Pages

25 Eylül 2010 Cumartesi

SEVİMLİ AYICIK

Ordu'ya gelirken yanıma hiçbir malzeme almadım.Kitap okurum bol bol dedim.Evet kitap okudum halada okumaktayım ama elimde bir şeyler yapmayı çok özledim.Perşembe'ye indiğimde kendime bir kaç ip aldım.Geçen seneden elimde elyaf vardı.Hemen bu küçük ayıcığı çıkardım ortaya.Ağzımızda pek yamuk oldu.Aslında ben bu oyuncaklara amigurumi demeyi sevmiyorum ama bu bir japon sanatı tek isim üzerinde birleşmek lazım sanırım.Bu oyuncak 80 yaşındaki yengeme hediye olarak verildi.Hepimizin içinde bir çocuk var deği mi?

Sevgiyle kalın:)

Görsel-GÖNÜL ÇELEN

11 yorum:

  1. Ne güzel olmus,eminim yengende cok sevmistir... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İyi yapmışsın. Çok tatlı olmuş. Eline sağlık. Alışkın olmayınca boş durulmuyor değil mi?:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. oy oy ne güsel olmuş.bende kedi istiyorum kediiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  4. Sevimli olmuş.Yengende sevinmiştir.Ne incesin:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş .
    canım bence onun ağzı yamuk değil yengeciğine gülümsemiş:))))

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Çook şirin olmuş yaaa
    iyi pazarlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. biricik gonul celenime :) Ordunun taaa koyunden bizim gonlumuzu celmeye devam ediyorsun he mi :)Yengeme selamlar!!! Ayrica Z. halama da, ellerinden operim. Sansli da yine her zamanki gibi sansli :) sevgiler... medinem

    YanıtlaSil
  8. Canım, ayıcık çok hoş olmuş,ellerine sağlık,AŞK çok güzel bir kitap,Elif Şaşak'ın en beğendiğim kitabı bekliyoruz...Sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  9. güzel olmuş eline sağlık ..

    YanıtlaSil
  10. 80 yaşında mı? Maşallah ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık .çok sevimli olmuş

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)