Pages

12 Şubat 2012 Pazar

HEDİYEM,ETSY VE BEN:)

Merhabalar arkadaşlar:)
Bir haftayı geçkin yazmıyorum.Bir sorun yok çok şükür.Benim için endişelenen arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ediyorum,iyi ki varsınız.Uzun zamandır ETSY ye bende katılmak istiyordum.Gambersiz düğün olur mu?:))İngilizcemde yok:(Kuzenimin yardımıyla birazda Google Chrome ile bir şeyler yapmaya çalışıyorum.Burada. Zorlandım,yoruldum,başım ağrıdı ama biraz alıştım.Bilmediğin bir dil ne kadar zor.Çeviri yapıyorsun.Tam karşılığı çıkmıyor.Bloga yazmam bu yüzden aksadı diyebilirim.Hobibox arkadaşımın başlattığı hediye etkinliği vardı.Ta-ra-ta tam:)))Soncunda üsteki güzel hediyeyi ben kazandım.Kısmetmidir?nedir.?Hobibox beni etkinliğe davet edince.Katılacağım dedim ve katıldım.Aaaa bir de bana çıkmasın mı?nasıl mutlu oldum anlatamam.İkinci kazanan arkadaşımda Hobivakti.Onuda bu vesileyle ziyaret ettim.Sonuçlar burada. Kazandıktan sonra hangi resmi vereceğim ben şimdi diye düşündüm.Kardeşimle eşinin resmini vermeye karar verdim.Şirkete hemen resmi ve bilgilerimi ulaştırdım.Bu kadar çabuk beklemiyordum.Dün hediyem bana ulaştı.Çok zarif bir kutunun içinde geldi hediyem.Kalbin içinde çok sevdiğim iki kardeşim.Çok net görünüyor aslında ama fotolamak çok zor.CAM HEDİYE 'de bir çok hediye seçeneği var.Benim kazandığım kristal çerçeve.Hediyemi çok sevdim.Hobibox arkadaşıma ve Cam hediye ye çok teşekkür ederim.
Birde komik bir şey anlatayım size.
Kuzenimle aramda aynı şöyle bir konuşma geçti.
Ben-Özge,Hobibox un başlattığı hediye etkinliğinden hediyeyi ben kazandım.
Özge-Aaaa Gönül abla ne kazandın?
Ben-Kristal çerçeve.İşte resim gönderiyorsun Falan,fişman,feşmekan:)))
Özge-Tebrik ederim.Ne kadar şanslısın.
Ben-Sağ ol Özge'cim.Ben F.E nin resimlerini gönderdim.Sevgilim yok kocam yok.Ben orada tek başıma ne yapayım:)))Abartmıyorum ağzımdan çıkan aynı bu:)))Söyledikten sonra bir güldüm kendime.
Benden haberler bu kadar.

Sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta olsun hepiniz için.
Sevgiler:)

29 yorum:

  1. Canım benim hayırlı olsun. Bende hala cesaret edemedim ETSY üyeliğine, karışık geliyor şimdilik:)
    Hediyen de çok güzel. Kardeşine ve eşine güzel bir sürpriz olmuş.
    Sevgiyle kal canım.
    Özlemişim seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım...Ben ingilizce bilmiyorum diye çekiniyordum.Kuzenimin ve Google Chrome sayesinde biraz biraz anladım.Aklında varsa bir an önce dene.Hediyemi bende çok sevdim.Evet kardeşim için sürpriz olacak:)
      Bende özlemiştim...
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Gönülçelenim, iyi olduğuna sevindim :)
    Uzun süre yazı yazmayanları çok fena merak ediyorum ben :(
    Hediyen güzelmiş, keşke bir tarafa kendi, bir tarafa da şanslının resmini koydursaydın, ben olsam öyle yaparım, kendimle Bıdığınkini koyarım :)) Ne var yani, koca yok, sevgili yok diye mahrum mu kalacağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Aynen bende senin gibiyim ama öyle bir daldım ki ETSY ye...İçinden çıkamadım bir türlü.Arkadaşlarda sağolsunlar merak edince yazmanın artık borç olduğunu düşündüm.Ha ha hay:))Hiç sorma mahrummu kalacağız:))Bende epey güldüm kendime:))
      Sevgiler:)

      Sil
  3. armağanın ve ETSY başlangıcın hayırlı olsun ben de çok düşünüyorum ama ingilizce konusunda anlık desteğim yok:(
    ama yakında birşeyler düşünüyorum bende.
    öpüyorum seni ve alemin yakışıklısını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Google Chrome ile Türkçe diline çevirebiliyorsun.Bildiğim kadar yardımcı olurum ben sana.Aklında varsa başla.
      Bende kravatlı yakışıklı Bademi ve seni öptüm.

      Sil
  4. cokkk guzeller ayrıca 2012 de sansın katlanarak artsınn...sevgıyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için teşekkür ederim.Hepimizin şansı katlanarak artsın.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmuş Etsy dükkanın. Açık ve ne resimler. Pırıl pırıl:)) Bol bol satış olur inşallah:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim.Seninde bol satışların olsun.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. ne ballıymışsın ama ya.ben o kadar katılıyorum hediye çekilişlerine şuana kadar bir çöp bilem çıkmadı bana :'(

    güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle diyordum ama kendime haksızlık etmişim:(Bu ikinci kazandığım hediyem.Şansını zorla bence.
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  8. e aşkolsun benden habersiz etsy'ye girmek ha,gerçi bende üye oldum,ama hazırlıklar daha devam ediyor,orada görüşürüz arkadaşım o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mahçup oldum şimdi:(Beraber konuşmuştuk.Hiç cesaretim yoktu.Ben de ne olduğunu anlamadım.Girdim içine çıkamadım.Her şey birden gelişti.Hadi sende tamamla o zaman...Görüşelim ETSY de...
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Merhabalar,

    ETSY'yede ki sonucu anlayamadım ama, Hobibox'tan en güzel hediyeyi kazandığınızı anladım. Tebrik ederim. Bu sizin hakkınızdı, gerçekten çok emek vererek güzel ürünler üretiyordunuz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      ETSY yabancı bir satış sitesi.Ürünlerimi o sitede sergilemeye başladım.İnşallah ürünlerim orada fark edilir.Teşekkür ederim.
      Saygılar,selamlar:)

      Sil
  10. Canım benim tebrik ederim, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  11. :)))) çok şanslısın canım.bu arad etsyn hayırlı olsun.bol ve bereketli satışlar dilerim..güldürdün beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Kendimide güldürdüm:))Sanada bol satışlar.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. Hayırlı bol satışlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  13. Gönülcüm,hediyen çok zarif ve güzel.
    ETSY üyeliğin hayırlı olsun,bol satışlar kazançlar diliyorum.
    2012 yılı sevgi dolu şanslar getirsin sana.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. canım çoook
    geçmiş olsu.
    muhabbetle kal
    :))))

    YanıtlaSil
  15. hayırlı olsun bol satışlar diliyorumm

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)