Pages

5 Mayıs 2012 Cumartesi

OLACAĞI VARMIŞ DİYELİM!!!

 ETSY
15 gün olmuş yazmayalı.15 dakikalık yaptığım yürüyüş beni hasta etti.Elimde olan iki poşet rüzgardan parçalandı.Başımda bere yoktu.Olayın ciddiyetini anlayana kadar rüzgarı yedim.Kulaklarım etkilendi.Sanırım kafayı üşüttüm.Antibiyotik korkusuyla doktora gitmedim.İyimi yaptım?hayır!Belki antibiyotik vermeyecekti doktor.Antibiyotik beni daha da hasta ediyor.Hala tam olarak iyileşmedim.Haftalardır yatıyorum.Ben yatarken,Şanslıda yatılacak sanıyor.Oda bana refakat etti.Bu arada kuzenim geldi kızıyla beraber.Bir hafta bizde kaldılar.Daha sonrasında 1 haftalığına İstanbul a anneme gittim.Orada bir iyi bir kötü zaman geçirdim.Şimdi Darıca ya geri döndüm.Daha iyiyim.

Sevgiler:)


34 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Umarım bütün kötüler geçmişte kalmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.İnsanın sağlığı bozulunca kıymetini daha iyi anlıyor.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım. Daha iyisindir umarım.
    Minyatür kalpler de pek şirin. Yatarken de boş durulmamış anlaşılan:)
    Sevgiler, Şanslı'yı da mıncıklarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.İki gündür daha iyiyim.Minyatür kalpleri hastalanmadan önce yapmıştım.Elime hiç bir şey alamadım.Gözümdede yokdu zaten hiç bir şey.Özlemişim ama.Bugün bir şeyler karıştırdım:))Şanslı mıncıklandı:))
      Sevgiler:)

      Sil
  3. geçmiş olsun, umarım gerçekten geçmiştir ve eski temponuza dönebilrsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık harika şeyler başarılarınızın devamını dilerim saygılarımla ...

    YanıtlaSil
  5. ah canım benim çok geçmiş olsun.bende sesin çıkmıyor diye bugün içimden geçirdim,keşke dedim telefonu olsaydı arar sorardım diye.Allah beterinden saklasın arkadaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim bir kaç gün daha sesim çıkmasa facebokdan ulaşırdın bana.Beni merak ettiğin günleri unutmadım.Behlülü ve seni öptüm canım.
      Teşekkürler.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Gönülcüm. Ben de seni çok merak ettim bu kadar uzun ara verince.
    Şanslı'yı da seni de kedişlerimle birlikte öptük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,çok teşekkür ederim.Biraz sesim çıkasa ararsın beni.Senin gibi dostum bol olsun.Bizde Şanslıyla öptük sizi.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. Cok gecmis olsun size,insallah en kisa sürede toparlarsiniz,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. canım benimmmm ben de nerelerde bu cankız diyorum yaa ,çok geçmiş olsun daha da iyi ol inş çabucak kıyamam .
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir kelime kullanmışsın.Cankız.Teşekkür ederim,canım benim.
      Öptüm seni ve yakışıklıyı:)
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Kızlara Şanslı patilerini salladı:))
      Sevgiler:)

      Sil
  10. doktora gitseydin daha kısa sürede iyileşibilirdin. eziyet etmişsin kendine. geçmiş olsun, dikkat et kendine.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana.Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  11. Gönül'cüğüm çok geçmiş olsun.Benim kızda bir haftadır soğuk algınlığını atlatamadı.Bu aylarda hep böyle yakalanırız.Bağışıklığını güçlü tutacak yiyeceklerden yemelisin.Boşver ilacı,birazda vucut savaşsın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ne zaman üşütüp doktora gitsen,antibiyotiği dayıyorlar insana.Bana çok dokunuyor antibiyotik.Uzun zaman oldu antibiyotik içmeyeli.Bende dediğin gibi güçlü gıdalarla ayakta durmaya çalışıyorum.
      Kızına çok geçmiş olsun.En kısa zamanda atlatır inşallah.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. geçmiş olsun canım,git doktora ya,antibiyotik vermeyecekti belki de,kendine iyi bak ,öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Artık antibiyotik vermez.Önümüzdeki hafta doktora gitmeyi düşünüyorum.
      Sevgiler:)

      Sil
  13. geçmiş olsun çok, "sanırım kafayı üşüttüm" ifadesi de çok hoştu ;)) dikkate t kendine
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben kafayı üşütmek ifadesini,eller kafa hizasından yukarıya çıkartılır.Tam orada sağa sola hareket yaparsın.Kafayı üşütmek,sıyırmak anlamında:))Gerçekten kafa üşütülüyormuş:(Ama sıyırmadan atlattım sanırım:))
      Sevgiler:)

      Sil
  14. canım benım geçmiş olsun dikkat et havalar çok degişken ve tam hastalık zamanı sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Bendende sana sevgiler:)

      Sil
  15. º°❤ Olá, amiga!
    °º✿
    ♡ Passei para lhe desejar muita saúde e
    muitas alegrias.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    °º✿ ¸.•°`

    20:52

    YanıtlaSil
  16. Gönül'üm, canım benim; çok geçmiş olsun. Çabucak iyileşmeni diliyorum. O kafa üşümesini '92 senesinde İstanbul'da yaşamıştım ve inanır mısın o sızıyı hiç unutmadım :(
    Umarım şu saatlerde daha iyisindir. Allah misafini eksik etmesin. Öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülenim...Evet iki gündür daha iyiyim.Allah kimseye yaşatmasın.Çok yordu beni.Bende seni öpüyorum.
      Sevgiler:)

      Sil
  17. Gönülcüm geçmiş olsun canım..Yokluğunu fark ettim hemde iki üç gün içinde Etsy de sayfanda ürünlerin yoktu ne oldu bu kıza dedim..sonra tatilde yazısını görünce tmm dedim belki kafasını dinlemeye gitti diye düşündüm..Hastalık hiç aklıma gelmemişti..
    Özellikle rüzgarlı havalarda kulaklarını korumalısın,beni çok çarpıyor lodos havalar..Tekrardan geçmiş olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Ev kombili.Yanıltıyor insanı.Ev sıcak ya!dışarısıda öyle sanıyorsun.Artık çantama mutlaka bir şey atıyorum.Rüzgara kapıldım,ama ne rüzgar.Elimdeki poşetler bile patladı.Kulak patlamaz mı?Valla ucuz atlattım yine.Etsy mecburen kapadım.Annemde internet balantısı yoktu.Annemin yanına gittim 1 haftalığına.Oradada yatağa çakılı kaldım.Ne alan söyleyeyim korktum kendimden.Ama iyiyim şimdi.Dikkat etmek lazım.
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)