Pages

19 Haziran 2011 Pazar

BABAYA MEKTUP!!!

Sevgili Babacığım
Nasılsın?iyimisin?iyi olduğunu umuyorum.Beni soracak olursan,sallan yuvarlan gün dolduruyoruz işte...Bu kabak çiçeğini sana getirdim.Memleketin kokusu olsun istedim üstünde.Ne çok dikerdin bunlardan.Biliyormusun?bu kabak çiçeğinin dolması bile oluyor artık.Sen gittikten sonra pek değerlendi.Ezgi ile Simay büyüdüler.Geçenlerde dedeme gidelim demişler.Seni unutmadıkları için çok mutluyum.Sana çok değer veriyorlar.Onlara verdiğin sevgi hiç boşa gitmedi için rahat olsun.Aynı düşündüğün gibi çok güzel iki genç kız oldular.Ağabeyim onları çok iyi yetiştiriyor.Simay'ı sana benzetiyorum.Emine ablam hık demiş senin burnundan düşmüş.Ben mi?ben hala kimseye benzemiyorum baba.Sen gittikten sonra bunalım geçirdim.Ama toparladım merak etme...Sana çok kızdım...Neden bu kadar gitmekte acele ettin?Bilirsin bizim ailede hiç kıskançlık yoktur.Ama babası olanları hep kıskandım.Neden bizimle yaşlanmadın baba...Bugün ruhum daralıyor...Hiç iyi değilim.Çok üzgünüm çok...Ama merak etme sürekli böyle değilim.Sürekli böyle olsam yaşayamam.Senin yerine şimdi ağabeyimi güldürüyorum.Bugün onlardaydık.Kocaman bir pasta aldık.Ağabeyimin babalar gününü kutladık.Bir lokmasını da senin için attım ağzıma.Hem kızlar çok güzel karne getirmişler,onun kutlamasını da yaptık.Ferah evlendi.Çok iyi bir eşi var.Çok seviyoruz onu.Yanımızda olsaydın sende çok severdin eminim.Ferah'ı ne çok merak ederdin.Onu hiç bırakmayacaksın sanıyordum.Biliyormusun?bir gün kahvaltı masasında,Allahım hepsinden önce canımı al,ben sizin ölümünüze dayanamam demiştin.Biz dayandık mı sanıyorsun?Senin düzenin hiç bozulmadı.Sen hep yanımızdaymışsın gibi misafirlere terlikler veriliyor hep.Aynı senin sevdiğin gibi ikramlarda yapıyoruz.Evimiz ayı senin olduğun gibi dolup taşıyor.Sen gittikten sonra dağılmadık.Bir yumruk olduk.Sana son babalar gününde bir saat almıştık hatırlıyormusun?Sen gittikten sonra saatinin pili bittiğinde seni tekrar kaybettim.Ona tekrar pil almadım.Çünkü tekrar tekrar seni kaybetmek istemedim.Annem senden sora biraz yıprandı.Kolay değil tabiki.Bence ayrılık en çok onun için zor oldu.Ama bizi iyi toparladı.Annemden hiç ummazdım bunu.Biz üç kız işi kapattık...Darıca'ya taşındık.Şanslı adında bir kedim var.Bize anlattığın çok kedi hikayeleri vardı.Görsen çok seversin.Yumoş yumoş.Yanımızda olsaydın,o çok üşüyen sırtını ısıtırdı eminim.Birazda kaşırdı.Onu çok seviyorum.Sana dua gönderiyorum.Alıyormusun?aslında çok şanslısın.Çok hayırlı evlatların var.Şaşırmamak lazım,senin gibi babanın böyle evlatları olduğu için.Senden sonra Galatasaray şampiyon oldu.Sana geldiğimde söylemiştim.Ondan sonra bir başarı sağlayamadı.Takipte etmiyorum aslında...Maç izlemek seninle zevkliydi.Önemli bir şey olursa yine sana söylerim.Şu anda evde yalnızım.Ablamlar kamelyaya çıktılar.Salya sümük yazdım bu yazımı.Çok sıkıntılıydım bugün...Oh be rahatladım.
Babalar günün kutlu olsun...
Biliyormusun?seni her zamankinden çok seviyorum...♥♥

Ve sevecek olan kızın.
Büyük bebek...

12 yorum:

  1. Canımm kardeşim ağlattın benide..

    Mekanları cennet olsun nur içinde yatsınlar inşallah, insanoğlu herşeye alışıyor bende anneme ve babama birşey olursa yaşayamam derdim bak yaşıyorum! Allah o sabrı o gücü veriyor şükürler olsun.. sonucta hepimiz emanetimizi teslim edeceğiz.

    Rabbim hayırlı amellerle karşısına çıkmayı nasib etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Çok içten, sevgi dolu bir yazı olmuş. Beni de ağlattın Sevgili Gönül Çelen... Sizler gibi evlatları olduğu için huzur içinde uyuyordur, emin ol... Nur içinde uyusun...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. :((((((((((
    canımmmm beni ağlattın :(
    yüreğine sağlık kocaman öpüyorum seni eminim şanslıyıda sizleride görüyor ve gururlanıyordur .ben özellikle bir şeyler paylaşmadım bugün yüreğimden seslendim babacığıma .Tüm nurlar içindeki yeni yuvalarında olanlara Rabbim rahmetini esirgemesin.

    YanıtlaSil
  4. Şanslıcım naptın bee dağıldım:(((

    çok güzel bir yazı olmuş..eline sağlık..
    Benimde elim hiç post yazmaya gitmedi..babam ve kayınpederim bizi bırakıp gittiğinden beri babalar günü anlamsızlaştı..bence onlarla daha güzeldi..
    Canım selpak almaya kalkıyorum:)
    Seni çok öpüyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. :(( naptın arkadaşım ağlattın beni..mekanları cennet olsun bende çok özledim babamı

    YanıtlaSil
  6. babacığının ruhu şad olsun inşallah...belki insan sevdiklerini kaybettikten sonra onların yokluğuna alışıyor ama her zaman en güzel anlarda bir burukluk oluyor...Rabbim yerinde dinlendirsin...

    YanıtlaSil
  7. Her kelimesi..her cümlesi sevgi saygı ve hasretle dolu ...Babalar gününde hatıraları tekrar yaşamak çok güzel...

    YanıtlaSil
  8. Kuzencim..İçim acıdı.Şu an işyerindeyim ve etrafa belli etmemek için yutkunup duruyorum.Benim için de artık babalar gününün bir önemi kalmadı.Şunu farkettim yalnız.Ben senin gibi dile getiremiyorum.İçine atma diyorlar ama,nedense hep kaçma yolunu seçiyorum.Nereye kadar kaçacağım belli değil yalnız..Sevdiklerini kaybeden herkese Allah sabır versin,kolaylık versin inşallah..Çok öpüyorum seni ve kızları. Özge

    YanıtlaSil
  9. ∂єкσяαρѕυωαѕуση
    aysema
    ÖRGÜÇANTAM
    Noyumberry
    FunD@
    EMİNE ÖZTÜRK
    satranc
    ÖZGE

    İnanın sizi üzmek değildi niyetim.Uzun zamandır bu mektubu yazmak istiyordum.Bloga yazarsam kalıcı olacağını düşündüm.İyi dilekleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.
    İyiki varsınız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tam gününde karşılaştım mektubunla... ağlıyorum hıçkıra hıçkıra... ama üzülme hem mektubunu okumak hem de ağlamak iyi geldi sürekli baskı altında tuttuğum bünyeme...
    Allah (c.c.) rahmet eylesin... dilerim nur içinde yatsın babacığın...
    ben babamı kaybettiğimde ben 13 o ise 57 yaşındaydı... özlemi hiç dinmiyor...
    dünden annem ve ablamla kararlaştırdık bugün ona gidecektik... ama geceden topuğumda bir ağrı başladı sabaha kadar uyutmadı:( üstüne basamıyorum... sabah saat çaldı, kalktım yine basamıyorum:( ben gidemedim:( beni beklemiştir canım...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Gönülçelen
    8 yaşında abimi 30 yaşında babamı 45 yaşında annemi ve en son 55 yaşında(1şubat 2011)eşimi kaybettim o kadar çok sevdiklerimi uğurladım ki sonsuzluğa sayısını ben bile unuttum saırlarını okudukça ben yazmışım gibi hissettim dileğim artık zamansız acılar yaşamayalım Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. serap
    Allah hepsini nurlar içinde yatırsın.Dediğiniz gibi Allah zamansız acılar yaşatmasın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)