Pages

26 Mart 2011 Cumartesi

18 YAŞ ALTI OKUMASIN::))

Kaç gündür blogspot'a giriyorum ama kayıt ve yorum yapamıyorum:(Çok sıkıcı bir hal almaya başladı bu durum.Blogumu WordPress'e yedekledim.Bunların ne yapacağı belli değil.Bilgilerimin heba olmaması adına.Size bugün biraz cinlerimden bahsedeceğim.Bu cinler tabiki Eti cin serisi değil.Cin Ali serisi hiç değil.Bu benim serim.Cin bizleri ne kadar etkiler veya etkilemez buda tartışılır.Beni epey bir etkilemişti.Bizim çocukluğumuzda iki kadın bir araya gelir hemen cinlerden bahsederlerdi.Bizde çocuğuz tabiki hem merak eder hemde çok korkardık.Bu benim rüyalarımı bile etkilerdi.Rüyamda biri boğazımı sıkar,anneme seslenir seslenir kendimi duyuramazdım.Çeşitli çeşitli kabuslar görürdüm.Bu yaklaşık 12 yaşına kadar sürdü.12 yaşına kadar kabus gördüm:(Hep kulaktan dolma hikayeler.Yok eskiden şu dağın tepesinde cinler yaşıyormuş.Cinin cin olduğunu ayaklarından anlıyormuşsun.Ayakları ters ise cinmiş.Hatta deniz kızı görenler bile varmış.Güzel,sarışın,beyaz tenli kadınlarıda kaçırıyorlarmış.Kendi kendime tamam yırttık,güzelim ama ne beyaz tenliyim nede sarışın der biraz rahatlardım::))Bende kendimi kadından sanmışım demek::))Bizim köyde kızgıncık diye bir yer var.Çocukuzya!çok devasa bir yer gelirdi bize.Kızgıncık çok yüksek bir yer.O tepenin ardında bir beşik,beşiğin içinde de dede.Dede o beşikte hep sallanırmış.Beşik durduğunda bize dünyanın sonunu söyleyecekmiş.Ama gören ,duyan yok.Senelerce ödümü bukuma kattılar...Büyüklerin abartılı hikayeleri.Dur kapı çaldı cinlerim geldi sanırım:::)))

Blog,arkadaşlarımı ziyaret etmeme izin ver...

Sevgiler:)

12 yorum:

  1. :) bilirim o hikayeleri. Ben küçükken de anlatılırdı. Hatta güya komşunun kızı onları görmüş(!) Büyüklerimiz de amma şaşkınlarmış yafu. Küçücük çocukların yanında anlatılır mı böyle şeyler?

    YanıtlaSil
  2. Canım az önceki yorumu ben yazdım :) ismim çıkmamış olabilir ya da eşimin mail adresi görünüyo olabilir. Seni ve Şanslı'yı öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım.
    Çook haklısın..Büyükler yüzünden az kabuslar görmedik...Hatta korkuturlardı özellikle :))
    Çoxukların yanında konuşulacak konularda bizler daha seçiciyiz artık neyseki :)

    blog ismim değişti bu arada yasamladans
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Kullandığım DNS ler kimi zaman benim bloğa girmemem izin veriyor, kimi zamanda izin vermiyor. Bu da bir çile oldu ve bu çile daha uzun bir süreceğe benziyor. Ben de tüm bloglarımı şimdilik sildim.
    Şu anda 8888-8844 DNs ile girdim ve yorum da yazabiliyorum. Bakalım size ulaşacak mı?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Selam canım,ben de bir girebiliyorum,bir giremiyorum bloguma..Çok sıkıcı bir durum,allah hepimizi kurtarsın,hikayeden ilginçmiş bu arada..

    YanıtlaSil
  6. Benim çocukluğumda da duyardık buna benzer hikayeler. Ne kadar yanlış bir davranış küçücük çocukların yanında bu tip hikayeler anlatmak...

    Şimdiki çocuklar inanmazlar böyle hikayelere kendileri cin gibi:))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Olá, amiga!
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    ♫♫.•*¨*•♫♫¸
    ღ°ºBrasil♫º
    ♥º

    YanıtlaSil
  8. Olá, menina!!!
    Vim te ver e deixar beijo fraterno...

    Que pena não poder te ler direito...mas mesmo assim te quero como amiga, viu??? Venha me ver, será um prazer...

    YanıtlaSil
  9. canım kapanmadan yazıp çıkayım dünden beri ilk kez açıldı:(

    Malesef hala bunları yapanlar var şu gelecek bu gelecek özelliklede çocuk uyuturken.
    çocukların beynine ilk korkuyu annelerin yerleştirmesi çok kötü çok kızıyorum buna.
    bizlerede yapıldığı için ben kendi çocuklarıma asla uygulamadım ödüllerden muaf tutmakla oyalıyordum,çok da işe yarıyordu:)))

    gerçi şimdiki çocuklar çok aldırış etmiyor TV sayesinde o kadar çok yaratık görüyorlarki annelerin söyledikleri devede kulak kalıyor:))))))

    seni ve ŞANSlıyı kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  10. En kolay yönetim şekli bu. Korkutarak sindirme... Şimdilerde iki ayaklıları türedi, kış kış hepsine!

    YanıtlaSil
  11. merhaba,bence de eskiler şaşkınmış biraz,ben de bilirim,izmitte geçti çocukluğum,hemen hemen aynı şeylerdi anlatılanlar....
    bu blogspotun tadı kaçtı,dnsler de fayda etmez oldu,ben yavaş yavaş gideceğim sanırım. http://gardenya70.wordpress.com adresine yedekledim ben de....sıktılar artık,yazık onca emeklere,bu güzel paylaşımlara....bu arada yolun anamura düşerse uğra,yaparım ,sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yeşim
    Canım benim hiç sorma.Onlarda büyükleri anlatmış.Öyle büyümüşler.Anlayacağın onlara normal geliyordu.Valla şimdiki çocuklara anlatsan inanmazlar.Öyle uyanıklar ki!Hatta bizimle kafa bulurlar::))Bende öptüm.
    Sevgiler:)

    Benden Mütevellit
    Aaaa canım geldiğin çok iyi olmuş.Bende sana geldim ama eski blogun kapanmıştı.Benim gibi bir çoğumuz yaşamışız demek ki!
    Geliyorum::))
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Bende yaklaşık bir haftadır yorum ve yayın yapamadım.Bugün iyi gitti.Bende arkadaşlarımı ziyaret edebildim.Size ziyarete geldiğimde blogunuz yoruma kapalıydı.Daha sonrasındada silmişsiniz.Niye sildiniz ki?acele etmişsiniz bence.
    Saygılarımla...

    reyhane
    Hem de ne sıkıcı:(
    Sevgiler:)

    Çınar
    Tabiki yanlış:(Bak sende duymuşsun...Dediğin gibi şimdiki çocuklar inanmazlar.Onların zaten kendileri cin gibi::))Ayaklarını düz çevirirler valla::))
    Sevgiler arkadaşım:)

    Magia da Inês
    Olá meu amigo!
    Desejo-lhe uma boa semana.
    Yours:)

    Zininha
    Olá!
    Bem-vindo:)
    Obrigado pela sua visita.
    Beijos de mim:)
    Yours:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Benim annemde anlatmazdı bize,biz başkalarından duyardık ve korkardık.Bu da bana yeterdi zaten.Şimdiki çocuklar kendileri zaten birer cin gibiler.Biz onlara göre biraz aptalmıydık dersin?:(Bende seni ve Badem'i kocaman öpüyorum.Kolay gelsin.
    Sevgiler:)

    aysema
    He he doru valla iki ayaklı::))Ayaklar düz olmuşta ne olmuş.
    Sevgiler:)

    Kadına Dair Herşey
    Demek ki bir çok kişi duymuş bu tür hikayeleri.Canım yolum mutlaka Anamura düşecektir.Yedeklediğin iyi olmuş.Birde yedeklemek için geç kalmış olmayalım.Gerçekten sıktı artık.Ne diyeli hayırlısı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)