Pages

21 Mayıs 2011 Cumartesi

YORDUN BENİ İSTANBUL:(


İstanbul a gitmek için kendimi iyi hissetmiyordum.Ne var ki!son ana kadar gitme tamam diyen ablalarım son anda beni ikna edip götürdüler.Hep böyle olur zaten.Gidip bir gecede kardeşimde kalacaktık.Neymiş yabancımıymış orası.Kendimi kötü hissettiğimde yatar uyurmuşum...Zaman geçen salı.Sabahtan yola çıktık,trafiğe yakalanmamak için.Malum İstanbul'un trafiği canından bezdirir insanı.İlk önce Eyüp'e uğradık.Kardeşimden bir evrak alıp, Güneşli ye yola çıktık.Darıca'dan Eyüp'e 1 saatte giden biz,Eyüp'ten Güneşliye 1 saatte ulaştık.Neyse ki bankanın ilk müşterisi bizdik.Bankadaki işimizi hallettik.
Arabamızda ufak bir sorun vardı dönüşte servise uğrayıp o sorunu düzelttirecektik.Bankadan çıktık park halindeki arabamızın başına geldik.Uzaktan kumandayla arabanın kapısı açılmadı.Bu sefer ablam arabayı el yordamıyla açtı.Arabada bir alarm sesi,hiç durmadan.Neyse içine zorla attı kendini.Arabayı çalıştıracak araba çalışmıyor.Hemen çekici çağırdık.Çekici bulunduğumuz adrese geldi.Araba öyle bir yerdeydi ki!meraklı meraklı baktım arabanın çekicinin üzerine yerleştirilmesine.Her şeyin bir tekniği var işte.Şoföre dedim ki!arabamızda yolculuk yapabilir miyiz?şoförde bana,yapabilirsiniz ama benim arabada da gidebilirsiniz dedi.Sığmayız ki dedim.3 kişiyiz çünkü.İki ablam ve şoför sığarsınız,sığarız sesleri yükseldi.Sanırım beni adamdan saymadılar:))Evet iki ablam ve şoför sığdılarda ben nerede geldim bilmiyorum:))Bindik servise gidiyoruz.Çekici bizim arabaya göre daha yüksek ya!Şöyle İstanbul'a baktım.Bir toz bulutu.Ağaçtan düşen polenler sarmış ortalığı.Benimde polene alerjim var.Hapşu hapşu gidiyoruz.Tam o zaman Darıca ya taşındığım için birkere daha pişman olmadım.Arabayı servise teslim ettik.Araba 1 gün sora çıkacaktı servisten.
Tek güzel bir şey vardı.Havalar çok güzeldi ogün.
Köşe kapmaca,son hızıyla devam ediyor...
Yine o gün Bahçelievler e gidilip Defne bebek görüldü.Öpüldü sevildi.Özlem giderildi.
Dönüşte bu güzel güllerin resmi çekildi.Kardeşim Eyüp te oturuyor.Ona geldiğimizde saat 20:00 sularında idi.Yemek,sohbet,dizi derken saat geç oldu.Ben öyle bir yorulmuşum ki!(pestilim çıktı)kelimesi benim için söylenmiş sanırım.Ben o gece bir uyudum,hiç uyanmadan...

Ertesi gün kuzenim ve eşinide alarak Darıca ya geri döndük.Döndüğümüz akşam hazırda bir şey yoktu.Hemen Allah ne verdiyse koyduk masaya...Yemekten çıkan çöp çubuklar lada böyle alıştırma yaptık.Medinem in güzel tutuğunu görünce,aaaaa sen biliyordun diye ona takıldık.Daha önce çin lokantasına gittiğini ve orada öğrendiğini itiraf etti.Bizde öğrendik ve masada ne bulduysak almaya çalıştık.Zormuş yaaaaa:(Alıştırmaları yaparken çok eğlendik çok güldük...
Şanslı kuzenim tarafından bol bol oynatıldı.Bu gün kuzenim ve eşini yolcu ettik.

Ve ben hala yorgunum hala kendimi iyi hissetmiyorum.Sanırım bahar çarptı beni:(

Güzel bir hafta sonu tatili olsun hepiniz için.

Sevgiyle kalın:)

15 yorum:

  1. Arabanın yolda kalması ve o sıkıntıyı iyi bilirim. Benim külüstür de bana baya sıkıntı çıkarmıştır :) Ama yine de güzel bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Amiga,
    Um lindo fim de semana cheiinho de muita paz e muito amor!
    Beijinhos.
    °º♫✿
    °º✿ Brasil
    º° ✿✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  3. Ben hala , o çekicinin neresinde gittin anlamadım:) yat dinlen emi...

    YanıtlaSil
  4. sevgili gönül çeler sen anlatırken bile yoruldum seni düşünemiyorum neyse sonuç güzel şu şanslıya bayıldım ne şeker

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,çubukla yeme işine bayıldım,ben de çocuklarla mutlaka denemeliyim,akdenize yolun düşerse gel,beklerim,sana da yaparım güzel mamalardan,çocukluğumun darıcasına mutlaka geleceğim,bir kahveni içmeye mutlaka geleceğim,her şey gönlünce olsun,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Kazasız bir yolculuk olduktan sonra arızalı bir yolculuğu kucaklamak gerekiyor.

    İşte hayatımızın her anında bir şeyler düzgün giderken, birşeyler düzgün gitmeyebiliyor. Düzgün gitmeyen şeyler yeter ki, kaldırabileceğimiz cinsten olsun.

    İstanbul'u hiç bilmem. Ancak Eyüp'te oturmanın bir avantajı olduğunu sanıyorum.

    Her ne kadar arızalı ve yorucu bir yolculuk yaşamış olsanız da, İstanbul'a gidip gelmenin zevkli olduğunu düşünüyorum.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. tatlım geçmiş olsun birgünde sıkıntı yorğunluk birarada.
    oyyy benim aşkıımmm varmış ordaa yerim seni ben nasılda özlemişimm
    çokkkk öpüldünüz:)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım..bayağı maceralı ve yorucu geçmiş..Bende istanbuldan taşınalı 10 sene oldu,buranın sakinliğine alışmışım gidince İstanbul beni de yoruyor..Evim evim güzel evim:)
    Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  9. yormuş ama güzelde geçmiş.istanbulun suçu yok be bebeeeem:)

    YanıtlaSil
  10. Aѕαннαяα
    Aslında arabamız sorunlu bir araba değil.Aküsü bitmiş.Oluyor bazen işte.O güne rastladı.Dediğin gibi güzel bir gündü ama hala yorgun ve bitkinim.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá!
    Muito obrigado Eu te desejo um feriado bonito.
    Yours:)

    elifin terazisi
    Ha ha hay:))Hakısın valla bende neresinde gittiğimi bilmiyorum:))
    Dediğin gibi yatıp dinleniyorum.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Her zaman istediğin gibi olmuyor hiçbir şey...Arabayı zaten götürecektik ama biraz aceleye getirdi bizi...Uygunsuz zamanda.Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Kadına Dair Herşey
    Merhaba!
    Dene canım,çok eğlenceli oluyor:)Ben seni İstanbul da biliyordum.Gelirsem mutlaka uğrarım.Sende Darıcaya gelirsen beklerim.Çok mutlu olurum.Çocukları ve seni öpüyorum.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Aynen öyle...Arızalı yolculuğu kucakladık.Önemli olan kazasız belasız geri dönmek.Her şey yolunda geri döndük şükür.Yorgunluklar dinlenmeyle çözülür.İstanbul ne kadar yorucu olsada benim bir kanadım orada.Güzel bir şehir bunu inkar edemem ama zor bir şehir.Tabiki zevk aldım.Sevdiğim insanlar var o şehirde.Hem azmı kahrımızı çekti İstanbul.Nankörlük etmemek lazım.
    Teşekkür ederim.
    Saygılarımla...

    ÖRGÜÇANTAM
    Sağolasın canım.Salı gününden beri bugün kendime geldim.Bizde seni öptük.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Katılıyorum canım.Evim evim güzel evim...
    Sevgiler:)

    balböcükleri
    :))Yok mu dersin?
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Gönül Çelen !
    Düldül de İstanbula indiği için arıza çıkartmış. Bir yerlerine birşeyler sıkışmıştır. Çok geçmişler olsun.
    Akşam yemeği süpermiş. Tarif verseniz de bizde yapıp yesek değil mi efenimmm.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsn ama olsn yorulduguna değmiş sevdiceklerinle beraber vakit geçmiş çıbıklarla yimekler yenmiş varmı daha güzelii

    YanıtlaSil
  13. Ali İkizkaya
    Doğru söylüyorsunuz.İstanbul'a inipte arıza yapmayan var mı?Sıkışanı verdik rahatladı.Akşam yemeği gerçekten güzeldi.:))Tarifi kolay,bol neşe bol kahkaha:))Açığı böyle kapatabildik.Kapandı mı?Tabiki:)
    Teşekkür ederim.

    FunD@
    Teşekkür ederim canım...Çıbık kullanmayı öğrendim sonunda:))Çine gitsem oradada aç kalmam:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. :))Çok eğlendimm okurkenn.Şu araba mevzusu hariç:)Defne bebek de burdaymışş..Çok öpüyorum
    Özge

    YanıtlaSil
  15. ÖZGE
    :))Evet araba mevzusu:))Aslında ona bile çok güldük biz.Ben koltuğa hiç oturmadım kuzen:))Çok eğlendik...Çin çin nasıl?he he...Bende seni öptüm...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)