Pages

18 Mayıs 2012 Cuma

DARICA'NIN BUGÜNKÜ HALİ:(

Bugün hava günlük güneşlikti.Hatta bu gün dışarı çıktım.Bunaldım ve gömleğimin kollarını geri kıvırdım.Dolu yağdığında eve gelmiştim.Birden hava karardı.Arkasından dolu yağdı.Anında sokağımızdan  seller geçti.Ardından elektrik kesildi.Haberlerin yarısında geldi.Şu anda kapının önünde dolu yığıntısı var.Bu normal bir yağış değildi.Heyecanlandım,korktum doğrusu:(
Yurdun her yerinde yağışlar olacakmış.Sizden haberler nedir?Felakete dönmez inşallah.
Ne kadar havalar yağmurlu deselerde ben size bol güneşli bir hafta sonu tatili diliyorum.


Sevgiler:)


4 yorum:

  1. ben de çok korktum..hayatımda ilk kez böyle hava gördüm..gece gibiydi..İkra da korktu yavrum..Allah sonumuzu hayır etsin..

    YanıtlaSil
  2. Ay heryeri seller götürmüüüş :( Biz tepede olduğumuz için sel filan olmuyor, ama kısa süreli sağanak ve dolu yağdı...

    YanıtlaSil
  3. :(( afatsız geçer inş. hor kullanılmış doğanın getirisi bunlar:(

    YanıtlaSil
  4. Off ne yağış öyle, geçmiş olsun. Ankara'da anlık sağanaklar var. Eskiden Nisan'da yağardı, gecikti bu yıl.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)