Pages

18 Temmuz 2013 Perşembe

AİLEMİZİN YENİ ÜYESİ FIRILDAK:)





Fırıldakla tanışalı 3 hafta oldu.Onu kumsalda tanıdım.Şanslıdan sonra kedi edinmeyi hiç düşünmemiştim.Ta ki Fırıldağı görene dek.Gördüğüm an almayı düşündüm.Fırıldağı kumsalda yanımdaki insanlara bıraktım.Ben bir denize girip çıkana kadar ilgilenirmisiniz.Ben bu kediyi sahipleneceğim dedim.Geri geldim.Fırıldak kaybolmuş:))Her sahile gittiğimde onu gözlerim aradı.Sahile en son gittiğim gün.Birilerinin kedi sevdiğini duydum.Kafamı kaldırdım.''FIRILDAK''Ben bu kediyi götüreceğim kelimeleri falan duydum.Fırıldak uysal tam sevmelik.Al kucağına istediğin zaman sev.Kumsalda böyle tanıdım.Gittim onu aldım.Ben Fırıldağı severken yanımdaki bayanda yanıma geldi.O da çok sevdi.Evde bir bebeği,iki tane kedisi varmış.Almazsan ben bunuda götüreceğim dedi.Fırıldakta bir kısmet bir kısmet.Neyse Fırıldak benim oldu.Fırıldağın aileye katılalı 10 gün oldu.Çok hareketli.İsmini ablam koydu.Tam bir Fırıldak.Beni sahilde kandırdı:))Hareketine yetişemiyorum.Bütün gün vaktim onunla geçiyor.Fırıldak 2,5 aylık,erkek kedi.İç parazit aşısını kaptırdık.Yarında karma aşısı olacak inşallah.Bizim evde kayıt başladı:)

ORDU'dan Sevgiler:)

30 yorum:

  1. Maşallah çok tatlı, uzun, sağlıklı ömürler dilerim hep birlikte...
    bu arada çok aşı yaptırmayın (naçizane öneririm) veterinerler para almak için bin türlü aşı içat etmişler yok kanser aşısı, yok şu, yok bu..ben Bücürük'ü sokakta buldum, hadi sokakta parazit gelmişse diye parazit aşısı bir sefer yaptırdım o kadar bir daha asla...zaten ev kedisi çiğ et yemiyor, eve ayakkabıyla girilmiyor..doğadaki kediler bu kadar aşı oluyor mu? Her aşı bir zehir, zamanla karaciğer, sonra böbrekleri zehirliyor:( 18 yaşına kadar yaşayan Prenses'ime de 16 yıl hiç aşı yaptırmadım, ilk aldığımda acemilik işte veteriner ne aşı dediyse yaptırayım dedim az kalsın ölecekti:((
    sokaktan kedi aldığınız için tebrik ediyorum keşke herkes öyle yapsa parayla kedi almasa...en iyisini yapmışsınız bir can kurtardınız sokaktan:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Birmukabele:)Ne yapacağımı şaşırdım.Lösemi aşısını bende yaptırmayı düşünmüyorum.Diğerlerinide için ise aklım karıştı.Her şey iyi olsun derken,kötümü yapıyoruz:(Bugünde karma aşı yaptırdım.Haklısın aslında.Tavsiyelerin için teşekkür ederim.Parayla kedi almaya gerek yokki!sokak kedi kaynıyor:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Hoşgelmiş nasıl da cingöz bakıyor. Şanslı!dan ,Fırıldak beye bir kıyak bence bu. onu seninle buluşturdu.
    kocaman öpüyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Şanslıdan sonra hiç düşünmemiştim.Görünce kanım kaynadı:)Kısmet:)
      Teşekkür ederiz.Bizde sizi öpüyoruz:)

      Sil
  3. Maaşallah çok güzel! Hayırlı uğurlu olsun. Birlikte çoook güzel günler geçirin. Şanslı'yı unutmadık, Fırıldak'ı da çok seveceğiz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:)Şanslı ilk göz ağrım.Çok özlüyorum onu:(
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Allahım maşallah ne güzel bakıyor nasıl tatlı yüzü var.. Kıyamam sarı sarman..:))
    Çok iyi yapmışsınız arkadaşım eminim fırıldak ın şimdi çok güzel bir yuvası ve ailesi oldu.. Çok güzel karar gerçekten..
    Çok çok selam ve sevgilerle..:))

    YanıtlaSil
  5. çok çok tatlı bir kedi çokk güzel günler olsun birlikte

    YanıtlaSil
  6. Canım çok sevindim.Harika görünüyor Fırıldak!Ben bile taaa buradan sevdim.İnşallah hayırlı uğurlu bir arkadaşın olur.Bende Trabzon'dan sevgiler diyorum.(NOT:Aramızda 2,5 saat mi ne,öptüm.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sibelim.Bende seni merek ediyordum...Sen Trabzondan dönmedin mi?Baya kaldın.Evet çok yakınlaştık.Yolun düşerse beklerim canım:)
      Sevgiler:)

      Sil
  7. Nasıl tatlı ya, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:)Senin bakışında tatlı:)
      Sevgiler:)

      Sil
  8. ay yarabbim ne kadarda tatli bisi bu! Cok seker!

    Yeni ferdinize hosgeldiniz diyor kensisine sevgilerimizi yolluyoruz efendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bakıyorsunuz:)Çok teşekkür ederiz.
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Hoş gelmiş Fırıldak!
    Evinize mutluluk ,bereket ,şans getirsin,birlikteliğiniz uzun yıllar sürsün inşallah!

    Fırıldak 3 hafta önce eşimin ölmek üzereyken bulduğu Köri'ye benziyor. Bir hafta bizimle kaldı ama kızlara rahat vermedi hiç,o kadar hareketliydi ki anlatamam. Onu sahiplendirdik 2 hafta sonra geri geldi. Eşim bir daha kimseye vermem derken bir aile çıktı aldı ama bu kez çok içimize sindi . Hayırlısı artık.
    Bu erkek sarmanlar çok cana yakın ,çok oyuncu oluyorlar değil mi?

    Sevgiler Gönülcüğüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Nilgüncüm:)Ne güzel dileklerde bulunmuşun.Buna ihtiyacım var.Şanslıdan sonra kendime güvenimi yitirmiştim.Tekrar bir kediye bakabileceğimi sanmıyordum.Allah Fırıldağı kumsalda çıkardı karşıma.Her şeyin bir zamanı varmış.Onuda Allah belirliyor.Körinin yuvalanmasına çok sevindim.Özellikle içinize sinmesi çok önemli.Mutlu olsun inşallah:)
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Çok şeker, o sürmeli gözlerini öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. senin adına çok sevindim,kızım görmesin bu sevimliyi...

    YanıtlaSil
  12. hos gelmis sefa getirmis...
    ne cok sevmisinizz
    cok sanli...adinla yasasin
    sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  13. çok tatlı iyi olmuş canım aldığın.uğur getirsin inşallah

    YanıtlaSil
  14. canım bu çok tatlı bende istiyorumm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)