Pages

26 Ağustos 2009 Çarşamba

GÖKKUŞAĞI GİBİ




Arkadaşlar bu yapılan kolye E.ablam tarafından yapıldı.Gökkuşağı dedim boncuğun her tonunu kullandı üzerinde.Mankenliğinide yapan S.ablam diğer ablam yapıyordu mankenliğini,ne istersem o oluyordu..S.ablam biraz mız mız çıktı bu konuda.Kilolu çıkmışta ,felanda filanda 15 tane resim çektim razı olana kadar.Gelen gideni arattı anlıyacağınız.Bende dedim ki kilolu olmazsan kilolu çıkmazdın.Çok mu direk konuşmuşum sizce?Neyse bence resimler güzel diyeyimde gönlü olsun.Valla çok kızacak bana.Biraz kolyeden bahsedeyim !
Kolay gözüksede ablamın vaktini epey bir aldı.Çok uğraştı anlıyacağınız.Bu kolyede kaç 100 lerce boncuk var kimbilir.Saymadım tabiki!Ama ablam her bölüme taktığı boncuğu saydı.Çok farklı şekillerde kullanılır,60 cm boyunda:)
Boncukların renklerini görmek için bir tık yeter.
Sevgiler...

6 yorum:

  1. onları dizmekten sıkılırım ben:)1 ve 3 numara güzel duruyor

    YanıtlaSil
  2. O boncukları tek tek dizmesi ne zordur kimbilir. Çokr-ta hoş olmuş doğrusu. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. :)) canım benim ya gerçekten güzel çıkmış kolyede süper adı gibi şık ve renkli güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Hakkaten zor bir kolye.Ama çok süper olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok emek verilmiş,ama değmiş.Harika görünüuor.E.Ablanın emeklerine,ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)