Pages

22 Ağustos 2009 Cumartesi

BLOG MİMİ

Ben tatildeyken arkadaşım http://kelebekana.blogspot.com/ beni mimlemiş.Bu mim kendini tanıtma açısından çok hoşuma gitti.Zevkle cevaplıyacağım inşallah!
1)Hangi şehirde yaşıyorsun?
İstanbul-Eyüp
2)Mesleğin nedir?
Tekstil
3)Blog yazma kararını nasıl aldın?
Benim çok değer verdiğim arkadaşlarım medinem ve mosquito oldu.Blog sevgisini onlar aşıladı bana:)İyikide aşılamışlar 95 arkadaş sahibi oldum.
4)Ne zamandır blog yazıyorsun?
23 mart 2009
5)Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Her gün
6)PC açıldığında blogu açmak kaçıncı işin?
Birinci işim
7)Başka bloglarda görüpte aldığın yada gittiğin yer oldumu?
Ben yeni fikirlere açık bir insanım.Başka bloglardan bakıp fikirler alıyorum aaaaa bende şöyle yapabilirim diyorum,yemek tarifleri alıp evde uyguluyorum.Görüp gittiğim yer olmadı ,ama karar verdikten sonra burası güzel bir yermiş arkadaşlar gitmiş görmüş dediğim oldu...
8)Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Kendi emeğimle karşınıza gelmek beni çok mutlu ediyor.
9)Blog aracılığıyla para kazanmak fikrine nasıl bakıyorsun?
Olabilir hiç denemedim, denemek lazım.
10)Bu mimi kimler yazsın?
Madem ki bloglarla tanışmama vesile oldular,bu soruları onlarda cevaplasınlar merak ediyorum doğrusu.Teşekkürler canlarım!
Hadi bakalım kolay gelsin.
Hayırlı ramazanlar...

5 yorum:

  1. Güzel sözlerin için çook teşekkür ederim.Mimi zevkle cevapladım.Görüşmek üzere,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı Ramazanlar şanslıcım.

    YanıtlaSil
  3. cok hoş cevaplar vermışsın canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Interesting site. Great post, keep up all the work.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)