Pages

9 Mart 2011 Çarşamba

BLOGUMA DOKUNMA:(

Merhaba arkadaşlar!
Merhaba derken yalnızca DNS ayarlarını tutturabilen arkadaşlarıma seslenmiş olmam ne acı.Evet bugün ayarı tutturduk ama yarınımız belli değil:(Bir çok arkadaşımız ayarı tutturdu yada tutturamadı.Ayar kökten kaymış.Nasıl olacak bilmiyorum ama bu durumun düzeleceğine inanıyorum.İnşallah fazla uzamaz diyorum.
Fecebook'dan Bloguma Dokunma'yı takip ettim.Etmeyede devam ediyorum.İzleyicisi 15.554'a kadar geldi.Ama burada da ayarı kaçmış bir kaç insan var..Amacının dışına çıkıp küfürle kendini ifade eden insanların yazılarıyla karşılaştım.Düşünebiliyormusunuz?adam kendini küfürle ifade edebiliyor.Kendini başka türlü ifade edemiyor.O kendini ifade ettide ben anlamadım.Ama bu bir kaç tane.Birkaç tane deyip geçmeyelim.Digiturk'ün yayınlarını naklen yayımlayan bloglarda birkaç taneydi.Bakın ne duruma düşürdüler bizi.Onlar yayınlarına devam ediyorlar belkide.Mutlaka öyledir.Biz masumlar kurbanlık koyun gibi bekliyoruz.Ben rastladım diyen arkadaşlarımızda suçlu.Neden şikayet etmemişler?
Evet bugün DNS ayarını bende tutturdum.Ve size merhaba dedim.Yarın dermiyim?bilmiyorum:(DNS'ye bağlı.

Her şeyin eskisi gibi olması dileğiyle:)
Kucak dolusu sevgiler:)



9 yorum:

  1. Merhabalar,

    Ben de bloğumu bir siliyorum, geri açıyorum, daha doğrusu bunaldım, ne yapacağımı bilemiyorum. Ben aynı zamanda blogcu.com'daki bloğuma da yazılarımı ekliyordum. Eklediğim "Bloğuma Dokunma" yazım için bir küfür içerikli yorum aldım. Şu aralar olayı çözmek için blogcu.com'da çalışıyorum.

    Yazma ve blog şevkimin kırıldığını söyleyebilirim.

    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Ah o DNS ayarları :( evde sıkıntı yok o bakımdan, ama zaman yetmiyor :( İş yerinde de değiştirmek mümkün değil. Gruba destek gerekli tatlım. Kendini bilmezlerle ilgili yazdıklarına da katılıyorum. Bu saçma yasağın bir an önce kalkmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar azar azarda olsa aramıza dönüyor.umarım biran önce düzelir herşey.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba; bütün duygularına katılıyorum, bende şok oldum..Paylaşıma teşekkürlerrr...Sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  5. ben bunu anlamadim gitti... insallah bu sacmaligin sonu gelir!
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ben bloğuna dokunabülürmüyüm :)
    canım şaka bir yana bu duruma ben de üzülüyorum..DNS ayarlarını değiştirdim ama bu seferde oğlum gireceği yerlere giremiyor..Bir o değiştiriyor bir ben..Rezillik diz boyu:(
    Umarım bir an önce çare bulurlar..
    Bu arada kadınlar günümüzü kutluyorum canım..öpüyorum seni..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Sonuna kadar destek. Aynen devam. Umarim bu sefer daha önceki gibi 5 ay sürmez. Özgür günlermizi beklemekteyiz=)

    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  8. Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Blogunuza gelip tekrar teşekkür etmek istedim.Fakat blogunuz yoruma kapalı idi.Sizin verdiğiniz DNS ayarlarını tekrar denedim.Bu sever bloguma girebildim.Yardımınız için tekrar teşekkür ederim.Blogunuzu silmeyin lütfen.Başımıza çıkmıyor sonuçta.Biraz sabır gerekiyor.Dediğim gibi her şeyin düzeleceğine inanıyorum ben.Bir çok kişi bizim susmamızı istiyor zaten.Hemen teslim bayraklarınımı çekeceğiz.Paniğe gerek yok.Dursun blogunuz.Siz blogcu.com da yazmaya devam edin ve blogunuzu yoruma açın lütfen.Yazmaya devam edin çünkü buda bir eylem.
    Her şeyin eskisi gibi olması dileğiyle.
    Saygılar.

    Yeşim
    Sana katılıyorum destek şart.İnşallah en kısa zamanda bu yasak yalkar.
    Sevgiler:)

    Eylem
    İnşallah canım.
    Sevgiler:)

    annemineli
    Bende teşekkür ediyorum.
    Sevgiler:)

    elifin terazisi
    Merhaba:)
    Sevgiler:)

    yarimay
    İnşallah canım.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    ::))Dokunabülürsün canım.İnşallah her şey eskisi gibi olur.Kolay gelsin canım.Bende senin gününü kutluyorum.
    Sevgiler:)

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Özgür günlerimizi sabırla bekliyorum inşallah.En kısa zamanda açılacağını ümit ediyorum.Dediğin gibi yayına devam.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)