Pages

11 Mayıs 2013 Cumartesi

KOLTUK ÖRTÜSÜ...

 FİKİR OLSUN
Merhaba arkadaşlar.Son yazımı 30 Ocakta yazmışım.Zaman ne çabuk geçmiş,anlamadım bile.Beni izleyenler bilirler,Şanslı ile aramıza kavuşulamayacak bir ayrılık girdiğini.O gün bu gündür bloga girmek işkence geldi bana.Bugün bir adım atmak geldi içimden.Bu bir başlangıç olsun.İnşallah devamı gelir diyorum.
Bizim koltuk örtüleri eskimişti.Yerine yeni bir koltuk örtüsü diktirdik.Örtülerin kullanımı çok zor oldu.Yıkadıktan sonra ütü istiyor.Ütüde de değilim.İnanılmaz zor geçiyordu koltuklara.Ablam en sonunda isyan etti.Bir gün amca kızına ziyarete gitmiştik.Onda gördük bu örtüleri.Çok hoşumuza gitti.Amca kızı,çok kullanışlı,sizede alalım falan dedi.Kumaşı hemen temin ettik.Kenarlarını da ördürdük.Gerçekten çok kullanışlı oldu.
Kumaşa buldan keteni diyorlar.Metresini 7,5 TL ye aldık.
İp ise KARTOPU.Renk no-K013
Örmek isteyenler için örneğinide yayınladım.Farklı bir örnekde olabilir.

Sağlıklı,mutlu bir pazar günü dilerim.
Sevgiyle kalın.

22 yorum:

  1. çok güzeller..güle güle kullanın inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok çok güzel ve muntazam olmuş.. Ellerinize sağlık diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. pek sevmesem de koltuk örtüsü kullanmayı lazım oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Aslında bende sevmem koltuk örtüsünü ama bütün gün üzerinde oturuyoruz.Açık renk olduğu için çok çabuk kirleniyor.Koltuğu sürekli silince aşınıyor.Silmeye güçde yetmiyor.En iyisi böyle.Gelişi güzel bir şey de örtmeyi sevmiyorum.Bütün gün ona bakıyoruz:)
    Yorumun için teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. cnmmmm hosgeldinnn siradan bir ortuyu nasil guzel hale getirmissin ya bayildim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım:)
      Çok teşekkür ederim.Keşke hiç kullanmasak ama kullanmadan olmuyor.Öyle bütün gün üzerindeyiz:)
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Gönül'cüğüm hoş geldin ve de artık arayı uzatma diyeyim.
    Koltuk örtüleri hemde kenarlarının oyaları çok hoş olmuş.Bende de köpek olduğundan her yer örtülü ve gerçekten takması bir alem oluyor.Hele minderi geçirmek için bazen gücüm tükeniyor.Örtünün kumaşını anlayamadım,polar mı?En azından yedek yapabilirim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim:)İnşallah...
      Bizim bundan önceki 2 örtümüzde geçirmeliydi.Takılışı çok zor.Bunu ellerinle bir iki düzeltiyorsun öyle kalıyor.Kullanışı çok kolay.Koltuğa yapışıyor.Kumaşı ''buldan keteni''diye geçiyor.Kumaşçılarda satılıyor.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. gerçekten harika duruyor bilgilendirmen için teşekkürler buldan ketenini hemen bir kenara not alıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldiniz.arayı bencede uzatmayın derim.örtüler çok güzel olmuş.güle güle kullanın.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;
      İnşallah:)Çok teşekkür ederim:)
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Hoşgeldin!
    Seni özlemiştik.
    Kılıflar şahane,benimkilerden bıkınca hemen yapacağım :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum;
      Bende sizleri özledim.Hiç aklımdan hiç çıkmadınız:)
      Görüntü olarak otantik bir görüntü sergiliyor.Kullanışlıda.Tavsiye ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Sevindim döndüğüne,güzel paylaşımlara..

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin bir daha bu kadar ara verme arkadaşım,öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım.İnşallah:)
      Bende seni çok öpüyorum.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. Buldan keteni!!!Hımmm çok sağol Gönül'üm...Umarım bizim pazarda ucuz yollu bulabilirim.Çok almam gerek..Dantelini senden kopye yapabilirim.Ahh her gördüğümü yapasım geliyor,yoruldum,yoruldum inanki! Ne yapayım evi tüylülere göre tasarlıyoruz.Öptüm,teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,Pazarda var mı?bilmiyorum.Bursa Pazarı diye kumaşçılar var.Ben oradan buldum.Bende öpüyorum.
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)