Pages

4 Temmuz 2013 Perşembe

PRATİK KEK KALIBI!!!

 Bilmiyorum...Belki bir çok kişi evinde uyguluyordur bu yöntemi.Ben Darıca-Kocaelinde oturuyorum.Annemin Eyüp-İstanbul da bir evi var.Yaz aylarında birde köye geliyoruz.Dolayısıyla her yere kek kalıbı almadık.Kek kalıbını da yanımızda taşıyacak değiliz ya!:)))İnsanın aklına pratik fikirler geliyor.Su bardağını tepsinin ortasına yerleştirdikmi?al sana kek kalıbı.
 Yalnız fırının ayağına bir şey takılmış.Tepsi fırının içinde kayınca,haliyle bardakta kaymış.Bu nedenle tam ortalanmamış.
 Bu akşam çok korktum:(Blogumu kaybettim.Tam yazmaya başladım.Blog gitti.Neyseki buldum...


facebook sayfamı beğenirseniz,beni mutlu edersiniz. burada

ORDU'dan Sevgiler:)

6 yorum:

  1. aa ne kadar ilginç bir fikir,hiç aklıma gelmez ama demokrasilerde çareler tükenmez dedikleri böyle bişi heralde :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bu fikre, süper:)

    YanıtlaSil
  3. ben bilmiyordum vallahi süpermiş hemencik uygulucam:)

    YanıtlaSil
  4. Artık bir dilim keki hak ettim:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)