Pages

5 Mayıs 2011 Perşembe

BELA HİÇ GİDİYORUM DEMEZ Mİ?



Muhteşem yüzyılı seyredenler bilirler.Hürrem sultanın dediği gibi yasak yasak bıktım artık.Bela ne gelirken geliyorum diyor nede giderken gidiyorum diyor. Valla bu sefer sinirlerim iyice bozuldu.Ne yalan söyleyeyim arkadaşlar ne yazasım ne gezesim var.17 ağustos depremi gibi.İnternette bir deprem söz konusu.22 ağustosta yürürlüğe girecek bir darbe bu.Aslında çocukları korumayı hedefliyor.Çocuk dedikleri  zaman,nasıl olsa akan sular duracak.Yasalar gereği 4 internet filitresinden birini seçme hakkı verilecek bize.Allah razı olsun vermeseler ne olacaktı?En azından seçme hakkı veriyorlar bize değil mi?ama.Böylede şükürcü bir toplum yaptılar bizi...İmdaaaat diye bağırasım var...Böyle DNS ayarlarına da el koyacaklar.Gelişen bir ülkede böyle bir şey olur mu?ya:(Ben artık yazmayayım.Siz en iyisi buradan okuyun.
Facebook da İNTERNETİME DOKUNMA diye bir sayfa açıldı.Ben mücadele etmek istiyorum diyorsanız yine birlikte hareket edelim.

Kolay gelsin...

17 yorum:

  1. selam biraz alakasız olacak ama senin bloğunu şanslı diye arıyordum neyse bulduğuma sevindim :)) bakalım bu engelleme işi nereye varacak ülkemizde yerine oturmamış bir çok şey gibi internet olayıda ayakta, bari engellediklerine değse

    YanıtlaSil
  2. Kötü durumlar hakkaten kötü..

    YanıtlaSil
  3. şimdi aslında düşünüyorum tamam çok sapıkça şeyler oluyor inan facede bile sahte profiller açıp ne sapıkça şeyler yapanlar var çocuk istismarları var!..amaaa burada asıl amaç özgürlüğün kısıtlanması yani iranlaştırmak yavaş yavaş şeriatt of vala bana daral geliyor inan insanların bu vurdum duymazlığındn aman banane demesinden bu zihniyetten ne diyim allah sonumuzu hayr etsin canm

    YanıtlaSil
  4. teknolojiden başladılar ufak ufak:(
    açıklama yapıldı bu sabah haberlerde. bizler yanlış anlıyormuşuz bu genel bir yasak değilmiş,sabit hat kullanıcıları eskisi gibi devam edecekmiş miş miş .... bence ilerki günler için küçük alıştırmalar bunlar,
    en azından ben böyle görüyorum.sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. İnanılır gibi değil, daha yeni bloguma dokunma için mücadele ettik. Şimdide internetime dokunma için mücedele ederiz. Ne yapalım.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  6. ben gene konuya fransız kaldım ..bloglarımı kapatacaklar yine eskisi gibi ...???

    YanıtlaSil
  7. benim oğlan da şok olmuş.hatta sitelerini seçmiş bile.
    oyunskor,kral oyun vs.
    bakarmısın ya ,yakında giydiğimiz dona da karışacaklar...
    peeeeeeeees diyorum....

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    22 Ağustos'ta yürürlüğe girecek yasayı şöyle bir kucak ucuyla dinlemiştim. Daha sonra merak ettim ve henüz detaylarını tam öğrenemedim. Tek öğrendiğim şey 4 seçenekli bir internet erişim filtresi ve arama motorlarına kelime engellemesi gibi bir şeydi.

    Söz konusu yasayı, çocukları koruma amacını kullanarak, yetişkinlerin de hareketlerini kontrol altına mı almak istiyorlar acaba?

    Her neyse, en kısa zamanda detayları verdiğiniz linkten okurum.

    Zaten bu araları hiç iyi ve güzel olan birşeyler paylaşmıyoruz ki, hep yasaklar, yasaklar...

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. İlk kez duyuyorum verdiğin linkten detaylarını okuyayım.

    YanıtlaSil
  10. Bu flitreleme olayı hayata geçince nasıl bisey olduğunu göreceğiz daha çok ses getirir bu yasak.. Hürrem sultan demişken, hürremin yaşadığı gerçek mekanları objektifimden görmek için;
    http://geziyorumturkiye1.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Bu ülkede olur! Bu kafa ile her halt olur.

    YanıtlaSil
  12. a ilk senden duydum.bakalım görecez neler olacak.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Şanslı, Bela hiç gidiyorum demezmi? İnşallah gider arkadaşım.

    Amaç çocukları kontrol altına almaksa iyi. Diğer işlevleri ise düşünmek istemiyorum artık.

    Sevgiyle sağlıkla mutlu kal canım...

    YanıtlaSil
  14. Dürr-i Yekta
    :)Şanslı benim profil ismimdi.Link ismi,blog ismi,profil ismi hepsi ayrı telden çalıyordu.Ben bir çatı altına toplamaya çalıştım.Çok doğru söylüyorsun internet oturmadı bizde daha...Bu gidişlede oturacağı yok sanırım:(

    reyhane
    Bilmiyorum,sinirlerim iyice bozuldu.İnsanın eli ayağı kalkmıyor:(Sonumuz hayır olsun...

    Benden Mütevellit
    Haklısın.Sulandırdılar iyice...Bezdirme operasyonu:(

    FunD@
    Kötü şeyler her yerde var.Ne yapalım şimdi?Elimizi ayağımızı bağlayıp evdemi oturalım.Bunların önlemi böyle mi alınır.Çocuklar için şifre zaten var.Burada çocuklar öne atılarak can damarımızdan vuruyorlar bizi...Dediğin gibi Funda'cım sonumuz hayır olsun...

    ÖRGÜÇANTAM
    Yanlış anlamış olmak istiyorum...

    TAZE NANE
    Hayat hep mücadele deyip,mücadeleye devam:(

    *kelebekana*-*
    Bu sefer bloglar değil canım.Yasa gereği 4 internet filitresinden birini seçmek zorunluluğu gelecek.Buda bize bir engel teşkil edecek...Kısaca bu canım.

    SMİLENA
    :)Çocuklar bizden hızlı desene...Kesin karışacaklar:((

    Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Bu yasaklar yıldırdı beni...Azımızın tadı kaçtı gene...
    Sizde en güzele emanet olun.
    Saygılar...

    Armina
    Oku canım...

    GEZİ/YORUM...
    Bloguma hoş geldiniz.Bu yasağın bende çok ses getireceğine inanıyorum.Şimdiden acısı düştüğüne göre içimize:(İnşallah her şey istediğimiz gibi gelişir.Blogunuza mutlaka uğrayacağım...

    Hayal Arkadaşlarım
    Bunu bize dedirttiriyorlar ya!Ne diyeyim:(

    uğurböceği
    İnşallah güzellikler görürüz:)

    Evimin İncileri Belgin
    Çocukları kontrol altına alıyorlarmış gibi görünüyor.Kaş yapayım derken diğerlerinin gözünü çıkarıyorlar...Çocuklara bir şifre olayı var zaten her evde...Okula bile gitmeyen çocuklar gözlerimizin önünde çalıştırılıyor.Gören yok.O kadar çok sorun var ki!Bence çocuklarla ilgili diğer sorunlara eğilsinler.Bizi bezdirmesinler.
    Biraz sana anlattım rahatladım arkadaşım.
    Bendende sana sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. °º♥ ·.Amiga!


    ♥ Bom domingo!
    Feliz Dia das Mães!!!

    Beijinhos.
    Brasil

    °º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  16. Magia da Inês
    Hello my friend!
    Thank you.
    Happy mothers day you have posted.
    Yours:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)