Pages

17 Temmuz 2009 Cuma

BEN GELDİİİİİM!!!!!

Arkadaşlar dün geldim aslında!Otobüs yolculuğumu,İstanbul'un havasımı bilmiyorum dün den beri uyuyorum.Kapalı bir ev bu kadar mı tozlanır?Bu da ayrı bir konu:)Neyse sağ sağlim gittik geldik çok şükür dualarınızla...Allah hepinizden razı olsun.Hepinizin yorumlarını okudum.Çok mutlu oldum,çok teşekkür ederim. http://tazenane.blogspot.com/ arkadaşım sabırsızlanıp hatırımı sormuş,beni merak etmiş. http://cansudere-lalezar.blogspot.com/ arkadaşımda sabırsızlanmış özledim demiş.http://www.stildirektoru.com/ arkadaşım ise dön artık demiş.Ne güzel bir arkadaşlıktır bu!Üçünüzede ayrıca teşekkür ederim.
Ben de hepinizi özledim,hepinizi merak ediyorum.Çok güzel bir tatil geçirdim arkadaşlar.Altın olukdaydım,havası gerçekten çok güzel,tavsiye ederim.Bol bol denize girdim,gezdim,kaz dağlarına çıktım.İlerleyen günlerde resimleri yayınlayacağım.Resimdeki pasta ise benim yaş günü pastamdı.12 temmuz benim yaş günümdü,bu pastayı 3 kişi paylaştık aslında ben,amca kızı,ablam aynı ay içinde doğduğumuz için birer mumumuz var pastanın üstünde.Pastayıda amcamın kızı yaptı.Bunuda paylaşmak istedim sizlerle.Şimdi merakımı yenmek için sizi tek tek gezip ziyaret edeceğim.
Darısı tatile çıkmayan arkadaşlarımın başına!
Hepinize kucak dolusu sevgiler...


20 yorum:

  1. Canım benim ya içime doğmuş desene :) Eee ama doğru olanda bu değil mi? Hergün birbirimizin hayatlarındayız, sanaldan öteye geçmek illa yüz yüze tanışmakla olmaz değil mi güzelim. Hem bak bende halka mal oldum :) Rahatça edi diyebilirsin artık. Sen yokken yazdıkalrıma bakarsan anlarsın zaten :) Dinlen temizlik yapma sonra doyarız biz sana. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aa Şanslı hoşgeldinn :))Özlettin kendini..Nasıl geçti,neler yaptın çok merak ediyorum..Ha bugün gelir,bugün gelecek derken yorumunu gördüm :)Bu arada doğum gününüz kutlu olsun,görüşmek üzere,öptümm..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım.14 temmuz da benimkiydi,burçdaşız desene:))

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin doğumgününde kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  5. Stil'cim doğru söylüyorsun. Canım baktım bakım hayırlı olsun.Çok şık ve güzel görünüyorsun.Yaptıklarınıda gördüm ,ayrıca çok güzel tasarımların var.Allah nazarlardan korusun.Şimdi dinleniyorum,birde ordu maceram olabilir bu ara!Anne kırılıyor,gönlünü yapıp geleceğiz.
    İyi geceler...

    YanıtlaSil
  6. mosquito teşekkür ederim canım.Çok güzel geçti.Bende çok özledim seni.Bende öptüm.
    Görüşmek üzere...
    ebvata teşekkürler canım.Seninde doğum günün kutlu olsun.Bu burç un azizliğine sende uğruyorsun desene..
    sevgiler.
    içimmdeki yolculuk teşekkürler canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldin Sevgili Arkadaşım. Yokluğun hissedildi; diğer arkadaşların da belirttiği gibi blog arkadaşlığı da bir başka oluyor. Sevinçlerimizi ve hüzünlerimizi paylaşıyor, gerekince birbirimize destek oluyoruz. Ne mutlu bizlere..
    Umarım güzelce dinlenip bir güzel enerji toplamış olarak dönmüşsündür. Sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş doğumgünün kutlu olsun canım.Her şey yeni yaşınla istediğin gibi olsun.Hoşgeldin.Özlemiştik:))

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldiiiiiiin...
    dünde benim aklımdan geçtin cnm, nerelerde bu şanslı diye :)
    çok sevindim. yeni paylaşımlarını bekliyorum, özellikle tatil resimlerini.
    öptüüüümm :)

    YanıtlaSil
  10. yazmayı unutmuşum, bu arada geçmiş doğumgünün kutlu olsun :) nice senelere :)

    YanıtlaSil
  11. HOŞGELDİN CANIM.İYİ Kİ DOĞDUN.YENİ YAŞIN MUTLULUK ,SAĞLIK VE BAŞARI GETİRSİN.YARADAN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN. BU YIL SENİN YILIN OLSUN.

    YanıtlaSil
  12. şimdi bende senin sayfanı ziyaret edip neredesin diyecektim.hoşgeldin canım.tatilin iyi geçtigine sevindim.

    YanıtlaSil
  13. geçmiş dogum gününde kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  14. Sağol güzelim, haklısın ihmal etmemek gerek, git gel de mutlu olsunlar canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Hoşgeldin şanslıcım. gelmesen halen tatildesin diye düşünüyordum. Hayırlı kandiller. Rabbimiz bugün ellerimiz boş çevirmesin amin.

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldiiiin, özledim, yokluğun çok belli oldu inan:)
    Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  17. nice güzel yıllara arkadaşım.hep mutlu ol.dilerim herşey gönlünce olur.
    kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. Gecikmiş bir doğum günü yorumu olsa da yazmadan geçemedim :) İyi ki doğmuşun arkadaşım. Daha nice senelere. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. canım benım hoşgeldın cok özledim valla senı bende tatildeydım yenı döndüm yarın iş başı malum iş sitresı bastı . ama güzellikler cabucak bitip gidiyor cok şükür döndüm sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  20. canım benım nice mutlu yıllara saglık ve sevigiyle senı seviyorum canım arkadaşım ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)