Pages

19 Temmuz 2009 Pazar

GECİKMİŞ MİM

Blogunu çok severek takip ettiğim canım arkadaşım http://glamsworld.blogspot.com/ beni mimlemişti.15 gündür İstanbul'da değilim. Gecikmeli olarak yayınlıyorum.Kusura bakma arkadaşım,ayrıca çok teşekkür ederim.Cevaplıyorum canım!


1)İlk makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
İlk makyaj yapmaya 15 yaşında bir rujla başladım.Ama benden 10 yaş küçük kardeşimden fırsat bulursam sürüyordum.Beni kendine rakip görüp, bana neden almadınız deyip yaygarayı basıyordu.
2)Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Biraz acele ettim galiba:)Rujdu markasını hatırlamıyorum.
3)Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?
Makyajı dışarı çıktığım zaman yaparım.Yüzümü gereksiz makyaj yaparak yıpranmasına izin vermem.Hastalık haline gelmesini de istemem.
4)Karşılaştığın her makyaj malzemesini çılgınca arzuluyormusun?
İhtiyacım yoksa her gördüğümü alıp eve getirmem..Sevdiğim tonlar elimde mutlaka vardır zaten.
5)Hiç MAC kullandın mı?Kullandıysan işte bu en harika ürünü!diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.
Kullanmadım:)
6)Her genç kızın favori bir göz kalemi vardır.Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?
Avon=Mavi,yeşil,kahve
7)Vazgeçemediğin;elinin altında en az üç dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Avon
8)Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan(tekin acar vs)web sitesinden(strawberry vs) yapıyorsun.
Parfümümü tekin acar
Kalem,far ,rimel Avon
Ruj,allık,kapatıcı watsons
9)Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Göz kalemlerimi buzdolabında saklıyorum,sürmesi daha rahat oluyor.Diğerleri ise irice bir kupanın içinde.Dağınıklığı sevmediğim için hepsi düzenli bir şekilde durur.
10)Makyaj malzemelerine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?
Hiç bütçe ayırmam,ne lazımsa onu alırım.
11)Severek takip ettiğin bir yerli birde yabancı makyaj blogunu yazarmısın?
12)Yerli makyaj malzemelerinden favorin hangisi?
Flormar
13)Hangi göz makyajı temizleyicisini kullanıyorsun?
Avon göz makyajı temizleyicisi.
14)Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?
Makyaj temizleyicisi kullanmıyorum.Sebamed yeşil sabun ile yüzümü bolca sabunlayıp duruluyorum.Bunu yapmazsam temizlikten saymıyorum onu.
15)Ten ve göz rengin?
Ten rengim buğday
Göz rengim kahve
16)Onsuz yapamam!dediğin kozmetik markası?
MAX FACTOR
17)Klasik bir soru:Makyaj çantana sadece üç şey koymaya hakkın olsa neler alırdın?
Ruj,far,allık nemlendirici ve sabunumuda alayım ne olur.
18)Far bazı,makyaj bazı gibi ürünler kullanıyormusun?Kullanıyorsan hangi markalar?Kullanmıyorsan neden?
Kullanıyorum!markaları MAX FACTOR,Avon,Flor mar
19)Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?
15 gündür yokum,bir çok arkadaşım bu mim dalgasını cevaplamıştır sanırım.Cevaplamamış bütün arkadaşlarıma gelsin.
Sevgiyle kalın.

7 yorum:

  1. Senin de kandilin mübarek olsun canım. Çok sevindim dönmene ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. biraz geç oldu ama hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin canım .özlettin kendini.umarım tatil güzel geçmiştir.biraz geç oldu ama kandilin kutlu olsun....
    seni çok öpüyorum...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin ..tatilin nasıl geçti ??yokmu tatilden fotolar ??geçmişkandilinde mübarek olsun ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. Şanslıcım ablacım sen hep böyle çıtır kal emi :) Yerim senin mimini ne de güzel yazmış ya :) Sevgiler en kocamanından sana ayrıca geçmiş kandilin mübarek olsun

    YanıtlaSil
  6. dilerim tatilin süper geçmiştir canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)