Pages

20 Nisan 2012 Cuma

KARTOPUNDAN GELEN HEDİYEM!!!


 Kartopu Tekstil A.Ş in sunduğu Fikir Yumağı Tasarım yarışması sona erdi.Bu yarışmaya katılan arkadaşlarımı desteklemek adına oy kullandım.Oy kullanmak için aral acele form doldurdum.Doldurulan formda hediyenizi seçin yazıyordu.Formalite sanıp mısır patlatma makinası yazdım.Oy atanların hediye kazanacağını bilmiyordum.Bir zaman sonra mailime bir mesaj geldi.Seçtiğiniz hediyeyi kazandınız.Listeleme yapıldıktan sonra bir hafta içinde hediyeniz evinize postalanacak yazıyordu.Geri mesaj atıp teşekkür ettim.

Tekrar teşekkürler KARTOPU:)

Sevgiler:)

Yeni açtığım ''sansli'' facebook sayfam burada

13 yorum:

  1. Tebrikler, hediye almak mutlu ediyor kişiyi. Yalnız mısırların GDO suz olanlarını seçmek gerekiyor.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok sürpriz olmuş bu hediye:) ama iyi olmuş. mısırları patlatıp yersiniz. iyi günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  4. bende yoğurt makinası kazandım ordan:)
    güzel günlerde kulan.

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canımm:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. canım sağlıkla kullan sen mısırları memleketten getirtirsin artık:)) malum ortalıktakilerin şakulü kayık:))

    YanıtlaSil
  8. aaaaaaaaaaaa ne guzel olmus bak ...dusunmeden yazdın ama cekısl ver ve kazandın..sansın daım olsun mısırlarını lopletrken kalorı olmasın..sevgıler

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canmm faceye geçiyorumm hemenn

    YanıtlaSil
  10. ee ama harika bir hediye bu. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar Gönül Çelen,

    Tebrik ederim. Sizin de şansınız var demek ki, ümit etseydiniz size çıkmazdı. Ama siz böyle bir şeyden haberiniz bile yok, ama o şans sizin kapınızı çalıyor. Şanslı'nın şansından da olabilir mi?

    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
  12. .º°❤
    °º✿ Olá, amiga!

    BOM FIM DE SEMANA!

    ¸.•°`
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿ ✿ Brasil

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)