Pages

30 Eylül 2011 Cuma

SEVGİ ÖLDÜRÜR MÜ?

ÖLDÜRÜR MÜ?ÖLDÜRÜR!


ORDU'dan Sevgiler:)

16 yorum:

  1. bizdede sevgiler çok hoştu:)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş ne güldüm akşam akşam :D

    YanıtlaSil
  3. Bende blogundaki degisiklige bakmaya geldim, thema degismis hayirli olsun ;) Ic acici. Bu karikatürde bi acayip :p O kadar uzaktan demeseymis o da yakinina gitseymis, bir aradaykan diyebilirdi :P Hayal iste...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. keşke seslenmek yerine telefonla arasaymış....

    YanıtlaSil
  5. Bence yalan söylüyor duyuyuyor ama tekrar tekrar duymak istiyor :)

    YanıtlaSil
  6. º° ✿
    ♥ °
    Amiga,

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasilº° ✿
    ✿♥ °

    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    YanıtlaSil
  7. Dürr-i Yekta
    Teşekkür ederim:)
    Sevgiler:)

    KelebekGibi
    Hoşgeldin canım.Teşekkür ederim.Hayat bu...Onları uzaklara atmış:))
    Sevgiler:)

    Banuca
    :)))
    Sevgiler:)

    Bir Terazi Kizi...
    :)))
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Obrigado, meu amigo.
    Sua:)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,

    Bu güzel sevgiyi anlatan animasyonu da nereden buldunuz böyle? Ne kadar güzel kurgulanmış ve yapılandırılmış...

    Selam ve dualarımla en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  9. Yaz Blogcu
    Bende çok beğenerek paylaştım.
    Teşekkür ederim.
    Selamlar,saygılar:)

    YanıtlaSil
  10. :))hah hayy .öldürdügünü duymuştum ama böylesi olacağını hiç tahmin etmemiştim:))

    YanıtlaSil
  11. leyya
    :))Bu benim içinde süpriz oldu:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)