Pages

13 Nisan 2012 Cuma

3)dermalogica Ultracalming (Sprey tonik)

177 ml dermalogica(Ultracalming)Tonik-Fiyat.135 TL
Burada indirimli
3.ADIM:Hassas ve çabuk tepki veren ciltler için.Kızarıklık,kaşıntı ve batmaları rahatlatmaya yardımcı olur.Nemlendirici ve rahatlatıcı bir sprey.Yulaf,zencefil,bisabalol,boerhavia kökü özü içerir.Cildi neme hazırlar.

KULLANIMI:Sprey olduğu için kullanımı çok kolay.Gözlerinizi kapatarak yüz ve boyuna püskürtünüz.Daha sonrasında gözünüzü rahtça açın.Yanma yapmayacak.Parmak uçlarıyla tüm yüz ve boyuna dağıtınız.

BENİM YORUMUM:Üründen çok memnun kaldım.Benim için ferahlatıcı bir özelliğe sahip.Krem öncesi olması avantaj çünkü tonik sayesinde krem yüze çok rahat yediriliyor.Gerçekten nemi dengeliyor.

İÇİNDEKİLER:Water(Aqua),Butylene Glycol,Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate,PPG-2 Isoceteth-20 Acetate,Avena Sativa (Oat)Kernel Extract,Boerhavia Diffusa Root Extract,Pentylene Glycol,Bisabolol,Zingiber Officinale(Ginger)Root Extract,Aloe Barbadensis Leaf Juice,Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid,Glycerin.

1.adım burada
2. adım burada

Sevgiler:)

4 yorum:

  1. http://www.betidesign.com/2012/04/bloggerler-sade-kahve-grubunda.html

    senide bekleriz..

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü bende kullanmıştım,
    çok güzeldi,
    ama çok pahalı,
    iyi günlerde kullan canım,
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Dermalogica ürünlerini ben de beğenerek kullanıyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)