Pages

30 Ağustos 2009 Pazar

ROMANTİK ÇERÇEVE

Arkadaşlar romantik ismini verdiğim çerçeveyi Altınolukta yaptım.Vesikalık fotoğraf çektirdiğim stüdyo müşterilerine çerçeve veriyordu.Bende onları uzun süredir saklıyordum.
Sonuç bu şık çerçeve çıktı karşımıza!Südüdyonun verdiği çerçeve altdaki!Bu romantik çerçeve Şanslının pasajında yerini aldı.
Arkadaşlar bu arada beni izleyen arkadaşlarım 100 kişi olmuş.Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Resmi büyük görmek için resimin üzerine bir tık yeterli.
Sevgiyle kalın...

13 yorum:

  1. tebrikler canim... Ins daha da cok artar izleyenlerin... Basarilar diliorum medinem

    YanıtlaSil
  2. Romantik çerceveler çok güzeler.

    Bu arada tebrik ederim daha nice izleyicilerin olacağına eminim.

    YanıtlaSil
  3. canım cok romantik olmuş ellerine saglık senın elinın degdigi herşey renklenıyor güzelleşiyor bence.bol izleyiciler diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tasarım mekanı güzel dileklerin için teşekkürler.
    Neslihancım teşekkür ederim.Ne kadar iyisin canım.
    cansudere canım güzel gönlün sağolsun.Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  5. pırıl pırl çok güzel.ellerine sağlık canım.pasajda bol satışlar diliyorummm..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok romantik gözküyorlar.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. Farklı ve güzel yani süsleme vs gördümde bunu ilk kez gördüm canım

    YanıtlaSil
  8. tenrik edrim:)gene yaratıcılık söz konusu ellerine saaglık

    YanıtlaSil
  9. Çok değişik ve çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Güzel fikir.Harika olmuş:))

    YanıtlaSil
  11. Şık bir çerceve olmuş nacizane bir fikir verebilirmiyim köşeyede bir minik fiyonk konsa nasıl olur :) SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
  12. Evimi incileri Belgin
    Canım çok güzel olurdu,ama simli olduğu için sade olsun istedim.Bunu dikkate alacağım.Teşekkürler!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)