Pages

3 Nisan 2012 Salı

YENİ ÇALIŞMALARIM!!!




Yine broş:)Yine broş:))Broşçu oldum çıktım...Bu günlerde aslında çok yoğun çalışamıyorum.Blogada yazamıyorum.Sizi de ziyaret edemiyorum:(Sakın sizi ihmal ettiğimi düşünmeyin.Hepimize zaman zaman oluyor böyle haller.

Biliyorsunuz.TRT OKUL Anne çocuk programına konuk olmuştum.Ne yaptığımı bende bilmiyorum demiştim.TRT yi aradım.Orijinal görüntülere nasıl ulaşabilirim?diye sordum.Hiç bir yerden bulamazsınız.Görüntüleri ancak Medya takip merkezlerinden temin edebilirsiniz dedi.Burada.Yayının tarihini,hangi program olduğunu söylemeniz yeterli.Hatıra kalsın istedim.Bana bir DVD hazırlayıp gönderdiler.Bende bu arada seyretmiş oldum.DVD 60 tl.CD.30 tl.

1 Nisan günü ablamın yaş günüydü.3 kardeş yemeğe çıkıp kutladık.Çok ilginç bir şey var ki!Babamın ölüm günüde 1 Nisan.Babam öldük den sonra,bir süre ablamın doğum gününü kutlamadık.Daha sonrasında her şeyin yeri farklı olduğunu düşündük.Ablamı cezalandırıyormuş gibi geldi bize.Bu bir tesadüf olduğunu düşünerek ablamın doğum gününü kutlamaya devam ettik.Kutlama derken çengi tutmuyoruz ya!gidip bir yerde yemek,doğum günün kutlu olsun,hediye vs.Bu arada hediyede almış değilim.

Yarın İstanbul a gidiyoruz.Amca kızına kahvaltıya.Annemde Ordudan gelecek.Onu 4 gibi havaalanından alıp tekrar Darıcaya döneceğiz.

Benden haberler bu kadar.

Sevgiyle kalın:)


16 yorum:

  1. kelebekler çok güzel kumaş kombinasyonu hoş olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Kelebekler de tavşanlar da çok güzel olmuş ama tavşancıklar çok çok sevimli olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli şeyler bunlar özellikle tavşancıklara bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. tasarımlarına tek kelime ile bayıldım cnm ellerin dert görmesinnn
    tavşan on numara olmuş::)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,

    Yeni çalışmalarınız da çok güzel olmuşlar. Elinize, emeğinize ve göz nurunuza sağlıklar dilerim.

    1 Nisan, size hem babanızın ölümünü, hem de ablanızın doğumunu hatırlatması karşısında, her ikisini de yad edeceksiniz. Her iki olay da Cenab-ı Hakk'ın bir tecellisidir.

    Babanıza rahmet dilerken, ablanıza da sağlıklı, huzurlu ve mutlu nice seneler dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  6. bunlar çok şirin olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. tavşanlar harikaa olmuşşş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. ben de tavşana vuruldum, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzelleeer bayılıdm, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. ooooy yesinler ponponlarınıııı :))) kelebeklerde harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Canım benim hayat devam ediyor,mecburen uyum sağlamak zorundayız.Geride kalanlara sağlık diliyelim.Ablanada nice sağlıklı mutlu yıllar diyorum.Yine orjinal bir tasarım çıkartmışsın eline sağlık.Hoşcakal.NOT:Gönülcüm, kızım benim bloğumla yine oynadığı için sibel tunay yerine sibelin çiçekleri oldum,beni kaybetme olur mu?Bu işlerden anlamadığım için anca böyle belirtiyorum arkadaşlarıma.Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim.Sitene geldim.Yorum bırakıyorum.Bilgilerimi giriyorum ama sistem yorumu kabul etmiyor.wordpress şifremi istiyor benden.Ben Wordpress i kapadım.Şifreyi unuttum bile.Ne yapacağımı bilmiyorum.Yine birşeyler deneyeceğim.Umarım yorumu dönüp okursun.Unutmadım seni bilesin.
      Yorumun için teşekkürler.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. çok iyi bir site teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. onlar ne sevimli tavşanlarr..anneciğinede sevgilerimizi ilet öperim ellerinden.

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım bunlara,ne şeker olmuşlar canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)