Pages

14 Mayıs 2013 Salı

KAPI SÜSÜ...

 19 CM BOYUTUNDA KAPI SÜSÜ


2011 tarihinde kapı süsü olarak kedi figürünü kullanmıştım.Burada.Beden olarak aynı kalıbı kullandım.Sonuçta ikiside kuyruklu hayvan.Kafasını kendim çizdim.Ağzını da internetten esinlendim.Bu oynayan gözlere böyle bir ağız olmalıydı.Cin gibi şirin bir maymun çıktı ortaya.Kapı süsü diye yaptım ama bir çok yerde kullanıla bilinir.Bebek orasında,otomobillerde vs.Maymunumuz kuyruğuyla biryerlere tutunmaya hazır:)

Sevgiyle kalın:)

22 yorum:

  1. Ne kadar sevimli olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. yapımı çok zora benziyor :)
    elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokda zor değil.Yalnızca parçalar birleşiyor.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Çok güzellll,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Aaa ne kadar güzel ve yaratıcı olmuş.. Valllahi hem de kendi konseptiniz.. Bravo çok çok güzel gerçekten..:))

    YanıtlaSil
  5. çok şirin bu ya,arabaya da harika olur doğru,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. cin gibi ama tam bir şirine çıkmış ortaya.ellerinize sağlık çok beğendim ben.böyle bir maymun ailesi yapmak lazım sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğendiğine sevindim.Ailede çok güzel olur:))
      Sevgiler:)

      Sil
  7. Çok sevimli olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Buna bayıldım çok iyi gözüküyor.Blogunuzu tabikibe aldım sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;
      Bloguma hoşgeldiniz:)Kapı süsünü beğenmenize sevindim.Teşekkür ederim.En kısa zamanda bende sizi ziyaret edeceğim.
      Sevgiler:)

      Sil
  9. yüzü siması herşeyi şahane olmuşşş çok cicii buu

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)