Pages

27 Şubat 2012 Pazartesi

GELDE SEVME:))

Dünkü piknik sonlanmaya başladığında bu yavru köpekleri gördüm.Fotoğraf çekmek ne mümkün.Kıpır kıpırlar.Kimini uzak,kimini yapın yakalamışım.Resim çekmek için epey bir koştum peşlerinden...Sahipliler diyeyimde sizde sevinin.
Siyah beyaz olanı da çok şeker.Bir türlü yüzünü yakın alamadım.
Burada da dönmüş arkasını.Videoda çektim bir ara onuda yayınlarım.
Dile bayın:))

Yoldan geçenler kucaklarına alıp sevdiler. Sevmemek ne mümkün.
Siyah beyaz olan yaptı pati izlerini.Ben fotoğraf çekmeye çalışırken o kucağıma çıkmaya çalıştı.Çok şekerlerdi.

Sevgiler:)

14 yorum:

  1. Şirin şeyler,sevilmezler mi hiç ? Küçük ırk köpekler pek edepsiz oluyorlar,benim kızımı sevmek isteyenler olursa duruyor uslu uslu :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılarmış...
    maşallah onlara...

    YanıtlaSil
  3. Ay.. bir içim su bunlar.. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. amanınnn çok tatlıymış bunlar alıp yoğurmak lazım:))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Ne güzel bir yaşam felsefeniz ve proğramınız var! Pikniğe gidişinizi bilmiyorum ama; pikniğiniz de, dönüşünüz de dolu dolu geçmiş ne güzel!

    Hayvan sevgisi ayrı bir tad! Ayrı güzel bir şey! Onu bizzat yaşayarak tadmak lazım. Kelimelerin bu sevgiyi ve tadı anlatması mümkün değil!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. ay ben bayılırımm hayvanlara zaten hepsı gercek bırer dost sevgı yumakları

    YanıtlaSil
  7. ah ben yerim onları
    değil mi ya pislik değil hayatın izi
    patisinin izini yediğim

    YanıtlaSil
  8. gelde sevme:)) çok şirinler;)

    YanıtlaSil
  9. Gercektende öyle gelde sevme ya cok sirinlermis :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)