Pages

23 Eylül 2011 Cuma

NAZAR,GÖNÜL YAZAR:))

Nazar'a inanıyor muyum?Evet inanıyorum.Ama nazarın ölçüsü nedir?Bir bilen varsa bana da anlatsın.Kime nazar değer?sarışına mı?esmere mi?akçasına mı?pakçasına mı?güzele mi?çirkine mi?becerikliye mi?beceriksize mi?ama şunu biliyorum ki!bana hiç nazar değmiyor:(Nazar denilen şey yanımdan bile geçmiyor...Ya da ben fark etmiyorum.Çirkin miyim?çok şükür yüzüme gözüme bakılır durumdayım.Gerisi boş.Akça pakça mıyım?Cık:( Ahanda bir açık:))Akça pakça değilim:(Nazarın ölçüsüne göre bu bir kayıp olmalı:))Ne yapacağız...Pudraya bulanmaktan başka bir çaresi yok...Sarışında değilim ahanda bir kayıp daha:))Çaresi var mı?En çakmasından sarışın olabilirim...Buda tamam...Becerikli miyim?Eh işte:(Kızım birde nazar değsin istiyorsun.Senin nazar nerene deyecek...En iyisi başkası söylemeden kendi kendime söyleyeyim...Anca beklersin.Nazarın çakması var mı?acebe:))Rezil oldum ya!çoluğuna,çocuğuna,çombalağına,hatta tombalağına,gencine,yaşlısına,kedisine,köpeğine herkese nazar değiyor...
Dua biliyormusun?Gönül..
Evet biliyorum..
Bana nazar deydi bir okusana...
Okuyayım...
Milletin işi gücü yok öyleeee sana bakıp bakıp nazar değdiriyorlar...
Okurken de bir sessizlik oluyor,insanın uykusu geliyor.Bir kerede esnediysen yandın...Heh işte bak ben biliyorum...Nazardan çatlayacakmışım kız demez mi:))Milleti okumaktan anam dinim ağladı:))

ORDU'dan Sevgiler:)

10 yorum:

  1. nazara ben de inanıyorum... yıldızın düşükse hemen etkilenirsin derler, o da ne demek dersen bilemiyorum:)))
    ama beni çok etkiliyor... fakat dikkat ettiğim bir nokta benim kimseye nazarım değmiyor:))) hehehe
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. gönülll kesin ben nazar oldum okur musun:)))))))
    şaka şaka nazar değiyormu bana bilmiyorum ama nazarım değiyo onu biliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. allah nazarlar dan korusun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Tabiki nazara inaniyoruz,nazar illaki güzele degecek diye birsey yok,banada nazar degmiyor ama cocuklarima degiyor,cok icten birseyi begendiginizde karsi tarafi da etkileyebiliyoruz,yildizi düsük derler eger o sey dogruysa o insan ya hasta oluyo ya düsüyo sasiyo filan,mesela annem hemen nazara gelir,hatta kimin göz degdirdiginide bilir ama yapacak birseyi yoktur artik ok yaydan cikmistir,annem hemen hastalanir,durup dururken!

    YanıtlaSil
  5. valla canım ölçüsünü bende bilmiyorum..Pek de inanmam,ama annem dahil herkes inanıyor..bazen inanasım geliyor yok canım tesadüf diyorum:)
    Paylaş butonlarına gelince ben de ne yaptığımı bilmiyorum..sana bulduğum kodu yazdım ama yorum kabul etmiyor..
    yani sana yorum olarak gönderemedim..
    http://www.wep-kodlari.tr.gg/Blogger-Facebookta-Paylas-Butonu-Eklemek.htm

    istersen buradan bak birde..

    YanıtlaSil
  6. Olá!!!

    Vim te ver e deixar um beijo...

    Que bom estar aqui, sentir sua energia...sua luz...beijos.

    YanıtlaSil
  7. Ahahah, sen de az alem değilsin ha:)

    YanıtlaSil
  8. :))))))))
    Senin içinde biz dua ederiz canım benim Rabbim kem gözden kötü sözden nazarlardan korusun inşallah.

    öpüyorum kocaman. hayır dualarını almışsındır sende.

    YanıtlaSil
  9. :)) insanlarda nasıl bir göz varsa nasıl bir hased ile bakışsa değdiriyolar nazarı, mutluluğumuda hüznümüde çok anlatmamaya çalışırım bu nazarcılardan dolayı :)

    YanıtlaSil
  10. yaseminkale
    :)))Sıraya geç canım...Valla fazlada takılmam...Nazarım değer mi?Bana nazar değer mi?bilmem.Maşlllah derim bitiririm olayı...Millet nasıl takılmış anlatamam...Kadın başının ağrısından ölecek doktora gitmiyor habire okutturuyor kendini.Nazar değmiş.Milletin işi gücü yok öyle seni nazarlıyor...Birde neyine değiyor nazar onuda anlamış değilim:))
    Sevgiler:)

    Bir Terazi Kizi...
    Canım mutlaka değiyordur ama bu sürekli olmaz ki!evden çıkamayacak kadar...Kafasına kuş pislese nazar diyor ya!Bahane hazır hemen...
    Sevgiler canım:)

    Noyumberry
    Ben inanıyorum ama fazla takılmamak lazım.Daha bir kere hastalanıp bana nazar değdi gel beni oku demedim kimseye...Aklıma bile gelmez...Millet kendini bir değere bindiriyor anlatamam...Kendi kendinide okuyabilirsin...İllaki karşısındakine duyuracak nazarlandığını...Paylaş butonuna gelince çözdüm olayı sağol canım.
    Sevgiler:)

    reyhane
    Alemim değil mi?:)))
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    Yok canım.Hasetlikden değmiyor nazar...İnsan kendi çocuğuna bile nazar değdirebiliyor...Çocuğuna hasetleniyor mu?tabiki hayır...Ama sen yinede anlatma...Anlattığına imrense,al sana nazar...Gönül yazar:))Buda çok güzel uydu heeee:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)