Pages

20 Temmuz 2009 Pazartesi

ÇOCUKLAR UNUTULUR MU?


Kendilerini hemen farkettirirler afacanlar.Bu ördüğüm bebeklerin içini elyafla doldurmadım.Çünkü bu bebekler çocuklara ve büyüklere broş olarak yapıldı.Büyüklere diyorum yakama bende takıyorum.Kendim büyüyorum ama ruhum büyümüyor.Spor kıyafetlerde çok şık duruyor.Arkdaşlar bloguma en fazla bir ay kadar ara vereceğim.Yarın memleketim Ordu ya yolcuyum.Bu sefer Şanslı'dan ayrılmayacağım.Şanslıyıda Ordu'ya götüreceğim.Allahtan kendi arabamızla gideceğiz ,o yüzden benim için zor olmayacak.Annemin güzel gönlünü yapmaya gidiyoruz inşallah:)Hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin bize ve bütün yolculara!Ben yayınlarıma devam edeceğim inşallah,siz beni yalnız bırakmayın.Güzel yorumlarınızı esirgemeyin benden.Geldiğim zaman yorumlarınızı okuyup yayınlayacağım inşallah.Canım arkadaşım http://www.stildirektoru.com/ sayesinde blogumu yayınsız bırakmayacağım.Teşekkürler arkadaşım,hepiniz kendinize iyi bakın.
Resmi daha büyük görmek için resmin üzerine tıklayınız.
Kucak dolusu sevgiler.

12 yorum:

  1. İyi yolculuklar ve iyi tatilller canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel ya.
    Çok harika.
    Ben beceremiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar canım.ordu ya bizden selam.

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş bunlar ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel bir yere gidiyorsun.şimdiden iyi yolculuklar dilerim.
    yine harika şeyler yapmışsın.eline sağlık ve iyi tatiller

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar.Çok tatlı olmuşlar:)Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Ay o zenci olana bak :) Hahahah Şanslım ablam bak dinle. Ben küçükken 3 tane zenci bebeğim vardı, eve gelen çocuklar hep korkar ve bana kalırdı. Ben de gıcığına sallardım bebekleri yüzlerine :)

    Ben tşk ederim ayrıca ne zevkli değil mi yaz yazıları sen yokken çıksın oh be :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlısıyla gidin tatilinizi yapıp dönün. Büyüklerini gönülleri almak iyidir.Fazla özletmeyin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Aaa Şanslı,yine mi yolculuk? :) Kendine dikkat et,çok selamlar herkese.Öptüm..

    YanıtlaSil
  10. Bu arada bebekler de her zamanki gibi şekerler :)Buzdolabı süsü olarak da güzel oluyo elyafsızlar.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Özledik seni canım ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)