Pages

30 Haziran 2009 Salı

BANA TATİL GÖRÜNDÜ!!!


Arkadaşlar sonunda banada tatil göründü.Sizlerden 15 gün ayrı kalacağım.Çok alıştım ayrı kalmak zor gelecek.Bir tek sizlerden ayrı kalmayacağım tabiki!Şanslı dan ayrı kalmakta zor geliyor.Bu gün dayanamadım ağladım sonunda.Tatilemi gidiyorum ,nereye gidiyorum belli değil.5 senedir onunla beraber ,ama ihtiyacımda var.Allah tan çok güvenilir yere bırakıyorum.Veterinerine emanet ediyorum.Memleketime gidince onuda götürüyorum o zaman.Alerjim oluğu için Altınoluk iyide gelecek inşallah.Hakkınızı helal edin,benden helal olsun.Hayırlısıyla gidip geliriz inşallah.Çoğul konuştum 8 kişi gidiyoruz.Amca kızlarıyla beraber:)Beni unutmayın!
Hepinize kucak dolusu sevgiler...

23 yorum:

  1. ne yalan söyleyim bende okadar alıştım ki işimi jet hızıyla bitirmek kim ne yaptı yazdı merak içersinde..iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  2. hayırlı yolculuklar..iyi tatiller..güzel bir tatil herkesin hakkı..git doya doya yap tatilinin misler gibi :))

    YanıtlaSil
  3. hayırlı yolculuklar Allah içine sindirsin güzel bir tatil yap canım hepimiz hakkettik bunu koca yorucu bir kıştan sonra sakin güzel sağlıklı bir tatile kim hayır der ki seni özleyeceğiz sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  4. Ahh nasıl özler seni şimdi.Ben uzak mesafe tatile gidemiyorum kızı bırakıp.İyi tatiller canım.:))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlısıyla gidip gel inşallah Şanslı.Biz de seni çok özleyeceğiz.Kendine dikkat et,bol bol dinlen ,eğlen.Şanslı için de üzülme,bak ne güzel emin ellere emanet ediyormuşsun.Herkese bol selam.İyi eğlencelerrr :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ya değil mi beni de üzen kısım bu zaten ne yapıcaz bilemiuyorum :( Şeker senin alerjinde var ee Şanslı rahatsız etmiyormu. Benim eşim Behlül yüzünden arada tıkanmaya başladı bilemiyorum ne olacak :(Güle güle git gel iyi eğlen emi.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim arkadaşlar.
    Bilin ki özleneceksiniz.
    Stil Diretörü 5 senedir aşı oluyorum.Şanslı için nelere katlanıyorum.Ama değiyor.Bu son yazım hemen çıkıyorum.Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  8. canım iyi tatiller benimde muhabbet kuşum var ben giderken alıcam kafesi elime götürücem ne yapalım bırakacak kimse yok:))

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller canım:))Yolunu gözleyeceğim.))

    YanıtlaSil
  10. iyi tatiller şanslı.
    Şanslı seni çok özleyecek.
    biz de tabiki

    YanıtlaSil
  11. canım şimdiden iyi tatiller.ah o tatlı şeyi kim bırakmak ister ki..
    bol bol dinlen .eminim iyi gelecek.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Harika bir tatil geçirmeni diliyorum canım. Hayırlısıyla git gel inşAllah. Özleyeceğiz seni.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. İyi tatiller canım. Çoook güzel günler geçirmeni diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Canım iyi tatiller.
    İyi eğlenceler.
    Herşey gönlünce olsun.
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  15. güle güle git ...bol bol eğlen ...

    YanıtlaSil
  16. canım benım hayırlı yolculuklar sag salım git gel bol bol dinlen oldu mu şimdiden cok özledim canım arkadaşım sevgiler............

    YanıtlaSil
  17. İyi tatiller canım.
    Sevgiler tekrar......

    YanıtlaSil
  18. canımın içi nerelerdesın özledim valla sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Canım nasılsın.
    Tatil nasıl gidiyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)