Pages

24 Temmuz 2009 Cuma

KAZDAĞLARI 1

Altınoluğa gittiğimizde orada bir tura katılarak kazdağarına çıktık.Sabah bizi kaldığımız yerden 9.30 da aldılar .Bu resim dağa çıkış anı.
Yolda giderken bir at sürüsü gördük.Rehbere bunlar vahşi atlarmı diye sordum.Çünkü orası yerleşim alanı değil.Bu atları köylüler yaz mevsminde kazdağlarına salarlarmış.Mevsim kış olduğunda ise atlar evlerine geri dönerlermiş.Burada yaşayan 4 ayı türü varmış.Avlanmak burada yasak.Domuz,vaşak,ayı,kurt,geyik vs hayvanlar yaşıyormuş.
Altınolukta o gün sıcaklık 40 dereceyi gösterirken.Kazdağlarında şimşek çakıyordu.Hava nasıl soğuk,dikat ederseniz insanlar uzun kolluları geçirmişler üslerine.Zirveye çıkma mücadelesi devam ediyor.
Zirvenin uzaktan görünüşü !
Kaz dağlarında göl keyfi.İnsanlar o kadar yorgunluktan sonra serin sulara bıraktılar kendilerini.Bir çok resim çektim onlarıda yayınlayacağım zamanla.Yorucu ama keyifliydi.
Hepinize hayırlı hafta sonları diliyorum.
Sevgiyle kalın.

8 yorum:

  1. Bende sana canım, çok özlemişim oraları ablam bekliyorum devamını.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor cnm, nası içim gitti :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel canım yaa benim yerimede gez:))

    YanıtlaSil
  4. Harika bir gezi olmuş. Çok imrendim.

    YanıtlaSil
  5. tatil diye ben buna derim
    nasılsın canım

    YanıtlaSil
  6. harika bir gezi olmuş.bayıldım.
    bol eğlenceler dilerim arkadaşım..

    YanıtlaSil
  7. ah bende gidebilsem oralara ::sayende bir tur atmışgibi oldum :::;;

    YanıtlaSil
  8. Şanslıcım burayı hep merak ediyordum.Biraz da olsa bir izlenim sahibi oldum.Kazdağlarındaki havada serinlemişsinizdir bu sıcakta,ne güzel,buralar fena sıcak :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)