Pages

27 Mart 2009 Cuma

KOLYE'ME KELEBEK KONDU!!!




Bu kolyeyi yapmak için eski çantamdan çıkardığım metal'den faydalandım.Metal'in üzerini örerek kolye'yi oluşturdum.Aksesuar satan yerlerden temin edebilirsiniz.Kenarınada bu şirin kelebeği kondurdum.Boyun halkası süet !Onu'da gittiğim kuyumcu hediye etmişti.
Küpelerde daha küçük halkanın üzerinede çalıştım.Eğer böyle şeyleri yapmak için merakımız varsa elimizdeki malzemelerden birçok şey üretebilirsiniz.Çok kolay bir tasarım ve okadarda şık duruyor.DUYRULUR!!!
Sevgiyle kalın...

5 yorum:

  1. çok şık ve kullanışlı. Gördüğüm zaman çok şaşırdım ve hayret ettim...tebrikler...kimsenin aklına gelmemiştir.

    NURAY-SİMAY-EZGİ

    YanıtlaSil
  2. Çok düzgün örülmüş,şık bir çalışma olmuş.Ellerine sağlık Şanslı!Üzerindeki kelebek de çok şekermişş..

    YanıtlaSil
  3. Nuray,simay ezgi sizi burada görmek çok güzel...Teşekkür ederim!
    Teşekkürler mosquito!
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. İlginç bir çalışma olmuş.Tebrikler canım.
    SEMİ

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmus ellerinize saglık kelebek ile ilgili şeyler beni çekiyor :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)