Pages

23 Eylül 2010 Perşembe

AMAN ALLAHIM::((

Bir çok kişi korku filimlerine giderken,evine DVD ler alırken ben kesinlikle izleyemeyenlerdenim.Filmin müziğinden bile anlarım korku film olduğunu...Ablalarım bile izleyemiyorlar benim yüzümden.Müziğin sesinden anladığım an kapatalım diye yalvarmaya başlıyorum.Çok zaman geçti 18 yaşlarındaydım.Birgün ablamlarla şöyle kestili,biçtili,çocukları yakalayıp organlarını alıyorlar felan...Biz bunu izledik.Büyük ablam korkmadı.Ben ve ortanca ablam filim bittikten sonra uyuyacağız.Beraber uyuyalım dedik çok korkuyoruz.Ablamın ayağı bana değdi.Bende bir çığlık.Benim ayağım ablama değiyor onda bir çığlık.Derken o akşam büyük ablamın yanına gittik.Abla biz çok korkuyoruz seninle uyuyabilirmiyz dedim.O korkmuyorya bizi kurtaracak gibi geliyor.Daha size korku filimi yok dedi ablam.Sıkış sıkış üç kardeş uyuduk.Hatta sıkış sıkış uyumaktan  ben hiç rahatsız olmadım.Bir sarıldım korkusuz  ablama sabaha kadar mışıl mışıl uyudum::))O gündür bu gündür korku filmi izlemiyorum.Şu üsteki resimden bile ürktüm.Görmeye tahammülüm yok.Biraz dursun  bakalım eğer beni strese sokarsa kaldırır bir çiçek resmi koyarım:)
Korku hep uzak olsun hayatımızdan.

Sevgi ve sağlıkla kalın.

6 yorum:

  1. ay ben de izleyemem hiç :) çok korkarım,bırak korku filmini kurtlar vadisini bile izleyemiyorum ben :) acaip korkak ve tırsak bir yapım var :) Büyüdükçe geçer inşallah :) hayırlı cumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. bende bu tarz şeyleri izlemem ayyyy aman diyeyim kormuyorum ama uykumun rezil edemem :)))))
    canım dizi için hazırlanan eve bayıldım ( oz dizi şu an İzmir ve urlada çekiliyor) bir de benim evde çekseler süper olurdu:))))))))))))öpüyorum canım hem seni hem şanslıyı

    YanıtlaSil
  3. Ben de o izleyemeyen gruptanım. Günlerce etkisinden kurtulamam. Aman ne izleyip bozcaz sinirimizi. En iyisi izlememek.

    YanıtlaSil
  4. Aynen ben de tırsak grubundanım:))Hiçç izleyemem.Hatta yalnız izleyenlere şaşarım:)

    YanıtlaSil
  5. Korku filmi izleyemedigimi farkettigimden beri,yani yaklasik on bes yirmi yildir! kendime bir sans daha verip yaklasik be alti yil önce kardesimle evde bir film izledik,bastan sonuna kadar dayandim,kardesim yanimda diye,fakat daha sonra okadar kötü oldumki ve ben hala o izledigim görüntülerden film oldugunu bile bile korkarim,nasil bakiyorlar diyede sasirmadan edemiyorum,kardesim cok gülüyor bana!

    Sevgiler,bu arada yeniden döndügünüze cok sevindim,güzel seyler aliskanlik yapiyor,yoklugu belli oluyor,Sansli'yada bizden cok selamlar efendim:)

    YanıtlaSil
  6. zeliha (umutsepeti)
    Vaktimiz çok değerli korktuğumuz filimler üzerinde vakit kaybetmeye gerek yok değil mi?
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Bir şekilde bir çoğumuz etkileniyoruz sanırım.Dizi bilmiyorum ilerki bölümlerde çekimler Mudanyada olabilir.İnşallah yanlış bir haber olmamıştır.Benim aldığım bilgi bu idi...
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Çok haklısın canım...
    Sevgiler:)

    mosquito
    Sende bendensin desene...
    Selamlar sevgiler:)

    Bir Terazi Kizi
    Boşver deneme daha...Çok şey kaçırdığımıza inanmıyorum.Hele hele korkmak içinde üzerine para vermeyede gerek yok sanırım.Güzel sözlerin için teşekkürler.Bende sizleri özlemiştim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)