.Bu kanserlerin hiç biri sıçrama değil.Ameliyat geçirdi.Ameliyattan sonra hastanede virüs kaptı.Bu virüs teyzemin sonunu hazırladı.Ameliyat sonuç verecekken,virüs kanserin vücuduna yayılmasına neden oldu.Son 13 senesi hastalıkla geçti teyzeciğimin.Son zamanlarını yoğun bakımda geçirdi.Annem o sırada Orduda idi.Teyzemin çok ağır olduğunu biliyorduk.Anneme destek olmak için sabah erkenden yola çıktık.Yola çıkalı 45 dakika olmuştu.Sabah 4 gibi kuzenim aradı.Teyzemle beraber yolculuğa çıkmışız meğer ancak yolculuk farklı yerlere.Teyzemin yaptığı yolculuğun geri dönüşü yoktu artık.Yoldan geri dönmedik.Cenazesi Orduya gelecekti.9 haziran cumartesi günü teyzemi ebedi yolculuğuna uğurladık.Biz onu çok sevdik ve ondan çok razıyız.Allahta teyzeciğimden razı olsun.Teyzem bize iyi bir teyze olmakla beraber iyi bir dost,iyi bir arkadaş,iyi bir sırdaş oldu.Bundan sonraki maceralarımız çok sevdiğim eniştem ve kuzenlerimle beraber devam edecek.Hastalığında yatakta yatarken,Mudanya benim için tadını tuzunu kaybetmişti.Sanırım bana Mudanya her zaman bu hissi hissettirecek.Teyzemin her zaman kalbimdeki yeri ayrı kalacak.

Mudanya maceralarımızdan bir kaçı...
Burada
Burada
Burada

14 yorum:

  1. çok üzüldüm okuyunca.teyzenize Allahtan rahmet sizede sabır diliyorum.kanser adı üzerinde işte çok illet bir hastalık.annemde 3 yıldır kanser.Rabbim kimseye vermesin çok zorr...mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bende annene acil şifalar diliyorum.Annene duacıyım canım...

      Sil
  2. canımbenim başınız sağolsun mekanı cennet olsun teyzeciğinin...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım benim,Allah'dan biricik teyzene rahmet tüm aileye de sabır diliyorum arkadaşım.Teyzeler hep anne yarısı gibidir, bu yüzden acını paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim canım.

      Sil
  4. Sevgili Gönülçelen Sana ve ailene sabırlar diliyorum Bu hastalığa bende çok kurban verdim insanın sabrınıda sukunetini de yok eden bir süreç
    ve ardındanda doldurulamaz bir boşluk duygusu
    Hepimiz için tek duam İnşallah bir daha yaşamayız
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sana sabır diliyorum.Allah hiç birimize birdaha yaşatmasın diliyorum.Güzel dileklerin için teşekkürler.

      Sil
  5. Merhabalar Gönül Çelen.

    Çok sevdiğiniz ve kanser illetiyle bu kadar mücadele vermiş teyzenizin vefatını büyük bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayım. Teyzeniz gerçekten bu illet hastalıkla ilgili epey çekmiş. Cenab-ı Hakk'tan teyzenize rahmetiyle muamele eylemesini ve sizlere de sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ediyorum. Mukadderat böyleymiş, emir büyük yerden gelmiş. Kimsenin elinden bir şey gelemezdi. Nur içinde yatsın ve makamı Cennet-i Ala olsun inşAllah!

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. İki haftadır blog sayfamda değildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;
      13 senedir değişik kanser türleriyle mücadele etti Recep bey.Dualarınız için çok teşekkür ederim.Amin...
      Saygılar,selamlar..

      Sil
  6. Merhaba Gönül
    Anlattıkların beni gerçekten duygulandırdı...sevgi dolu fakat acıklı bir gerçek hikaye....arkadaşlığını çok özledim....Ben de şimdi Kuşadasın da tatildeyim..1 aydır....ağustos sonunda İzmir e döneceğim...21 eylül de İstanbul da küçük oğlumun nikahı var ...Kadıköy de ..istanbul da çalışıyor...eşi de bankacı...Teyzen allahtan rahmet dilerim..kalanlara sağlık ve uzun ömür versin Allah ...sevgi ve saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Dostlar sağolsun.Teşekkür ederim.Oğlunun nikahı hayırlı olsun.Sana ve ailene Kuşadasında sağlıklı,mutlu bir tatil dilerim.
      Saygılar,selamlar...

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)