Pages

16 Eylül 2011 Cuma

PERŞEMBE İLÇESİ!!!


 Yağmurdan sonra havalar çok güzel gitti.Havalar yaz mevsiminde bu kadar güzel olmamıştı...İnsanın çimenlerin üzerinde koşası geliyor.Belki de koşmuşumdur kim bilir:)
 Denizin derin büyüsüne kapıldım...O derinlikte insanın boğulası geliyor...
 Boğuldum sanırım:))Gulug gulug....
 Dur çekme!Kendimi bir düzelteyim...
Perşembe ilçesi,dik bir tepenin eteklerinde kuruludur.
 Anam:))
Perşembe ilçesi,Ordu Samsun kara yolu üzerinde bir sahil kasabasıdır.

ORDU'dan Sevgiler:)

7 yorum:

  1. siz orduyamı yerleştiniz, ben sizi tatil amaçlı gittiniz sanıyorum takip ediyorum bi türlü dönemediniz ::)

    YanıtlaSil
  2. Perşembe' yi az çok ben de bilirim..İyi tatiller canım..

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Okulda okurken, elimizde Türkiye haritası ve Karadeniz bölgesine yayılmış, çarşamba ve perşembe ilçeleri. Bu yerleşim birimleri oldum olası hep dikkatimi çekmişti. Neden mi? Haftanın belli günleriydi de ondan. Bence diğer günlerin de isimlerini yerleşim birimlerine koysalardı da haftayı tamamlasalardı. Ama belki o zaman tılsımı bozulacaktı bu isimlerin. Çarşamba ve perşembe de kulağa hoş gelmekte gerçekten.

    Perşembe ilçesini böyle güzel fotoğraf karelerinde görmek te varmış. Sayenizde Perşembe'nin böyle güzel olduğunu dünya gözü ile görmüş olduk. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun sağlıcakla ve sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. °º✿
    º° ✿
    ♥ ♫°
    Olá, amiga!
    Lugar lindo.
    Natureza linda.
    Fotografias lindas.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    YanıtlaSil
  5. Dürr-i Yekta
    2 aydır Ordudayız.Ordu'ya yerleşme gibi bir düşüncemiz yok.Sanırım 20 gün sonra döneriz.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    reyhane
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Yaz Blogcu
    Karadenizli olmama rağmen hep benimde dikkatimi çekmiştir bu durum.Hatta küçükken salı,cumartesi vs var mı?derim.Tamamlasalar iyi olurdu:))Postu beğenmenize sevindim.Sizde en güzele emanet olun.
    Saygılar,selamlar:)

    Magia da Inês
    Olá meu amigo,
    Estou feliz que você gosta em imagens.
    Espero que você um fim de semana agradável.
    Sua:)

    YanıtlaSil
  6. eşim ordulu bir kaç kez gittim çok güzel yerler çok güzel yapmışsınız bir ömür yaşanılası yerler hele perşembeye bayılmıştım

    YanıtlaSil
  7. ben çarşamba die bi yer hatırlıyorum?? yanlış mı hatırlıyom ki yaa buralarıda peh güzelmiş ama

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)