Pages

1 Eylül 2009 Salı

ALIŞVERİŞ MACERASI

Arkadaşlar şu anda savura kalktık.Sabah ezanını beklerken size biraz dünden bahsedeyim.Evdeki kızlarla dün planımız vardı.Plan gerçekleşmeyince E.ablam şanslı senin alman gereken malzemeler var hadi Eminönüne gidelim dedi.Ben zaten parmak şıklatmaya bakıyorum,küçük kardeşimede haber verdik hemen yola koyulduk.Ramazan içinde hep gitmekten korkuyordum.Açlık değilde havalar sıcak susamak korkusu vardı içimde!Neyse arabayı bakıma verdik oradan bir otobüse binerek Eminönüne indik.İyiki kardeşimide almışım kendisi tasarımcı olduğu için ürün malzemelerini gidip kendi seçiyor .Hiç gitmediğim yerlere götürdü beni!
Neler var arkadaşlar,bayıldım doğrusu.Peçeteler,kırtasiye,hediyelik paketler,pasta kalpları size nelerden bahsedeyim yok yok yani:)Neyse ben hızla almaya çalışıyorum malzemeleri,hemen dönelim etkilenmeden diye!
Son almak istediğim şey şifa yokuşunda dediler.Yokuşa doğru çıkmaya başladık.Çıkarken orada büyük valide han var.(Birinci resim)Hemen resmini çektim.Biz küçükken babamın bir atölyesi vardı.Babam kumaş dokumacılığı yapıyordu.Bize çocukken ekmek getirdiği yer burasıydı.Yapılar eski,atölyenin penceresi bile yoktu.Binaya girdiğinizde yerin dibine inerdik.5 çocuğa bakmak için eve bile gelmezdi.Bizi kimseye muhtaç etmedi,biz babamdan razıyız Allah'ta babamdan razıdır inşallah.4 kardeş biraz duygulandık.Son alışverişimizide yaptık,oradan otobüs durağına geldik.Tam otobüse bindik yorgunluğumuz çıktı.Nasıl yorulduk anlatamam S.ablam inanın kelimeleri bile toparlayamıyor.Eve geldik dikdik ayakları havaya öyle yattık.Korktuğum başıma geldi açıkçası.Bir daha oruçlu olarak bu tür gezmeleri yapmam sanırım.Parmaklar şıklasa duymazdan gelmezsem ne olayım.Yaptığım alışveriş üstteki resimde:)Sizi sıkmadım inşallah,sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.Ezan şu anda okunmaya başladı.
Hayırlı sabahlar.

10 yorum:

  1. Canım iyi yapmışsın,ben de gitmek istiyorum bu ara..Oruç olayı düşündürüyor beni de,ama birşeyler lazımken bekleyemiyorsun da.Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. sevgili şanslı,valla ne yalan söyleyim yazını çok keyifle okudum çünkü bende bayılırım böyle yerleri gezmeye alışverişe ve eminönüne:)
    domateslere gelince kaynatırken tuz atılıyor içine hatta bu sefer daha iyi olur diye kaya tuzu attım ben.
    ama senin yaptıklarınıda yerken üstüne sonradan biraz tuz gezdirip o sorunu halledebilirsin sanıyorum.
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin canım.İçin rahat olsun.Zevkle okudum canım.Güle güle kullan malzemelerini:))

    YanıtlaSil
  4. çok severek okuyoruz ne sıkılması yaa,
    uzunca bir süredir girip okuyamadım ya nasıl özlemişim hepinizi yazdıklarınızı paylaştıklarınızı keyifle okuyorum.
    babacığınız ne mutlu ona ki sizin gibi evlatlar büyütmüş helal lokma getirip.

    YanıtlaSil
  5. canım benım bide yazının altına eklemış umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur diye sıkılırmıyım hiç ben senın yazılarından.canım arkadaşım babanı hatırlayıp duygulanman benı biraz buruklaştırdı.hatırlıyormusun biz senınle babamın umreye gittigi yazımda samımılık kurduk.dua et baban sag ve dönecek demıştın.bu destegin bana cok güç vermiştır allah senden razı olsun .babanda sizden razıdır bunu merak etme canım.senı kocaman öpüyorum hayırlı iftarlar....

    YanıtlaSil
  6. hmm cicileri unuttum canım süper şeyler beklıyorum senden gerçi elinın degdigi herşey gezelleşiyor senın.

    YanıtlaSil
  7. ne iyi olmuş bence ne güzel şeyler görmüşsün malzemelerden neler çıkacak? rabbim kabul etsin

    YanıtlaSil
  8. mosquito
    Canım yazımda anlattım.Ramazan etkiliyor insanı!Acil alacağın bir şey yoksa bayramdan sonra git derim.Görüşmek üzere...
    ufuk
    Canım keyifle okumana sevindim.Ben ıvır zıvır şeylere bayılıyorum.Emin önü tam benlik.Sorumun yanıtı için ayrıca teşekkür ederim.
    ENERJİ
    Sıkmadığıma sevindim canım.İyi dileklerin için ayrıca teşekkür ederim...
    kubra zeynep kara
    Canım ya hoşgeldin.Bende çok özledim seni.Yazımdan keyif almana çok sevindim.Allah razı olsun babamdan helal lokma getirdi bize.Teşekkürler canım.
    cansudere
    Uyyy benim duygusal arkadaşım.Hatırlamazmıyım hop oturup hop kalktın.Çok şükür dualarla babana kavuştun.Allah yokluğunu göstermesin.Sana destek olabildiysem ne mutlu bana!Cicler içinde elimde gelen yapacağım.Onur verici övgün için teşekkürler.Bende seni öptüm hayırlı iftarlar.
    içimdeki yolculuk
    Allah razı olsun canım.Ne çıkacak bende bilmiyorum.Teşekkürler canım.


    Hepinizden ALLAH razı olsun arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  9. Hanın resmini görünce hemen okudum.
    Mercandan şarkhandan işe çıkarken kestirme yolumdur benim. İşyerim Cağaloğlunda olduğu için çok iyi biliyorum Oraları. Her hafta Eminönünü didiklemeden için rahat etmiyor benimde. Malzemecilerin yerine gitmişiniz valla. Ben bazen kendimi zor tutuyorum. İnsanın aldıkça alası geliyor değilmi?

    YanıtlaSil
  10. Yelda'cım Eminönü malzeme almak için harika bir yer.Daha neler var kimbilir.Valla biraz daha uğraşsak akraba çıkabiliriz.Ortak yönlerimiz var canım.Doğru söylüyorsun Eminönüne gidince gözüm hiç doymuyor.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)