Pages

17 Nisan 2012 Salı

BLOGA ETSY ÜRÜN KUTUCUĞU NASIL EKLENİR?


ETSY sayfanıza giriş yaptıktan sonra en üste sağda bulunan (Your Shop)yazan yıldızın olduğu yere tıklıyorsunuz.



Solda en altta,yıldız işareti bıraktığım yere yani(Etsy Mini)ye tıklayınız.

En son karşınıza bu sayfa çıkacak.(Items from my shop)ve(Thumbnaıl 75 pxx75px)i işaretleyiniz.Sağda bulunan (Choose layout)dan ise kaç tane ürün kutucuğu isterseniz  ayarlıyabiliyorsunuz..Daha sonrasında yıldızlarla işaretlediğim yerde bir kod oluşuyor.Blog sayfanıza geliyorsunuz.Tasarım+yerleşim+Gadget ekle+HTML/javaScript'e oluşturduğunuz kodu kopyala yapıştır yaparak işlemi tamamlıyorsunuz.

İnsan bilmediği alanlarda zorlanıyor.Yabancı diliniz yoksa bu daha bir zor hale geliyor.Bende noyumberry den öğrendim. Öğrendiğimi sizlerle payşamak istedim.

Sevgiler:)

6 yorum:

  1. Teşekkürler canım.
    ETSY kullanmayı öğrenirsem ürünlerimi koyacağım sonrasında da bu işlem çok işime yarayacak:)))
    Şanslı'yı öptüm kocaman:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım orda sayfa açmayı da çok istedim ama dil bilmeyişim yüzünden cesaret edemiyorum.
    ben bu kutucun emeksensin de olanını yapmak istedim ama bir türlü olmadı yükleme sorunu var sanırım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gönülcüm,ne güzel faydalı olmuş bilgiyi eklemen..
    bol satışlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim.Tekrar teşekkürler.Google de o kadar aradım bulamadım.Sen geldin aklıma.Sende her zamanki gibi paylaştın benimle.Bende bildiğimi paylaşmak istedim.Şöyle Türkçe Türkçe:)Benim gibi bilmeyen faydanansın.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. cok faydalı bir yazı olmuş cok teşekkürler paylaşım için cnm :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de teşekkür ediyorum. Paylaşımınızdan yararlanarak bilmediğim bir şeyi tamamlamış oldum. Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)