Pages

29 Mart 2009 Pazar

Hello kitty!





Hello kitty'ye başladığımda bu kadar komik olacağını düşünmedim.Hatta bu resim'leri çektiğimde ailecek çok güldük!Ben bacaklarını tombik istemiştim kibrit çöpü gibi bacak'ları oldu.
Ağabey'im kendine yeni araba almıştı,ona hediye yapmak istedim.Oda odada hello kitty'i görmüş almış gelmiş ,bu benim olsun dedi.Bende zaten düşünüyordum,seve seve verdim.Hello kitty araba süsü olarak yerini buldu.İnşALLAH arabana uğur getirsin ağabey'im...Bu benim için güzel bir andı sizinlede paylaşmak istedim.
İyi bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle ...
Sevgiyle kalın


15 yorum:

  1. cok sirin... Bu orgu sevdasina insan kapilinca daha durmak bilmiyor sanirim:) Hayirli pazarlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel pozlar vermişler :) çok tatlı emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. harika bişey olmuş kedi delisi kızım görse miyav miyav vey vey derdi kesin.ellerine sağlık yaa çok tatlı olmuş.sevgili arkadaşım yroumun ve dseteğin dualrın için teşekkür etmeye geldim Allah razı olsun.hayırlı geceler diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bu şirin kedicik insanı nasılda neşelendiriyor.Çok beceriklisin eline sağlık,canım.Devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sitenizde bu şirin kedinin resimlerini gördüm çok güzel olmuş bu bir emek ister,beceri ister yeteneklerinizin devamını görmek isteriz.Temha

    YanıtlaSil
  6. ay yerim ben onu çok şeker olmuş ellerine sağlık arkadaşım harikasın..

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNİZE, EMEKLERİNİZE SAĞLIK.
    BÖYLE GÜZEL VE ÖZEL BİR BLOG GÖRMEMİŞTİM...
    SEVGİYLE....NAZLI

    YanıtlaSil
  8. Elbistanlı ALLAH sendende razı olsun..Ziyaretin için teşekkürler.
    Kedi kadın blog'umu beğendiğiniz için teşekkürler.
    Bu güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.
    Hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Hello kitiyi arabama astım.İyi dileklerin için teşekkürler.Allah gönlünüze göre versin.Yeni tasarımlar görmek ve paylaşmak ümidiyle. Ahmet Topaloğlu

    YanıtlaSil
  10. hiç bu kadar matrak bi hello kity görmemiştim)))bence yaratıcı.

    YanıtlaSil
  11. :))Ayy ilk resimdeki bacak bacak üstüne attığı hali çok komiğime gitti,alemsin valla Şanslı,çok güldümm :))Hakkaten süper esprili olmuş;ellerine,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Şanslıcım sana duygularımı nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum.Ruhunun güzelliğini o kadar güzel yansıtmışsınki eserlerine hepsi o kadar güzel ve özelki kelimeler kifayetsiz kalır.İnan seni çokama çok seven arkadaşın bedişten sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. ooo ne kadar eskiii yeni bir kitty örme zamanın gelmiş :)) (yaptında görmedim mi yoksa ben acık gezem) :))

    YanıtlaSil
  14. yaseminkale
    Canım ya!Nereden buldun bunu?Yapmadım ama zamanı geldi gerçekten.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)