Pages

20 Şubat 2012 Pazartesi

PTT FİYAT TARİFESİ!!!

POSTA VE TELGRAF ÜCRET TARİFESİ
01.11.2011 tarihinden geçerli.


Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız.
YURTDIŞI ACELE POSTA GÖNDERİLERİ
ACELE POSTA SERVİSİNE AÇIK ÜLKELER
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
- İlk 500 gramı için- 8,00
- Sonraki her 500 gram ve kesrinden-2,00
1. Gruba dahil ülkelerden
- İlk 500 gramı için-35,00
1. Gruba dahil ülkeler:Bahreyn, Bulgaristan, Irak, Kuveyt
- Sonraki her 500 gram ve kesrinden-5,00

2. Gruba dahil ülkelerden
- İlk 500 gramı için-40,00
 Sonraki her 500 gram ve kesrinden-7,00
2. Gruba dahil ülkeler:Arnavutluk, Azerbaycan, Bosna Hersek, Bruney Darussalam, Çek Cumhuriyeti, Fas, Katar, Letonya, Makedonya,

Maldiv, Mısır, Nahcivan, Oman, Pakistan, Polonya, Slovakya, Suriye, Suudi Arabistan, Tunus, Ürdün

3. Gruba dahil ülkelerden
- İlk 500 gramı için-50,00 TL.
- Sonraki her 500 gram ve kesrinden-13,00
3. Gruba dahil ülkeler:Almanya, Avusturya, Bangladeş, Bir. Arap. Emirlik., Cezayir, Çin Halk Cumh., Danimarka, Etyopya, Fransa,Gürcistan, Hırvatistan, Hindistan, Hollanda, İran, İrlanda, İspanya, İsrail, İtalya, Karadağ, Kazakistan,Kenya, Kırgızistan, Lıhtenştayn, Lüksenburg, Macaristan, Malezya, Nepal, Romanya, Singapur, Slovenya,Sri Lanka, Sudan, Tanzanya, Tayland, Türkmenistan,Ukrayna,Yemen,Sırbistan,Yunanistan,

4. Gruba dahil ülkelerden
- İlk 500 gramı için-60,00
 - Sonraki her 500 gram ve kesrinden-18,00
4. Gruba dahil ülkeler:ABD, Arjantin, Aruba, Avustralya, Barbados, Belçika, Beyaz Rusya, Brezilya, Cibuti, Çin Cum.(Tayvan), Endonezya,
Eritre, Estonya, Fildişi Sahili, Finlandiya, Gana, Hong Kong, İngiltere, İsveç, İsviçre, İzlanda, Japonya, Kanada,
Kore Cum., Kostarika, Lesoto, Makao, Mali, Moldova, Mozambik, Nijerya, Norveç, Özbekistan, Papua Yeni Gine,
Paraguay, Portekiz, Ruanda, Rusya Fed., Senegal, Şili, Venezuela, Yeni Kaledonya, Yeni Zelanda, Dem. Kongo Cum.(Zaire)

Boyutlar : Kolilerde olduğu gibi,
Ağırlık :
- İran 2 kg.
- Bahreyn, B.Arap Emir., Fransa, İrlanda, İspanya, İsveç, Lihtenştayn, Polonya, Yemen 10 kg.
- Brunei Darussalam, Hırvatistan, Karadağ, Sırbistan, Slovakya, Şili, 15 kg.
- İngiltere 27,5 kg.
- Almanya, Bosna-Hersek,Çek Cumh., Gürcistan,Hong Kong, Japonya,Kore Cum., Makedonya, Moldova,
Özbekistan, Suudi Arabistan, Tanzanya, Tayland, Türkmenistan, Ürdün 30 kg.
- Diğer Ülkeler 20 kg.

Tarife kaynak

Sevgiler:)

11 yorum:

  1. Teşekkürler, faydalı bir yazı olmuş. Kaydediyorum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil canım.Faydalı olduysa ne mutlu bana.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. ben sürekli yurtdışı gönderilerimde kullanıyorum ptt yi avrupa ülkerine yaptığım göderilerde daha 15 tl yi geçmedi şimdi x bi kargo çağırsam sana bi gönderi yapsam 15den az almaz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası yurtdışına hiç gönderim olmadı.Olursa bundan sonra göndereceğim inşallah.En uygun kargo bu.Takip etmekte kolay.Çok haklısın canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Merhabalar,

    Faydalı bir paylaşım olmuş. Devlet memuru olarak çalışırken, bir de avukat arkadaşımın yanında çalışırken, sürekli elimizin altında bulunan bu tarifeyi elde etmenin imkanları ne kadar çoğaldı.

    Paylaşımınız için teşekkürlerimi sunarım.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Aslında bu tarife elime zor geçti.PTT nin elinde fazla yokmuş:(Elindekini verdi bana.Web de ararken dolanbaçlı yollardan buluyorsunuz.PTT fiyat tarifesi yazıldığında insanlar fazla aramasın.Bir çırpıda bilgilere ulaşsın istedim.Her şeye rağmen şimdi imkanlar daha fazla tabiki!Allah bu günlerimizi aratmasın.
      Ben teşekkür ederim.
      Saygılar,selamlar:)

      Sil
  4. süpersin yaaa kalbimi mi okudun bilmeden:)) bugün faceden biri şalımla ilgilendi amerikadan bende düşündüm yavv hadi yolla dese (demedi bişey daha:))) ) nekadara gider nasıl gir bir tarife edinmeli diye düşündüm.başka bir şey de dileseydim olurmuydu ki:))
    bu aralar tutuyor bari herkese sağlık dileyeyim:)

    çok çokkkk teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,ETSY ye katıldığımda bu bilgilere ulaşabilmek için epey vakit harcadım.Bu bilgileri arayan herkesin hooop önüne çıksın istedim.Benim gibi PTT yollarına düşmesin.Ne bileyim ben 1.2.3.4. gurup ülkelerini.İşte hepsi burada:)Güzel kalpli arkadaşım.Başka bir şey dileydinde olurdu.Her şeyin başında sağlık.Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. satış yaparsak küçük paketle göndereceğiz anlaşıldı ama kayıtsızla,kayııtlı arasındaki fiyat farkının nerden geldiğini anlamadım zaten çocukların hastalığından daha birşey koyamadım etsy'ye ama sağlık olsun,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. canım benim kayıtlı kayıtsız nerede yazıyor ki?Birde daha ucuz göndermek için anlaşma yapılıyormuş.Kayıtlı kayıtsız o mu acaba?Geçmiş olsun canım.Sağlık olsunda,gerisi kolay.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar ben Rusya'ya ptt göndermek istiyorumda peki bu site hala çalışıyormu acaba

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)