Pages

1 Haziran 2011 Çarşamba

DUMAN'LI GÜNLER:))

Size daha önce Duman'dan bahsetmiştim.Şu sizin bildiğiniz geveze Duman işte:))Geveze ama inanılmaz şeker bir kedi.Biz siteye gelmeden önce bizim site sahiplenmişti Duman ı zaten.Bilmiyorum belkide Duman sahiplendi siteyi...Evet evet öyle olmalı.Bir yapıştımı yakandan atman imkansız.Alt katta oturan bir komşumuzun camından içeri girmiş.Komşum yatak odasındaki yatağının üzerinde uyurken bulmuş Duman'ı:))Böyle bir kedi Duman işte...İlk başlarda Şanslı'yı kıskanıyordu ama şimdi alıştılar birbirlerine...Zaten Şanslıda kıskançlık diz boyu.Anasında kıskançlık yoktur ama kime çekmiş bilmiyorum ki:))
Kedilerin en sevdiğim pozu.Koparıyor bu poz beni...Dumanda da çok görüyorum bu hareketi.Esnemeye bakın:))Süpersin kız:))
Ağız hiç kapanmıyor ki!dil içerde dursun:))Tasmasını da kaybetmiş.Yeni tasma alacağım ona.Zaten pire tasmasıydı.Günüde dolmak üzereydi.Kırmızıda pek yakışmış değil mi?
Ahanda dil yine dışarıda...Kızlar bu kadar geveze olmaz Dumanım:))
Resimlerin üzerine tıklarsanız daha net görmeniz mümkün...

Sevgiyle kalın:)

7 yorum:

  1. ya bu kediler çok alem hayvanlar.resmen insan gibi hepsinin huyu suyu ayrı değilmi? demek benim şanslı kıskanç:)) ayrıca dumanın tasması çok yakışmış.bende behlül taksın istiyorum ama behlül nefret ediyor tasmadan çok huzursuzlanıyor..sevgiler bizden sizeeee:)))

    YanıtlaSil
  2. Duman hanımın boynuna bu sitenin sahibi yazabilirsiniz:)))
    çok şeker

    YanıtlaSil
  3. bi duman da bende var pıtır hani hamile olan doğurdu tabi ama çok naif çok uysal bi hayvan yaa tasmasıda pek yakışmış

    YanıtlaSil
  4. GÜLÜN TAKI EVİ
    Evet ya hepsinin huyu ayrı geçekten.Şanslı çok kıskanç.Birşeyle fazla ilgilendiysem ısırır beni:(Dumanın tasması pire tasması.Kırmızı çok yakışıyor ona.Beyaz buldum almadım.İllaki kırmızı olacak.Çok bebekten alıştırmak gerekiyor.Dumana taktığımda çok bebek değildi ama beni yormadı bu konuda.Seviyorum kedilerde tasmayı.Onunda süsü tasma olsun değil mi?:))
    Bizdende size sevgiler.Teşekkürler...

    Begonvilli Ev
    Çooooooook:)En sevdiğim yerlerinden biri,o kadar güzel renkteki ağzının içi.Pespebe bayılıyorum.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Valla hiç düşünmedim.O da olur bak:))
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    Nedret
    Gerçekten öyle:)Bir görmen lazım.
    Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    FunD@
    Bak sendede varmış...Çok şekerler ya!Evet evet tasması çok yakıştı:))Ona benim yaptıklarımdan takamıyorum.Dumanın pire tasması takması gerekiyor.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Yazdığınız kandil mesajı için teşekkür ederim.Bende sizin kandilinizi kutlarım.
    Kandiliniz mübarek olsun.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)