Pages

23 Mayıs 2013 Perşembe

GREYFURT'U SİZDE BÖYLE Mİ YERSİNİZ?:)

Greyfurt ekşi olduğu için kimse almak istemez.Halbuki greyfurtun üzerindeki zarlar tek tek çıkarıldığında çocuklarda çok severek yiyor.Hemde ne yemek:)))Resmen sıraya girmek zorunda kalıyorlar.Çünkü anca yetiştiriyorum.Çok lezzetli hale geliyor.Zarları çıkarmak zor değil.Zar kalın olduğu için bir bıçak yardımıyla kaldırıldığında kolayca çıkıyor.Üzerine keten tohumu dökebilirsiniz.Tavsiye ederim.Bizim evde greyfurt soyumu bana aittir:)
Faydaları-Karaciğeri çalıştırır,kabızlığı önler,iştah açıcı,kanı temizler,stresi azaltır,diş etlerini korur,mikrop öldürücüdür,göğüs hastalıklarına,kansere karşı koruyucudur,damar serliği ve varislere iyi gelir,zayıflatıcıdır.
DİKKAT!Bazı ilaçların etkisini artırdığı için ilaç ile içilmemesi önerilmiş.

Sevgiler:)

24 yorum:

  1. Diyet yaptığım için benim mutlaka tüketmem gereken ama aı olduğu için sevmediğim bir gıdaydı bu. Ama sayende alıp deneyecem. Zaten çocuklar güzel olmayan birşeyi yemez:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir tespit.Çocuklar güzel olmayan yiyeceği yemez:))Mutlaka dene...Fikrinide bildir:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Ooo grayfurtu öyle severim ki.. ince ince dilimlerim ve üzerine tuz serperim öyle yerim. Portakaldan çok greyfurtu tercih ediyorum aslında..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmen çok güzel.Zarını çıkarırsan tuz serpmeye gerek kalmayacak.Afiyet olsun canım:)
      Sevgiler:)

      Sil
  3. ahh ahhh bi zamanlar cay yapar icerdim cnm o kadar zayiflamstim ki greyfurtla ama ben tuz doker yerim cnm
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayını hiç denemedim.Bende onu deneyeyim.Zarını çıkarırsan tuz kullanmana gerek kalmayacak.Çok hoş bir tadı oluyor:)
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Oooo böylesini ben de yerim, sunum çok hoş

    YanıtlaSil
  5. Bayılırım greyfurta, hem de zarıyla falan yerim, ben o acı tadını seviyorum onun.Grip falan bilmem sayesinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,kusura bakma...Yorumunu yayınlamayı unutmuşum:(Zarıyla yiyebilmen çok güzel.Greyfurt sevenler bu blogda:))
      Sevgiler:)

      Sil
  6. ben her haliyle yiyebilirim:) hele de tuzla bayılırım.

    rahmetli Hatice annem kayınpederime soyar yedirirdi böyle hem de bulunduğu süreçte her gece.
    afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo çok güzel.Afiyet olsun:)

      Hatice anne nur içinde yatsın.

      Sevgiler:)

      Sil
  7. ben de çok severim.şekere iyi geliyor diye rahmetli anneannecim hep yerdi ben çocukken.o zamandan beri severek yerim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel:)Benim annemde şeker hastası,annemde tüketir.Anneciğin nurlar içinde yatsın.
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  8. çok severim. her zarı ile hafif acımsı bi tadı oluyor ya vazgeçilmezim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel.Herkes o acımsı tadı sevmez.BRAVO:)
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Hiç bu şekilde denememiştim.İlk fırsatta deneyecem, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. ¸.•°❤❤⊱彡

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤⊱彡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Magia.
      ❤❤Sanada iyi haftalar:)❤❤

      Sil
  11. Merhabalar Gönül Çelen,

    Greyfurta acılığı veren zarı ve kabuğundaki liflerdir. Sizin gibi soyduğumuz zaman acısı macısı kalmıyor ve çok da güzel yeniyor. Ama ülkemizde greyfurtun yeterince tüketildiğini sanmıyorum.

    Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    Size katılıyorum.Greyfurun Türkiyedeki tüketimi az.Benim gibi soymakta vakit ister:))Yorumunuz için teşekkürler.
    Saygılar,selamlar:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)