Pages

28 Mayıs 2011 Cumartesi

BENİM ŞEHZADEDEN HABERLER:))

Bu da benim şehsade:))Uzun süredir ne Şanslıdan bahsettim nede fotoğraflarını yayımlayabildim.Geçen gün bir tanecik resmini yayımlamıştım.Benim şehsade bunu hak etmedi.Ona büyük bir haksızlık yaptığımı düşünerek yeni çektiğim fotoğraflarla karşınıza çıkarmayı düşündüm.Örgüçantam bir kaç yorumunda Şanslı yı özlediğini fotoğraflarını yayımlamamı istedi.Benim aslan parçası,gördüğünüz üzere gayet iyi.Bunun neresini bu kadar seviyorum,bende anlamış değilim.Tipe bak...Suratsız:))Tam bir aslangillerden.
Koltuklarımız hem açık renk olduğu hemde Şanslı'nın tüylerinin yapışmaması için genelde özel diktirdiğimiz koltuk örtülerini kullanıyoruz.Cuma günü misafirlerimiz geleceği için perşembe akşamından örtüleri kaldırdık.Koltuğumuzun biri 3 lü,biri 2 li,2 taneside 1 li.Evde Şanslıyla beraber 4 kişiyiz.Hepimiz bir koltuk kapmışız.Haliyle Şanslı'nında bir koltuğu var.Hep aynı koltuğa yatar.Örtüleri kaldırdığımız akşam Şanslı bunu anladı o akşam her koltuğa tek tek yattı.Keyfe bakın:))Tipsiz:))
Şanslıda pilates yapsın diye çok uğraştım:))Ama nerede.O beni izlemeyi tercih etti.Kılını kıpırdatmadı kerata.Birde benim pilates yapacağım yere yatıp kalkmamak için kavga ediyor benimle:))tip...




Günün yorgunluğunu en iyi burada atıyoruz.

Uyusunda büyümesin daha:))Biraz daha büyüse aslan diye kaçacak millet:))
Bu patinin böyle göründüğüne bakmayın.Hiçte masum değil:))
Sevgiler:)

16 yorum:

  1. Bakışlar çok etkileyici. Yumoş yumoş tüyleri de harika. Hele o patiler! Daha ne olsun?

    YanıtlaSil
  2. Harika bir post olmuş,teşekkürler canım..Şanslıya selam

    YanıtlaSil
  3. POFUDUK POFUDUK ...ÇOK ŞİRİN ..

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker:)) Ah bir de tüy derdi olmasa:))

    YanıtlaSil
  5. Maşallahh <3 harika birşer bu.sahiden biraz daha büyürse aslan parçası olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,

    Şehzade'nizin de maşallahı varmış, ama ilk göz ağrımız Şanslı olduğu için, onun yeri başkadır. Bu hep böyledir. Hep ilk göz ağrısının yeri ayrıdır.

    En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. Canım dün aynı yorumu ben yazacaktım.
    Şanslıdan haber yok mu diye..neyse gerek kalmadı:)
    Valla o şehzadenin keyfi keyif
    her yer onun:))yerim ben onun patilerini mekik çektirseydin biraz:D
    ölee yan gelip yatmak olmaz sana eşlik etsin..sevgiyle kal canım..Tabii Şanslıyı'da mıncırman kaydıyla:))

    YanıtlaSil
  8. çok tatlııı gercekten aslan ğibi maşallah.şanslıyı öpüyorummm,gercekten şanslı....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  9. Evlerimize çeşitli nedenlerle yerleşip, kısa zamanda aile bireylerinden biri oluyor bu dört ayaklı şahıslar, hatta evin en şımarık, istediğini yapan bireyi :)) Sağlıklı ve mutlu yaşasınlar insandan daha dost olanlarımız :)

    YanıtlaSil
  10. Begonvilli Ev
    Valla yerden göğe kadar haklısın canım:))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    reyhane
    Teşekkürler canım.Bizdende sana selam olsun.
    Sevgiler:)

    *kelebekana*-*
    Teşekkürler canım.Pek bir memnun olduk.
    Sevgiler:)

    Nedret
    Çoooook:))Sevilmese tüyüne katlanılır mı?Şanslı nın tüyü 6 cm vardır.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Shayna
    Merhaba:)Hoş geldin bloguma.Aynen öyle...Daha büyümesini istemiyorum.Kedi gibi görünmüyor:))
    Tekrar yorumlaşmak üzere:)

    GÜLÜN TAKI EVİ
    Merhaba:)Hoş geldin bloguma...Zaten sevgi delisi...Ne memnun olur bilemezsin:))
    Teşekkürler.
    Tekrar yorumlaşmak üzere:)

    Yaz Blogcu
    Merhabalar!
    Teşekkür ederiz.Pek bir memnun olduk.
    Sizde en güzele emanet olun.Sevgini aldık canım.Çünkü Şanslı mıncıklandı:))
    Bizdende sana sevgiler:)

    halime
    Teşekkür ederiz canım.Bizde seni öptük.
    Sevgiler:)

    Banuca
    Aynen dediğin gibi.Biz onların yanında köle izura:))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    Teşekkür ederim canım...Hiç sorma,ne keyif ne keyif...Ne mekiği...Oyun bile oynarken yattığı yeri değiştirmeden oynuyor benimle.Pek bir tembel:))
    Sa

    YanıtlaSil
  11. Oy oy oyyy....bayılıyorum ben bu sarışına yaa :)

    YanıtlaSil
  12. Şanslı gerçekten şanslı böyle sevildiği için.Çok ta şeker.
    Benim kızımın da zeytini var çokk tatlı ailenin bir parçası oldu.
    Onun için camlara balkonlara tel örgüler yapıldı sıkılmasın bakınsın diye.Arada aslan kesilseler de eve pozitif enerji getiriyorlar.))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Oyyyy oy aşkım gelmişşş. ben yoktum bir süredir ancak gelip görüyorum.keçeleri izlerken çok beğendim bayıldım onlara da oraya yorum yazacaktım kii yakışıklımı gördüm göbişine boynuna gömülüp öpüyorum senin.
    özletme kendini bu kadar :))))
    MAŞALLAH canım benim sağlığın yerinde olsun daima.

    YanıtlaSil
  14. Dalgaları Aşmak
    :))Teşekkür ederiz ablası:))
    Sevgiler:)

    SEVALCE LEZZETLER
    Ne kadar güzel.Aileden bir parça oluyorlar...Onların aslanlıkları bize sökmez:))
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.Şanslıda seni ve o güzel enerjini görse,koşup boynuna sarılırdı eminim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. o güzel patisini öperim ben onun:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)