Pages

24 Mart 2009 Salı

EMZİKLİ KAPLUMBAĞA GÖRMÜŞMÜYDÜNÜZ?



Birşeyler üretmek çok hoşuma gidiyor.Bende bunları örerken ortaya ne çıkacak diye merak içinde kalıyorum.Oyuncakları kalın iple örmediğim için çabuk bitmiyor,başlayınca hemen bitirmeye çalışıyorum.
Bu emzikli kaplumbağayı seveceğinizi umuyorum.Başında şapkası,ağzında emziği,sırtında evi,boynunda papyonuyla şirin gözüküyor değilmi?
O patlak gözleriyle alışılmış kaplumbağadan farklı cin gibi MAŞALLAH!
Büyütülmüş halini görmek için resim'in üzerini tıklayınız.
Magnet olarak PASAJIMDA
Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. Bir şeyler üretmek gibisi var mı? ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Süpeer bu kaplumbağa:)Bahsetmiştin,hatırlıyorum Şanslı.Ellerine sağlık,esprili ve başarılı bir tasarım olmuş.Bu arada fondaki dekoru da çok beğendiğimi söylemeden geçmeyeyim..

    YanıtlaSil
  3. Canım mosquito kaplumbağ ve fondaki dekoru beğenmene çok sevindim.Buna çok ihtiyacım vardı.ALLAH razı olsun canım .
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  4. ayy cok cici olmus.. emzikte tam sirinlik kazandirmis sansli :) Nasil beceriyorsun? Kucak dolusu selamlar.. medinem

    YanıtlaSil
  5. Şanslı bu kablumbağ çok cici harikasın canım.
    Seni yakından takip ediyorum.
    SEMİ

    YanıtlaSil
  6. Yeni bir gune merhaba... :)) slmlar medinem

    YanıtlaSil
  7. bayıldım.dün de biraz gezmiştim blogunu harika şeyler yapmışsın.bende sünger bob yapmıştım benimkilere.berke hala onunla yatıyor
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. Çook şirin bir şey. Emziğiyle ne kadar tatlı görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. Hepinizin yorumları beni çok mutlu etti arkadaşlar.Teşekkür ederim!
    Smilena berke ve efe'yi öpüyorum...
    Medinem her halde zevk aldığım için ortaya birşeyler çıkıyor canım ... öptüm..)

    YanıtlaSil
  10. ya ben bunu görmemiştim yani gördüm ve tek kelimeyle bayıldımmmmmmmmmmmm dehşet bişiy bu yaaa emziğe bakkk cuk cuk cuk:)

    YanıtlaSil
  11. HÜRREM TAKI
    Beğendiğine sevindim canım.Sen bu yorumu yazınca bu kaplumbağanın pasajda olmadığını fark ettim.
    Sağolasın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)