Pages

29 Mayıs 2011 Pazar

KEÇE,CEP TELEFONU KILIFLARIM!!!



KURABİYE CANAVARI (CEP TELEFONU KILIFI)

PUANTİYELİ (CEP TELEFONU KILIFI)


ÇANTA ŞEKLİNDE (CEP TELEFONU KILIFI)
Küçüklüğümde annem bana puantiyeli elbiseler çok diker ve alırdı.Ondan mıdır bilmiyorum puantiyeli şeylere karşı sempatim büyüktür.Şöyle 23 Nisan bayramlarında kırmızı elbise,üzerinde beyaz puantiyeler.Başımda da bandana :))Çok şekerdi.Bu sefer sevdiğim puantiyeleri çalışmak istedim.Biraz zor oldu.Çünkü yapıştırma değil.Hepsi tek tek dikmedir.Kurabiye canavarı ise kurabiyesini yiye dursun.Aslında kurabiye canavarını kendime benzetiyorum:))Bende bir kurabiye canavarıyım çünkü.Çok severim çok...
Sevgiyle kalın:)

6 yorum:

  1. ellerinize sağlık ne güzel olmuşlar .anlattığınız bir benzeride benim çocukluğumda vardı:))aynı elbise başa da dediğin gibi bir bandana :))

    YanıtlaSil
  2. Şaşı gözler çok şeker:))

    YanıtlaSil
  3. L
    I
    N
    D
    O
    S

    °º♫✿
    °º✿ Brasil
    º° ✿✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık kurabiye canavarına bayıldım:))
    hepsi birbirinden güzel

    YanıtlaSil
  5. kendime bir keçe canavarı daha buldum yaşasıııın...

    YanıtlaSil
  6. sezobigo
    Çok teşekkürler...Bak sizinde varmış aynı elbiseden.Ne şeker oluyordu deği mi?birde belden büzgülü.Ya sıfır kol yada karpuz kol.Süperdi:))
    Sevgiler:)

    Nedret
    :))Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    obrigado
    amor

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkürler canım.İyi ki geldin.Enerjime enerji kattın.
    Sevgiler:)

    estasarimelif
    :))Tebrikler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)