Pages

20 Ağustos 2009 Perşembe

ÖDÜL İLE KARŞILANDIM (BEN GELDİM)

Canım arkadaşlarım ben geldim,sizleri çok özledim.Bilgisayarımı Ordu'ya götürmediğim için çok pişman oldum doğrusu.Ama sağ olun beni hiç yalnız bırakmamışsınız,o güzel yorumlarınızı okudum,çok memnun oldum.Hepinize çok çok teşekkür ederim.Gelir gelmez iki ödülün sahibi olduğumuda gördüm.Daha ne isteyeyim!Bu ödülü layık gören arkadaşlarım http://icmdkiyolculuk.blogspot.com/ http://kedicibasi.blogspot.com/ .Çok teşekkür ederim,sizleri zevkle izliyorum.İzlemeyede devam edeceğim inşallah:)Ammaaaa bu ödülün 7 altın kuralları var.
İşte kurallarımız...
1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin(Ettiiiim)
2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın(Yayınladııım)
3)Ödülün logosunu yayınlayın(Yayınladııım)
4)7 yaratıcı blogeri ödüllendirin(Zevkle)
5)Bu 7 blogun linkini yayınlayın(Bloguma sığmaz)
6)Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin(Etmemmi)
7)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın(Eyvah)
Daha önceden aldığım ödülleri çok zevkle izlediğim arkadaşlarıma vermiştim.Ben hepinizi zevkle izliyorum,vicdanım bu konuda rahat olsun istiyorum.Bu güzel ödül hepinize gelsin.
Burası benim için çok zor yaaaaaaa!
1)Bir şeye odaklanırsam yemeyi içmeyi unuturum anacım.
2)Kedime soyadımı verdim.
3)İş hayatından hep nefret ettim.
4)Küçük kardeşime hep soğuk espriler yaptım.
5)Gülmemem gereken yerde,ilginç yüz ifadesine kahkahalarla güldüm.
6)Bir olaya üzülsemde daha sonrasında o olaydan gülecek şeyler çıkardım.
7)Kolay kolay ağlamam ama ağlayıncada kendime acıyıp acıyıp ağlarım.
Kolaymış ya ben ne kadar ilginç insanmışım.Dahası bile vardı:)
Merak edenler varsa Ordu tatilim çok güzel geçti.Bundan daha sonra bahsedeceğim.Hayırlı bir Ramazan geçirmenizi diliyorum.Allah kolaylık ,bu sıcak günlerde hepimize sabır versin.
Hayırlı cumalar.

9 yorum:

  1. hoş geldinnnn kendine acıyıp ağlamanı anlamadım ben??evet yaza denk geldi havalar sıcak bunaltıcı hayırlı ramazanlarr

    YanıtlaSil
  2. İçimdeki yolculuk teşekkür ederim canım.Eğer beni ağlatan birisi olursa bütün yaşadığım olumsuz şeyler aklıma gelir.Düşünür uzun uzun ağlarım.Bir türlü durmak bilmem bir süre...Yengeç burcuyum bu kadar olacak sanırım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin:) ödülün için tebrik ederim.
    Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  4. hoş geldin, hayırlı ramazanlar şanslı. kedine soyadını vermene bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldinn Şanslı.Cevapların ilginçmiş gerçekten,çok beğendim:)Görüşmek üzere,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Şanslıcım hoşgeldin canım:)))

    YanıtlaSil
  7. mehbup hoş buldum canım teşekkür ederim.
    kedicibaşı teşekkür ederim canım seve seve verdim.
    mosquito teşekkürler canım.İlk önce zorlandım sonrası geliverdi.Görüşürüz!
    ebvata hoş buldum canım benim.

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldin güzelim.ödülün için seni tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. canım ödülün cok güzel hayırlı olsun ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)