Pages

23 Mart 2009 Pazartesi

KİBRİT KUTUSU GİBİ


Bu gün çok heyecanlıyım ilk açılışımı bu kibrit kutsuna benzer sünger bob la yapıyorum.Canım yeğenim simay'ımın isteği üzerine yaptım bu kibrit kutusuna benzer şeyi!
İyikide istemiş yaptıktan sonra bende sevdim...Açılışımıda bununla yapmaya karar verdim...Ben örgü oyuncak yaparken 50 no renkli dantel ipi,0,85 tığ ve elyaf kullanıyorum ...inanılmaz zevkli bir uğtaş...Hepinize tavsiye ederim.
Büyütülmüş halini görmek için resimin üzerini tıklayınız.
Anahtarlık olarak PASAJIMDA
Sevgiyle kalınız.

11 yorum:

  1. Merhaba sansli...
    sanirim ilk yorumu yazan ben oluyorum. Kutlarim yeni blogun hayirli olsun. Nice bloglara... :))) Kocaman optum, medinem

    YanıtlaSil
  2. Şanslı merhaba, bloğun hayırlı olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun yeni blogun :)Müdavimlerinden biri olacağıma emin olabilirsin :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Harikasın. yeni uğraşlar ekliyorum. Bol şanslar. 24.03.2009 NURAY

    YanıtlaSil
  5. Hepinize çok teşekkür ederim desteğiizden dolayı.
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  6. semi dediki blogun hayırlı olsun canım şansın açık olsun

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ŞANSLI,ZİYARETİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM,BLOGUN HAYIRLI OLSUN VE ADINA YAKIŞIR ŞEKİLDE ŞANS GETİRSİN SANA....

    YanıtlaSil
  8. Hayır duaların için teşekkürler egeli

    YanıtlaSil
  9. merhaba,yeni blog'un hayırlı olsun.Eminim daha güzel şeyler yapacak olduğuna.Sana kolay gelsin.Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. emzikli kaplumboğa süper olmuş.Tebrikler.Nuray

    YanıtlaSil
  11. emzikli kaplumbağa maskotunuz olsun çok şeker olmuş bir hayvansever olarak sendende bu beklenirdi zaten nurhan

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)