Pages

24 Ağustos 2009 Pazartesi

BAHAR ÇİÇEKLERİ


Arkadaşlar gezerkende boş durmadım.Bahar çiçekleri verdiğim takımı Altınolukta yaptım.Daha önce yayınladığım şirin fokuda orada yaptım.Ama Ordu'da olduça tembeldim tabiki bu konuda,orada hiç bir şey yapmadım.Altınoluğun enerjisi takıma yansıdı biraz sanırım rengarek oldular.Daha önceleri buna benzer bir kolye yapmıştım.Ama bunlar onun takımı değil.Çünkü bu sefer çok abartılı bir takım olacağını düşünüyorum.
Resimleri büyütmek için bir tık yeter.
İyi bir hafta sizlerle olsun.
Sevgiler...

13 yorum:

  1. küpelere bayıldım.çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. harikaaa..gerçekten bahar çiçekleri olmuş.bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Cıvıl cıvıl,harika olmuşlar.Hem küpesi çok hafif,kulakta varlığı bile hissedilmez.Çok beğendim,ellerine-emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Bende ördüm bu çiçeklerden küpe yapmayı düşünüyordum.Sayende daha hızlı olucak.İlham verdin sağol:))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok güzel olmuş küpeler
    ve yüzük ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  6. Çok ama çok güzel olmuş canım benim.
    Bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. cıvıl cıvıl harika bir takım olmuş, elleirne sağlık

    YanıtlaSil
  8. ebrulikedi canım teşekkürler.
    GÖNÜLDE ELE benim gibi düşünmüşsün sağol canım.
    mosquito evet canım çok hafif yüzüğüde örgü olduğu için her parmağa oluyor.Teşekkürler birtanem.
    Enerji canım ilham verdiysem ne mutlu bana!Teşekkürler...
    içimdeki yolculuk güzel dileğin için teşekkürler canım.
    TAZE NANE teşekkür ederim canım.
    sesiber teşekkürler canım.Seninki kadar değil.
    SMİLENA teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  9. küpeler gerçekten çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. canım süpersın valla bu yaratıcılıgına bayılıyorum allah nazarlardan korusun cok güzel olmuş sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  11. küpeler harika olmuşlar ..ellerin dert görmesin ..

    YanıtlaSil
  12. Bu tarz küpe yapmıştım ama yüzük yapmadım güle güle tak

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)