Pages

31 Mart 2009 Salı

HELLO KİTTY PİJAMA HEDİYE ALDIM YAŞASINNNNN!!!!



Bir altdaki konum'da hello kitty örgü oyuncak yapmıştım. Tam üstüne canım arkadaşım müge bana hello kitty'li pijama hediye etti.Bunu sizinle paylaşmak istedim çünkü çok mutlu oldum.Beni sevmiş, düşünmüş bana uygun görmüş bu benim için çok güzel bir hediye...
Müge yarın amaliyat olacak dualarınızı ondan esirgemeyin lütfen iyi bir amaliyat geçirir inşALLAH!
HAYIRLI SONUÇLAR MÜGE'CİM!
Sevgiyle kalın...
Eklenti:)01-04-2009 Müge'nin amaliyatı çok iyi geçti .Çok şükür ALLAH'a!

5 yorum:

  1. Şanslıcım güle güle kullan,iyi günlerde,gecelerde giy inşallah..Arkadaşın Müge'ye de geçmiş olsun.Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Hediye,almakta vermekte keyiflidir.Hediye,
    alınca,nedir,heyecanlandırır.Hediye,verincede
    verdiğin kişinin mutluluğu,heyecanlandırır.
    Sevgiler. SEMİ

    YanıtlaSil
  3. Cok cicili... Arkadasin icin gecmis olsun...
    Sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel güle güle giy.
    Arkadaşın için çok geçmiş olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ay.. ay.. pjamanı sevsinler. Çok tatlı güle güle giy. nuray(nunik)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)