Pages

5 Temmuz 2013 Cuma

CIMBIZLARDAN BİRİNİ KAYBETTİM:(

Bu sabah kalktık keyifsizlerdi.Devamlı uyuyorlar,su gibi ishaller ve ötmüyorlardı.Biri verdiğimiz yiyeceği kabul etmiyordu.Diğeride iştahsız ama en azından yutuyordu.Sabah sularını içmişlerdi.Bu bir kaç gün önce çektiğim bir videoydu.Son videoyu dün çekmiştim.Birden ne oldu anlamadım.Cımbızlardan biri bugün öğle vakitlerinde öldü.Ablam su vermiş.Suyu içtikten sonra küçücük bedenini bırakıvermiş.Parmak kadar şey ne kadar üzdü bizi.Birbirlerine de çok düşkünlerdi.Aramızda konuşuyorduk,acaba doğaya saldığımızda birbirlerini bulurlarımı?diye.Özgürlüklerine kavuşamadan ölüm ayırdı onları.Cımbızlardan biri sabaha göre daha iyi.Kardeşi ölünce devamlı elimize konmak istiyor.Ara sıra ötüyor.Verdiğimiz yutuyor.İshalide düzeldi ama ümidimi yitirdim biraz.Kuş gibi diye bir değim vardır ya!kuşlar çok farklı.Diğer hayvanlara benzemiyor.Çok hassaslar.Hastalandıkları zaman uçuveriyor insanın avuçlarından:(

İlk video burada
İkinci video burada

12 yorum:

  1. Ah canım! Ben de üzüldüm. Küçücükler ama onların da dostluğu, sevgisi var. İnşallah diğeri iyileşir kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle...20 gündür bizimleydiler.Gayet iyilerdi.Birden gitti yavrucaklar.Biri dün ölünce diğeri tek kalmak istemedi.Dün bütün gün göğsümde uyudu.İyiki ona bu ilgi ve alakayı vermişim.2 ci cımbızı bu sabah kaybettim:(
      Teşekkür ederim canım.Allahın verdiği ömür bu kadarmış.Elimden geleni yaptım ama bir anne gibi olamazdım.Onların dünyası çok farklı.Çok üzgünüm:(

      Sil
  2. Off çok çok üzüldüm.. Nasıl bir etki yaratıyor çok iyi biliyorum.. Kuşlar öyle nazlı varlıklar ki hele bir de bebek iseler hastalıkları malesef kötü sonuçlanıyor.
    Allah bu yavru canlara gösterdiğiniz merhameti kabul etsin..
    Keşke ah keşke herkes sizin gibi bizim gibi bu canlara duyarlı olsa..
    Dünya o zaman çok güzel bir yer olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerinide bu sabah kaybettim canım:(Çok üzüldüm.Bir an şok geçirdim.Dünkünü görmemiştim.Ablam gömmüş hemen.Dün bütün gün beni hissederek uyudu.Bu kendi isteğiydi.Yuvasından çıkıp üzerime üçtu.Benimle rahat ediyordu.İyiki vakit ayırmışım ona.Yoksa üzüntüm ikiye katlanırdı.Teşekkür ederim canım benim...Onlarında kaderi buymuş:(Allah verdi.Allah aldı.20 günde neler öğrendim onlardan.Yaşadığımız her an Allahın bir sınavı.....

      Sil
  3. ayyyy çok üzüldüm kıyamam ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyılacak gibi değilki!Nasıl savunmasızlar...Küçücük bedenlerindeki kalp nasıl pır pır atıyordu.Bir hatamı yaptık desem haşa Allaha isyan olur.Ömürleri bu kadarmış.Katılımından ötürü teşekkür ederim canım....

      Sil
  4. ahhh kıyamam ya:( annelerinden ayrı düşenyavrulara ne kadar baksak da kendi anneleri gibi olmuyor.benim yavrulardan sonra dopan kediler var mahallede.anne sütü ile benim yavruların 2 katı oldular nerdeyse:(( üzülme arkadaşım siz elinizden geleni yaptınız.ama erken melek oldu cımbızımı.inşallah kardeşi uzun ömürlü olup uçar doğaya.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın.Onları buluncada çok üzüldüm onlara.Annesiz ço zor olacağını biliyordum.Ama annelerini bulamadım.Çocukların elinde kalmıştı.Almaktan başka çarem yoktu.Yanlış birşeylermi yaptım acaba desem,Allaha isyan etmiş olurum.HAŞA.Ömürleri bu kadarmış.Elimden geleni yaptım.Bir anne gibi olmam imkansız.Onların hayatları çok farlı.Uyum sağlayamadık desek en doğrusu olur.Allah hiçbir canlıyı annesiz bırakmasın...Teşekkür ederim canım....Diğer cımbızıda kaybettim mahalesef:(

      Sil
  5. Çok üzüldüm , özellikle diğerinide kaybettiğini öğrenince çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Efendim.

    Cımbızlardan birini kaybettiğinize üzüldüm doğrusu. İnşAllah diğer cımbız yaşar ve doğasına tekrar kavuşur diye dua ediyorum.

    Bereketi, rahmeti ve mağfireti bol bir ramazan ayı geçirmenizi dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;
      Yavru kuşları almamın nedeni çocukların ellinde oyuncak olmuşlardı.Kendilerine geldiğinde uçurmaktı niyetim.Allah onları benimle karşılaştırdı.20 gün daha yaşamalarına vesile kıldı beni.Çok üzülerek söylüyorumki!diğer cımbızıda kaybettim.Dünyada yaşam mücadelesi onlar için bu kadarmış.Dualarınız için çok teşekkür ederim.

      Bende size ve ailenize sağlıklı,sabırlı,bereketli,mutlu bir Ramazan geçirmenizi dilerim.

      Saygılar,selamlar...

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)