Pages

29 Eylül 2011 Perşembe

BLOGSPOTA PAYLAŞIM BUTONU NASIL EKLENİR?

 AddThis paylaşım Butonları
Bloglarda paylaşım butonları,ziyaretçi sayılarını artırmak için çok önemli.AddThis Butonları hem renkliler hemde bloga eklemek çok kolay.
1)İlk yapmanız gereken bu sayfaya girmek olsun.
2)Platformdan Bloggeri seçin.
3)Altında buton stili var.Stilinizi seçin.
4)Hemen sağda Install Blogger Widget e tıklayın.
5)Üstte,solda,gri kutucuğun içinde Install Blogger Witget yazar.Tıkla...
6)WIDGET EKLE de.

Sayfanıza eklendi.
İyi günlerde kullanın.Güzel paylaşımlara...

ORDU'dan Sevgiler:)



6 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Dediklerini yaptım da noolcek şimdii :)))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Bu benim bloğunuza ikinci gelişim. Öbüründe okudum ve hemen çıkmıştım. Şimdi de yorum yazmak için geldim.

    Bloglarımızda bu tür paylaşımlara da yer vermemiz gerekiyor. Hepimizin tesadüfen ortaya çıkardığı öyle güzel ipuçları olabilir ki, bir başkasının aylarca arayıp ta bulamadığı...

    Bu güzel paylaşım için teşekkürlerimi sunarım. Ellerinize ve emeklerinize sağlıklar olsun.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. reyhane
    Bir şey değil canım.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Hoşgeldiniz.Haklısınız bu tür paylaşımlara yer vermek gerekiyor...Bazı konularda o kadar zorluk çektim ki!Bundan böyle her öğrendiğimi paylaşmak istiyorum.Bende teşekkür ediyorum...
    Sizde Allaha emanet olun.
    Saygılar,selamlar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)