Pages

25 Mart 2011 Cuma

:::::::(((((((

Yazmak istiyorum yazamıyorum::(((

4 yorum:

  1. aynen tatlım:((( şimdi bir bakayım açıkmı dedim açıkmış hemen biriki kişi dolaşayım az sonra kapanır yine
    saçma bir hal aldı bu olay.

    YanıtlaSil
  2. ÖRGÜÇANTAM
    Canım benim özledim blogumu ve sizleri.Kaç gündür bloguma giriyorum yorum ve kayıt yapamıyorum.Saçmada ne saçmalık.Sıkıldım artık:(Blogumu Wordpress e taşıdım.Bilgilerimi kurtarmak adına.Blogspotu seviyorum ben.Bakalım ne hal alacak.İnşallah açılır.
    Sevgiler:)

    Çınar
    Canım insan ne diyeceğini bilmiyor.Çok üzdü bu durum bizleri.İnşallah açılır ve hepimiz seviniriz.
    Sevgiler:)

    αѕαннαяα
    Kaç gündür bloguma giriyorum.Yayın ve yorum yapamıyorum.Sizi haberdar etmek için biraz açıldı,kısaca yazdım.İnşallah açılır arkadaşım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)